Daniel's familj och vänner har nog tipsat honom om Mikaela's
TikTok. Jag glömde väga in, när jag skrev att han skulle välja Mikaela, att det numera finns människor på landet som vet vad internet är. Nu när Mikaela är borta väljer han den androgyna tjejen med apöronen.
Backis kommer att skicka hem Cathrin i nästa val. Frågan är om Evelina klarar av att kyssa Backis, eller om hennes skådespelarförmåga tar stopp där? Jag börjar nog luta åt det senare. Hans slutval hänger iallafall helt och hållet på Evelina, som har saken i egna händer.
Erika's pigmentförändringar i ansiktet får henne att se ganska så okvinnlig ut. Blev särskilt tydligt under Backis och hennes lilla mysstund på bryggan, där det i dom "heta" sekvenserna såg ut som om Backis pussades med en ofräsch tonårskille
I särklass mest motbjudande var ändå Filip och Lina's motsvarande stund. Man måste ställa sig frågan om Filip är lite smygpedofil? Lina's pyttelilla och okvinnliga figur, i kombination med ett ansikte som inte ser ut att ha växt sedan lågstadiet, får henne verkligen att se ut som ett barn. Sa hon inte också att hon gillade att Filip fick henne att känna sig liten? Urk...