Citat:
Ursprungligen postat av
Mr.Woods
Efter den här djävla cirkusen kanske du kan få min.
Jag sätter hela min existens, familj och tillvaro på att driva detta narrativ. Jag nöjer mig inte med mindre än din totala odifferentierade Lojalitet om jag skall motiveras till att ta denna kula för er..
Are you With me, to the End?
Citat:
Ursprungligen postat av
Mr.Woods
Om jag tillräckligt många gånger får höra att jag som ovaccinerad bör tvingas betala skattefinansierad vård ur egen ficka, så kommer jag verka för ett avskaffande av allmän sjukvård.
Jag drev det narrativet förr. Sedan råkade jag ut för en allvarlig olycka och blev väldigt tacksam över att inte behöva betala all vård ur egen ficka ty det hade tvingat mig till att bli bombleverantör för allehanda terrorister i Sverige.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mr.Woods
Jag hör trots allt till den kategorin människor som tycker det känns ganska OK att betala ohemult mycket skatt så länge det finns ett samhälle som inte lämnar de svaga i sticket, men om man dansar runt och petar med pinnar i min proverbiala myrstack tillräckligt länge så kanske jag tappar tålamodet till slut.
Hej Mig, för 10 år sedan.
Jag möter olika versioner av mig själv varenda dag på detta forum numera. Det börjar nog bli dags för mig att retire to
(FB) Paranormala fenomen, ockultism och ufologi permanent