2021-10-03, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Haha lyckades han fixa stolen? Han humor r vl kanske lite mer extrem n andras. Det som r s fascinerade med honom r at han r 50 r och fortfarande hller p och svinar och ser likadan ut nu som han gjorde som tonring. Kan tnka att de andra som var han polare frr i tiden har vuxit upp och skaffat sig familj och en vanligt arbete.

Nej bjd lttmetall r bara skrp.
Citera
2021-10-03, 19:15
Medlem
Rebali179s avatar
Han dock vl upp lite i Udda Ting poden fr ett tag sedan
Men en dokumentr skulle vara intressant
Citera
2021-10-04, 00:36
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forestjump
Nej bjd lttmetall r bara skrp.

Okej, haha

Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Han dock vl upp lite i Udda Ting poden fr ett tag sedan
Men en dokumentr skulle vara intressant
Jod han dyker upp i Udda Tingoch dr berttar han att han och Kristoffer r Bajsmannen. Han berttar ven om Kurt som upptrdde tillsammans med Onkel Knkel p Hultsfred 1993. Men det var inte han som kastade bajs p Onkel Knkel, i alla fall om man ska tro honom. Fr ngon var det ju som kastade bajs.

En dokumentr skulle han faktisk frtjna
Citera
2021-10-04, 06:03
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Jad han lever. Hr r en bild p honom frn 2019.
http://media.johnnybode.com/2019/01/DSCN6872.jpg
Intressant med bild p bajsmannen, jag har lnge undrat hur han ser ut. Han ser inte mycket ut fr vrlden om man sger s, och det r ett mysterium att han fr ihop det med fina unga tjejer, som nmnt hr i trden.
Citera
2021-10-04, 06:17
Medlem
Silltunnas avatar
Jag tycker att han har cklat sig tillrckligt nu. Konstigt att ingen har fimpat honom.
Citera
2021-10-04, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Intressant med bild p bajsmannen, jag har lnge undrat hur han ser ut. Han ser inte mycket ut fr vrlden om man sger s, och det r ett mysterium att han fr ihop det med fina unga tjejer, som nmnt hr i trden.

https://youtu.be/YuN37_CjfP4

6.48

Jag vet att han syns framifrn sittande med ngra i brjan av lngfilmen ocks. Detta r bara bakom kulliserna filmen
Senast redigerad av Forestjump 2021-10-04 kl. 21:33.
Citera
2021-10-05, 05:32
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forestjump
https://youtu.be/YuN37_CjfP4

6.48

Jag vet att han syns framifrn sittande med ngra i brjan av lngfilmen ocks. Detta r bara bakom kulliserna filmen
Tack fr lnken, kul att se ett s gammalt klipp dr bajsmannen syns p film.
Citera
2021-10-05, 23:11
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk

Det fascinerande med honom r att han har sett likadan ut sedan 90-talet.
Citera
2021-11-08, 16:09
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Hr berttar han lite om Bajsmannen
https://www.youtube.com/watch?v=469g0kECxxs
Citera
2021-11-16, 16:08
Medlem
lemmy124s avatar
Kanske redan har nmnts i trden.
Fr lnge sen bodde han granne med brderna hrdrock frn Nifelheim.
Dom hade en vnskaplig grannfejd. Det gick vll mest ut p att kissa in genom varandras brevinkast.
Men en dag s tnde Onkel eld p deras ytterdrr. Dr gick grnsen fr det kunde slutat illa fr deras Iron Maidensamling.
Vet inte om dom nnsin blev sams igen.
Citera
2021-11-17, 16:29
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lemmy124
Kanske redan har nmnts i trden.
Fr lnge sen bodde han granne med brderna hrdrock frn Nifelheim.
Dom hade en vnskaplig grannfejd. Det gick vll mest ut p att kissa in genom varandras brevinkast.
Men en dag s tnde Onkel eld p deras ytterdrr. Dr gick grnsen fr det kunde slutat illa fr deras Iron Maidensamling.
Vet inte om dom nnsin blev sams igen.

Tror str ngot om det lngre bak i trden. Men Brderna Hrdrock och Onkel brukade festa tillsammans p Hultsfredsfestivalen. En gng fick de tag p en pkrd hjort och de tnkte stta in kadavret i ngra tjejers tlt.
Citera
2021-11-17, 16:47
Medlem
lemmy124s avatar
Citat:
Tror str ngot om det lngre bak i trden. Men Brderna Hrdrock och Onkel brukade festa tillsammans p Hultsfredsfestivalen. En gng fick de tag p en pkrd hjort och de tnkte stta in kadavret i ngra tjejers tlt.
Mindes frvrigt historien fel. Dom hade sin grannfejd men branden var ngot annat. Hoppas det r ok att jag citerar det jag fick i PM:
"Det va i hans egna lgenhet det brjade och det va i ett vgguttag inget annat.
Onkel fick ut ersttning via frskring men blev hemls p kpet en period.
Dock blev pelle och erik arga d det kunde frstrt deras samling nr det brann i hans lgenhet."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in