2021-11-17, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg

Backis kommer att skicka hem Cathrin i nästa val. Frågan är om Evelina klarar av att kyssa Backis, eller om hennes skådespelarförmåga tar stopp där? Jag börjar nog luta åt det senare. Hans slutval hänger iallafall helt och hållet på Evelina, som har saken i egna händer.

Erika's pigmentförändringar i ansiktet får henne att se ganska så okvinnlig ut. Blev särskilt tydligt under Backis och hennes lilla mysstund på bryggan, där det i dom "heta" sekvenserna såg ut som om Backis pussades med en ofräsch tonårskille
...
Underskatta inte Erikas målmedvetenhet. För att stå emot den krävs det nästintill seriös avsmak inför fortsatta närkamper, för snälle Backis.
Varför var Cathrin och Evelina tvungna att rota fram jordfräs och spadar - de förstörde hans gräsmatta för att visa sig duktiga. Backis hade väl inte bett om ”ett land” där, eller?
H*i köpte badbyxor t Peja i samma mönster som sin egen baddräkt, jag tycker gräsmatteincidenten var mer illavarslande. 😎
Citera
2021-11-17, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Underskatta inte Erikas målmedvetenhet. För att stå emot den krävs det nästintill seriös avsmak inför fortsatta närkamper, för snälle Backis.
Varför var Cathrin och Evelina tvungna att rota fram jordfräs och spadar - de förstörde hans gräsmatta för att visa sig duktiga. Backis hade väl inte bett om ”ett land” där, eller?
H*i köpte badbyxor t Peja i samma mönster som sin egen baddräkt, jag tycker gräsmatteincidenten var mer illavarslande. 😎

Jag trodde hon menade att hon skulle ha likadana herrshorts som Peja när de badade. Såg en jättekonstig syn framför mig när hon badade toples i dressman badbrallor ihop med sin byxsjälsfrände...

Matchande bikini och badbrallor är skumt hursomhelst. Har ni sätt par som har det på stranden?
Citera
2021-11-17, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pigge2
Jag trodde hon menade att hon skulle ha likadana herrshorts som Peja när de badade. Såg en jättekonstig syn framför mig när hon badade toples i dressman badbrallor ihop med sin byxsjälsfrände...

Matchande bikini och badbrallor är skumt hursomhelst. Har ni sätt par som har det på stranden?
Jag höll på att skämmas ihjäl när hon pratade om badbyxor
Citera
2021-11-17, 20:46
Medlem
Addhocs avatar
Citat:

Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Jag höll på att skämmas ihjäl när hon pratade om badbyxor

Alltså skjut mig tack! Jag orkar inte med denna H@idi mer, hon är fullständigt världsfrånvänd och har noll tajming och fingertopskänsla, men så är det väl när man inte frisk i knoppen förstås.
Man såg också hur bonden ville krypa ur skinnet när hon pratade om att de skulle ha likadana badshorts, det vill man väl för faan inte ha!!
Och i den här situationen till råga på allt när man ska visa hänsyn till alla som är där och ger av sin tid till bonnen.
Citera
2021-11-17, 20:53
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Jag har inte tiktok vad gör Mikaela där som är så avtändande att bondens släkt skulle ha sgersr? Kan man få en kort sammanfattning/beskrivning om man ber snällt? 🙂

Även om jag inte har tiktok så sa min magkänsla att hon inte är rätt för Daniel. Kändes som hon spelade teater och var mer intresserad av att synas i tv än av att ha ett förhållande med bonden.

Hon bekräftar fördomarna om henne på sin TikTok - att hon har psykiska problem och är sexuellt pervers. Hon har flera videor där hon pratar om sin psykiska ohälsa, bland annat den här . Hon kallar sig "demisexuell", vilket tjejer som sysslar med BDSM brukar göra. Här åmar hon sig iklädd sitt BDSM Sub-halsband i en video med titeln; "Det är Okej att ha mer än en sida"...

Daniel insåg att han var tvungen att skicka hem henne efter att familj/vänner visat honom hennes TikTok. En vilsen tjej med dubbelnatur är naturligtvis inget han vill, eller ens kan hela. Mikaela är dömd att hamna i destruktiva förhållanden, likt det hon beskriver med start i den här videon(som är del 1 av tre). I tredje delen blir det extra tydligt att hon är beroende(likt en narkoman) av dynamiken i ett destruktivt förhållande när hon svamlar något om att hennes narcissist till partner egentligen var snäll och inte ville henne illa

Att ha en mörk sida, som Mikaela syftar på med "mer än en sida", är inte Okej. Arbetar man inte för att eliminera mörkret inom sig, utan accepteraroch t.om bejakar mörkret(som Mikaela gör), så kommer mörkret oundvikligen att leda till ett upprepat, destruktivt beteendemönster som förstör livet - och i slutändan själen.

Citat:

Erika är ganska på, men hon är samtidigt fysiskt attraherad av Backis, till skillnad från kalkylerande Evelina som bara är målinriktad - skaffa barn, ge dom trygg uppväxtmiljö och kunna stoltsera och godhetssignalera med det inför familj och vänner(såväl som sig själv). Men frågan är som sagt om hon är kall nog att faktiskt kunna bli fysisk med en kille hon inte är attraherad av för att nå sina mål, eller om det tar stopp där?
Citera
2021-11-17, 21:38
Medlem
Larasofts avatar
Heidi är skrämmande men de andra kvinnorna är färglösa. Stackars Peje, som knappast har någon sex appeal heller.
Citera
2021-11-17, 21:49
Medlem
Vad har bönder i sina fordonstvättmedel som är så jävla bra att de får stå å tvätta på gårdsplan? Eller stod de på en speciell. Spolplatta för ändamålet ?
Vi vanliga människor får ju inte tvätta bilen hemma på uppfarten längre väl?
Citera
2021-11-17, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Heidi är skrämmande men de andra kvinnorna är färglösa. Stackars Peje, som knappast har någon sex appeal heller.

Hon behöver verkligen hjälp
Citera
2021-11-17, 22:08
Medlem
Bandida.locas avatar
H; han svarat ju om jag frågar något...

Mjaaa gjorde han verkligen det? Passade Large?

RIDÅ
Citera
2021-11-17, 22:22
Medlem
Peja och Mikaela vore kanske något om hon är intresserad av en "daddy".
Citera
2021-11-17, 22:30
Medlem
Citat:
Hon bekräftar fördomarna om henne på sin TikTok - att hon har psykiska problem och är sexuellt pervers. Hon har flera videor där hon pratar om sin psykiska ohälsa, bland annat den här . Hon kallar sig "demisexuell", vilket tjejer som sysslar med BDSM brukar göra. Här åmar hon sig iklädd sitt BDSM Sub-halsband i en video med titeln; "Det är Okej att ha mer än en sida"...

Daniel insåg att han var tvungen att skicka hem henne efter att familj/vänner visat honom hennes TikTok. En vilsen tjej med dubbelnatur är naturligtvis inget han vill, eller ens kan hela. Mikaela är dömd att hamna i destruktiva förhållanden, likt det hon beskriver med start i den här videon(som är del 1 av tre). I tredje delen blir det extra tydligt att hon är beroende(likt en narkoman) av dynamiken i ett destruktivt förhållande när hon svamlar något om att hennes narcissist till partner egentligen var snäll och inte ville henne illa

Att ha en mörk sida, som Mikaela syftar på med "mer än en sida", är inte Okej. Arbetar man inte för att eliminera mörkret inom sig, utan accepteraroch t.om bejakar mörkret(som Mikaela gör), så kommer mörkret oundvikligen att leda till ett upprepat, destruktivt beteendemönster som förstör livet - och i slutändan själen.

Erika är ganska på, men hon är samtidigt fysiskt attraherad av Backis, till skillnad från kalkylerande Evelina som bara är målinriktad - skaffa barn, ge dom trygg uppväxtmiljö och kunna stoltsera och godhetssignalera med det inför familj och vänner(såväl som sig själv). Men frågan är som sagt om hon är kall nog att faktiskt kunna bli fysisk med en kille hon inte är attraherad av för att nå sina mål, eller om det tar stopp där?

Äääh tycker att Mikaela verkar ganska skön. Hon är verkligen inte tråkig eller goldigger. Men hon behöver nog komma över sina gamla demoner innan hon är redo för en relation.
Citera
2021-11-17, 23:15
Medlem
Citat:

Att ha en mörk sida, som Mikaela syftar på med "mer än en sida", är inte Okej. Arbetar man inte för att eliminera mörkret inom sig, utan accepteraroch t.om bejakar mörkret(som Mikaela gör), så kommer mörkret oundvikligen att leda till ett upprepat, destruktivt beteendemönster som förstör livet - [b]och i slutändan själen[
Angående Tiktok, det kanske var halloween video/bild?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in