2021-11-14, 20:34
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Okej, men TV12 får väl ändå anses vara en B-kanal?

Något måste ju ha gjort att personerna i Kärlek åt alla inte kvalificerade sig för att få vara med i Bonde söker fru?
Se mitt editerade inlägg, jag gissar att B-laget existerar för att dom inte passade
100 % till den breda målgrupp som helst ska vara representerade i primetime TV, alla ska vara i en mall
Citera
2021-11-14, 20:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Se mitt editerade inlägg, jag gissar att B-laget existerar för att dom inte passade
100 % till den breda målgrupp som helst ska vara representerade i primetime TV, alla ska vara i en mall

OK, jag antar att det är en avsevärd skillnad på tittarsiffrorna mellan programmen.
Citera
2021-11-16, 06:03
Medlem
NiccoJs avatar
Gristjejen i kok åt alla hon är ju ganska alldaglig jämfört med killarna som ser riktigt bra ut.
Citera
2021-11-16, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Gristjejen i kok åt alla hon är ju ganska alldaglig jämfört med killarna som ser riktigt bra ut.
Ja, smaken är delad.
Själv tycker jag nog att Jenny som tjej ser bättre ut än David som kille. Hade han rakat huvudet (och haft vett att hålla mun) kanske han hade haft en annan karisma.
Citera
2021-11-16, 19:24
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Ja, smaken är delad.
Själv tycker jag nog att Jenny som tjej ser bättre ut än David som kille. Hade han rakat huvudet (och haft vett att hålla mun) kanske han hade haft en annan karisma.
Utryckte mig kanske otydligt, menar att Jennys killar är stiligare än vad hon är själv.
Citera
2021-11-17, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Utryckte mig kanske otydligt, menar att Jennys killar är stiligare än vad hon är själv.
No offence, hade jag tänkt efter borde jag ha insett vad du menade 😉

OT, men: hennes långe smale kandidat har charm och värme, vet inte om Jenny utstrålar det. Umekillen är mer manlig än vad hon är kvinnlig och Michel ser både bra ut, trots sin brist på längd, och har manners, så jag kan hålla med dig.

Måste nog vara en självsäker kille som fixar henne. Hade jag varit man hade jag lagt benen på ryggen.
Senast redigerad av rosalenin 2021-11-17 kl. 06:13.
Citera
2021-11-17, 12:49
Medlem
Nästa avsnitt - midsommarfest. David och Kalle på fyllan.
Citera
2021-11-17, 13:30
Medlem
notyourprincesss avatar
Såg avsnitt 8 imorse. Kommentarer som följer

Senast redigerad av notyourprincess 2021-11-17 kl. 13:38.
Citera
2021-11-17, 16:51
Medlem
Backis blir ju bara finare och finare.
Vill inte såra andra för han själv vet hur det är att bli mobbad, utfryst och sårad.
Ja hans hjärta är stort, och snygg är han också. Manlig djup vacker röst. Något jag lyssnar till minst lika mycket som ser utseendet. Men det är ju ytan, det viktiga är insidan och har inte sett någon i programmet som verkar osympatisk. Ja det är nog Heidi då men tänker att programmet framställer henne som värre än hon kanske är. Jag skulle definitivt få kalla fötter, hade en väninna som var så svartsjuk och bestämd, karlarna gillar det konstigt nog och Peka verkar också smickrad och attraherad. Inget ont om Heidi för jag känner henne inte men tror hon borde jobba med sig själv oxå.
Han som far runt och kysser alla i KÅA menar nog inget illa men tror polskan och den andra mer alldagliga börjar ledsna. Dyker det upp en ny flamma blir han säkert lika begeistrad igen, inget ont om det egentligen men en sån person kanske passar bättre som singel eller i fria förhållanden/polyamori? Obs, jag vet inte då jag inte heller känner honom. Den bild man får i rutan drömmer kanske inte med verkligheten, men Backis ÄR snygg och fin och bonden i KÅA verkar sympatisk eftersom han sågs gråta i förhandsvisningen till nästa veckas avsnitt. Hoppas han väljer Irina.
Citera
2021-11-17, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
No offence, hade jag tänkt efter borde jag ha insett vad du menade 😉

OT, men: hennes långe smale kandidat har charm och värme, vet inte om Jenny utstrålar det. Umekillen är mer manlig än vad hon är kvinnlig och Michel ser både bra ut, trots sin brist på längd, och har manners, så jag kan hålla med dig.

Måste nog vara en självsäker kille som fixar henne. Hade jag varit man hade jag lagt benen på ryggen.

Tycker hon verkar vara en varm och fin person, stark dessutom. Hoppas hon hittar sin kärlek. Personligen gillar jag den skäggiges utseende men Tom verkar vara väldigt smart, trevlig och med social kompetens liksom hon har så de passar nog.
Citera
2021-11-17, 17:29
Medlem
kulturstrategs avatar
Daniel's familj och vänner har nog tipsat honom om Mikaela's TikTok. Jag glömde väga in, när jag skrev att han skulle välja Mikaela, att det numera finns människor på landet som vet vad internet är. Nu när Mikaela är borta väljer han den androgyna tjejen med apöronen.

Backis kommer att skicka hem Cathrin i nästa val. Frågan är om Evelina klarar av att kyssa Backis, eller om hennes skådespelarförmåga tar stopp där? Jag börjar nog luta åt det senare. Hans slutval hänger iallafall helt och hållet på Evelina, som har saken i egna händer.

Erika's pigmentförändringar i ansiktet får henne att se ganska så okvinnlig ut. Blev särskilt tydligt under Backis och hennes lilla mysstund på bryggan, där det i dom "heta" sekvenserna såg ut som om Backis pussades med en ofräsch tonårskille

I särklass mest motbjudande var ändå Filip och Lina's motsvarande stund. Man måste ställa sig frågan om Filip är lite smygpedofil? Lina's pyttelilla och okvinnliga figur, i kombination med ett ansikte som inte ser ut att ha växt sedan lågstadiet, får henne verkligen att se ut som ett barn. Sa hon inte också att hon gillade att Filip fick henne att känna sig liten? Urk...
Citera
2021-11-17, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Daniel's familj och vänner har nog tipsat honom om Mikaela's TikTok. Jag glömde väga in, när jag skrev att han skulle välja Mikaela, att det numera finns människor på landet som vet vad internet är. Nu när Mikaela är borta väljer han den androgyna tjejen med apöronen.

Backis kommer att skicka hem Cathrin i nästa val. Frågan är om Evelina klarar av att kyssa Backis, eller om hennes skådespelarförmåga tar stopp där? Jag börjar nog luta åt det senare. Hans slutval hänger iallafall helt och hållet på Evelina, som har saken i egna händer.

Erika's pigmentförändringar i ansiktet får henne att se ganska så okvinnlig ut. Blev särskilt tydligt under Backis och hennes lilla mysstund på bryggan, där det i dom "heta" sekvenserna såg ut som om Backis pussades med en ofräsch tonårskille

I särklass mest motbjudande var ändå Filip och Lina's motsvarande stund. Man måste ställa sig frågan om Filip är lite smygpedofil? Lina's pyttelilla och okvinnliga figur, i kombination med ett ansikte som inte ser ut att ha växt sedan lågstadiet, får henne verkligen att se ut som ett barn. Sa hon inte också att hon gillade att Filip fick henne att känna sig liten? Urk...

Jag har inte tiktok vad gör Mikaela där som är så avtändande att bondens släkt skulle ha sgersr? Kan man få en kort sammanfattning/beskrivning om man ber snällt? 🙂

Även om jag inte har tiktok så sa min magkänsla att hon inte är rätt för Daniel. Kändes som hon spelade teater och var mer intresserad av att synas i tv än av att ha ett förhållande med bonden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in