Citat:
Ursprungligen postat av
Kokadu
Jeg konkluderer med at mye kunne mye gått i vasken i forhold til denne turen.
Jeg har tidligere lurt på hvor godt planlagt Kvitfjell-turen var også. Det var snakk om møter, ble det booket møterom, hvilke avtaler og planer ble lagt med eventuelt andre involverte, var disse konkretiserte? Osv.
Mangel på konkret planegging, av både hyttetur, møter, londontur og to uker i syden vil i så fall indikere at noen visste at disse turene ikke ville finne sted uansett, hvorfor bruke tid og penger på planlegging og bookinger av ting man visste at ikke kom til å skje.
Såkalt "guilty knowledge"
Men det
høres veldig fint ut da, med londonturer og sydenturer på trappene, men jeg tror ikke noe på at dette faktisk var tilfellet.
Og siden ingen av delene skjedde er det jo ikke sikkert noen har ettergått disse planene i sømmene.
Det hadde tatt seg bedre ut, hvis det er TH som står bak da, at disse tingene var bestilt og booket, som om de faktisk skulle dra.
Hvis ikke det er tilfellet så ser det ut som noe som ble glemt og oversett i planleggingen/stagingen av alt det andre, de viktigere tingene, som selve forsvinningen og staging av åstedet.
Edit: Og hvis TH faktisk hadde ryddet kalenderen sin for de to første ukene i november, men ikke gjort noen andre forberedelser så syns jeg ikke det indikerer noen faktiske reiseplaner heller.
Men han visste kanskje at han ikke kom til å ha så mange møter og slikt, i hvert fall de første to ukene av november...
Var det omtrent så lang tid han så for seg at han måtte sitte hjemme, slukke lysene kl 21 og spille bekymret ektemann...?