2021-11-17, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slut96
I min erfarenhet har personlighet inget att göra med kukstorlek. Tycker men överlag har dåliga personligheter men några guldkorn finns. Och bland guldkornen finns det guldkorn med stor kuk också xD

Så du har inte märkt nå samband om de med små är 'töntar'?
Citera
2021-11-17, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Så du har inte märkt nå samband om de med små är 'töntar'?

Nää det skulle jag inte säga. Större kuk brukar leda till bättre självförtroende, men det är inget måste. Finns massa killar med små/medel som har superbra självförtroende också. Så är man verkligen på jakt efter en stor kuk så finns det typ inget att gå på :/
Citera
2021-11-17, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slut96
Nää det skulle jag inte säga. Större kuk brukar leda till bättre självförtroende, men det är inget måste. Finns massa killar med små/medel som har superbra självförtroende också. Så är man verkligen på jakt efter en stor kuk så finns det typ inget att gå på :/

Nej jag trodde inte heller att de stämde att de var töntar.
Däremot brukar enligt min erfarenhet de med stor ha dålig personlighet.
Citera
2021-11-17, 22:06
Medlem
Citat:
Nej jag trodde inte heller att de stämde att de var töntar.
Däremot brukar enligt min erfarenhet de med stor ha dålig personlighet.

Jendy, ska jag ladda upp en video nar jag satter pa en slyna?
Citera
2021-11-17, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Typical-Twat
Jendy, ska jag ladda upp en video nar jag satter pa en slyna?

Nej. Du skrev väl för ett tag sedan att du skulle lägga upp en bild för att visa hur stor, men det gjorde du inte.
Senast redigerad av Jendy 2021-11-17 kl. 22:22.
Citera
2021-11-17, 22:34
Medlem
Citat:
Nej. Du skrev väl för ett tag sedan att du skulle lägga upp en bild för att visa hur stor, men det gjorde du inte.
Har bara video.
Citera
2021-11-17, 22:51
Medlem
Citat:
Nej. Vem vill ens ha 16 i omkrets. Och 18 i längd? Nej inte jag. Jag väljer hellre en liten.

På grund av deras personlighet alltså

Mindre kukars personlighet ?
Citera
2021-11-17, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
Mindre kukars personlighet ?

Ja precis. De med liten brukar ha en typ av personlighet och de med stor en annan. Så är man ute efter en typ av personlighet så brukar storleken vara samma också.
Citera
2021-11-17, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Jag har dejtat en sydkoreansk tjej, och det var inga problem trots att jag har över 15 cm i omkrets (men bara drygt 16 cm lång). Hon blev dock väldigt våt, enda tjejen jag varit med som blivit så våt att det bokstavligen droppade om henne (har bildbevis på det), så det kan ju ha hjälpt. Minns det som att hennes fitta passade min kuk perfekt, åtminstone var hon inte för trång. Tog hennes anala oskuld och det gick också bra, ovanligt bra för att vara första gången analt, jämfört med andra.

De få asiater jag varit med, några st har varit väldigt kåta, trånga och blöta. En squirtade när jag slickade. Jag har samma omkrets som dig. Är de inte våra finns det glidmeden. Har inte varit med om nån som inte kan ta min analt heller. Man värmer upp ordentligt så klart och mycket glid. Sen är man försiktig i början. Lite pust och stånk blir det oftast men skönt har de och jag gillar att se och höra att hon måste jobba för det 😁
Citera
2021-11-17, 22:56
Medlem
Citat:
Ja precis. De med liten brukar ha en typ av personlighet och de med stor en annan. Så är man ute efter en typ av personlighet så brukar storleken vara samma också.

Ok.
Citera
2021-11-17, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
Ok.

Ja det var en som sa att de med små är töntar. Men enligt min erfarenhet är det tvärtom. De med stor brukar va det.
Citera
2021-11-17, 23:01
Medlem
Citat:
Ja det var en som sa att de med små är töntar. Men enligt min erfarenhet är det tvärtom. De med stor brukar va det.

Jag har sett att du velat ha stor här. Du trollar förstår jag. Och jag tror inte det finns något sådant samband. Jag tror det är tvärtom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in