Citat:
■ 1: ) Du som är bra på att kunna förklara saker och ting beträffande det gamla mordet på L*na Wesstr*m och om St*fan Davidss*n och alla de personer som stod honom nära då han vandrade omkring på våran glob, samt vad vissa medpostare menat med sitt skrivna.
Citat SloppySeconds: "Jag tror ÄR H*nna ÄR drivande" ... slut citat/
Enligt ovan skrivet citat, vill du @Gracefulmind vara vänlig och förklara för mig vad medpostaren @SloppySeconds menade med sitt skrivna ?
■ Själv skulle jag ha skrivit: Jag tror Att H*nna Var drivande, men jag har säket fel i detta fallet.
■ En fråga: Vad anser du själv om att H*nna Davidss*n till sist skilde sig ifrån sin otrogna make St*fan Davidss*n och därefter skaffade sig ett eget boende i en bostadsrätt vid Färd*m*nsg*tan genom Sillens rekommendation och sedan satte klorna i den gifta mannen, detta samtidigt som hon kärleksbombade St*fan Davidss*n och sålunda inledde honom i falska förhoppningar om en återförening i kärlekens tecken ?
■ En tid efter det, att H*nna Davidss*n:s manipulativt kärleksbombade St*fan Davidss*n hade taget sitt eget liv sålde hon sin bostadsrätt vid Färd*m*nsg*tan och därefter flyttade hon tillbaka till huset vilket hon en gång lämnat.
■ St*fan Davidss*n:s hus har många hemska minnen som H*nna Davidss*n en gång valde att lämna bakom sig då hon bestämde sig för att skiljas från St*fan Davidss*n och därefter flytta till ett eget boende för att sålunda kunna börja om på nytt igen.
■ Nu har H*nna Davidss*n flyttat tillbaka till St*fan Davidss*n:s hus, hon har nu plötsligt valt att leva i ett hus som hon en gång flytt ifrån, ett hus där hon tidigare levt tillsammans med en falsk och manipulativt otrogen make som förpestat hennes liv.
■ I huset vid Bet*sv*gen hade St*fan Davidss*n tillsammans med sin älskarinna L*na Wesstr*m haft många sexuella kontakter vilka förekommit i husets alla skrymslen och vrår, väggar, som mot H*nna Davidss*n:s vilja målats med färgen "Soft"
■ Någon hade tidigare använt sig av en Spray-målar-flaska och skrivit "Mördare" med röd färg på husets garageport vilket senare visade sig att vara ett faktum då St*fan Davidss*n dömdes för mordet på sin tidigare älskarinna L*na Wesstr*m i Göta Hovrätt den 28 Maj 2018.
■ H*nna Davidss*n har nu valt att leva och bo i en mördares hus och som dessutom tog sitt eget liv.
■ H*nna Davidss*n har nu valt att leva och bo i det huset som hon en gång valde att lämna på grund av alla hemskheter hon tidigare fått utstå tillsammans med sin manipulativt otrogen make.
■ Fråga: Har du @Gracefulmind någon bra förklaring till H*nna Davidss*n:s mycket märkliga och säregna beteenden ?
Mvh/JM.