2022-03-30, 21:57
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Strömstedts bör nog definitivt knipa en slutspelsplats. Topp och bottenduon håller jag med om. I övrigt svårbedömt. Anders/Clara är ett nytt lag med en ny tävlande. Alex/Jan var väl varken eller innan. Men dessa slåss om en slutspelsplats ihop med Anders/Emma.
Jo Jan Gijoo förvånar varje gång han är med i den här typen av sammanhang hurpass okunnig han är. Hans pompösa självgoda stil kan inte alls backas upp av starka kunskaper. Man minns ju även när han var med tillsammans med frugan i På Spåret för några år sedan och floppade totalt.

Med detta bör slutspelskvartetten ganska klart vara

Hanna/Jonatan
Batras
Anders/Emma
Strömstedts

Jag tror faktiskt att Anders och Clara kommer att vara närmare att utmana om en slutspelsplats än Alex och Jan.
Citera
2022-03-31, 19:54
Medlem
Enmansdemos avatar
Halle Billström förfan, inte Tobias Berry, händer det inte att män ger upp sitt efternman?
Antagligen bara vid töntiga kyrkbröllop som hon byter

Bra att vi i ska veta vad Yogagirl är för nått f.ö
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-03-31 kl. 19:58.
Citera
2022-03-31, 22:12
Medlem
Enmansdemos avatar
Anders Borg "Johnson" (Snopp)

Det är Klondike! (Utalat "klon-dike" försvenskat) dum-Betner, sluta överskatta värden!
Helvete! vad dum jag är. Farbror Joakim säger ju i ett avsnitt av Duck Tales att han grävde guld i Yukon

Filip försöker tracka DominiCKA, och hon blir alltid lika stött & den här gången knäppte hon honom på näsan rejält, nu vågar han nog inte attackera igen

Otrevlig är Filip också mot Domi, han avbryter henne och säger att hon ska fokusera på frågorna när hon
bara ville stila

Vad är Zon of Zen? vad är Annie Hall? Vad är Erik Belfrag? (Fredrik Belfrags brorsa?)

Ingen jude-förintelse-fixering alls kan jag tycka
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-03-31 kl. 23:10.
Citera
2022-04-01, 01:02
Medlem
Enmansdemos avatar
Arne Geijer

Jaså Billabong betydde detta!, jag köpte en ny keps i plugget för länge sedan med det märket utan att förstå att jag signalerade att jag var en (internet)surfare som inte bottnade i det

Kasselgren https://tv-gfx.aftonbladet-cdn.se/users/ab_/images/0a2f55aa396e2a877e0f53bd36f3eab4.jpg?t%5B%5D=2048q 80 har aldrig varit nyduschad, dom åsyftar döingen William Petzel alternativt Tobias Andersson.
Kan redaktionen stå för varför det kommer frågor om SD hela tiden?.
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-04-01 kl. 01:28.
Citera
2022-04-01, 10:45
Medlem
XtraXs avatar
Konstig fråga mellan Batras och Ankans.

Citera
2022-04-01, 18:05
Medlem
MrSokratess avatar
Enligt tabellen vann Mark/Pia bara en match men enligt resultaten vann de tre.
Misstänker att någon på redaktionen kollar tråden och ändrar det inom kort.
Senast redigerad av MrSokrates 2022-04-01 kl. 18:10.
Citera
2022-04-01, 20:12
Medlem
Svarade inte Dominika Heidi Fried, där det skulle vara Hedi Fried?
Med tanke på hur noga det brukar vara annars.
Citera
2022-04-02, 09:20
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSokrates
Enligt tabellen vann Mark/Pia bara en match men enligt resultaten vann de tre.
Misstänker att någon på redaktionen kollar tråden och ändrar det inom kort.
Är inte fler fel i tabellen? Vann verkligen Dominika och Mårten sista matchen? Eller jag som snurrar till det. Får kolla igen
Citera
2022-04-02, 09:44
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Är inte fler fel i tabellen? Vann verkligen Dominika och Mårten sista matchen? Eller jag som snurrar till det. Får kolla igen
Jo de förlorade sista matchen mot Magnus och Bea(rnaise). Därmed bör Dominika & Mårten samt Ebba & Messiah båda stå på 4 segrar och 3 förluster och poängräkning dem emellan avgöra vem som tar den sista slutspelsplatsen.

Noterbart är också att Super-Johar som förra året med urkassa Alexandra hade 7-0 i gruppspelet i år med Annika som är bättre har två förluster. Det är trots allt ganska många matcher som är jämna och det gäller att ha lite tur med frågorna samt Filip och Fredriks spretiga rättning av dem där de ibland är otroligt petiga men ibland släpper igenom rena felaktigheter.
Citera
2022-04-02, 16:41
Medlem
Gavins-Friends avatar
Emma Molin
Senast redigerad av Gavins-Friend 2022-04-02 kl. 16:54.
Citera
2022-04-02, 16:52
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Va fan händer? Emma Molin skojar och är på bra humör? Hon brukar ju vara skitdryg. Kanske trivs bra med Ankan? Hon har ju bytt medtävlare är det 4-5 gånger?

När hon är glad och på skojhumör är hon väldigt sexig.
Varför spoilar du?, det är inte måndag ännu
Citera
2022-04-02, 16:54
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Varför spoilar du
Skulle precis gå in och lägga i spoiler för jag vet hur fruktansvärt känsliga folk är. Men kom igen. Det är inte riktigt en spoiler att skriva om tävlandes humör. Dessutom har jag inte ens sett klart avsnittet så möjligt att hon ändrar sig ifall de förlorar matcher.

Men om du är så känslig kan du ändra ditt inlägg så inte andra ser det du citerat för mitt ligger i spoiler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in