2021-11-17, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ap-ungen
Du kan gott stanna hemma med den offermentaliteten

Tack. Något säger mig att jag inte missar något särskilt.

Du nämner offermentalitet... Det är normalt sett inget jag tillskriver mig själv. Kan dock tycka att det finns skäl att göra skillnad på offer och offer. Jag varken gnäller eller skuldbelägger någon för att jag råkat ut för en ganska allvarlig biverkning. Men min livskvalité har blivit sämre och nu pratar man om att dessutom begränsa min frihet, trots att jag försökt göra allting rätt. Upplys mig, käre Ap-unge. Vad hade "rätt" mentalitet varit i min situation? Så ska jag göra mitt allra bästa med att ta det till mig.
Citera
2021-11-17, 15:17
Medlem
Ni alla som tagit vaccinet och ni alla som tiger när de bestämmer över er höger och vänster kommer få lida som mest ska ni se, helt sjukt att folk låter staten SOM INTE SKULLE EXISTERA UTAN VÅRA SKATTEPENGAR göra som de vill
Citera
Medlem
Joe Blows avatar
Vad är nästa steg? Att de utan vaccinpass inte får rösta nästa år?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Helt sjukt.

Min son har sin första dansuppvisning i december och vi har redan köpt biljetter. Kommer inte kunna gå på det nu. Samt kommer få avboka restaurangbesök där vi skulle firat (vaccinerad) mormor.

Du hinner ju vaccinera dig, så inga problem!
Citera
Medlem
bjornhagbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Sverige riskerar få tusentals covid-döda till ifall inte vaccinpass införs. Ni måste försöka förstå.

Haha japp. Från och med denna veckan är Österrike helt befriat från Corona tack vare inlåsningen av vaccinerade.

Så jvla urbota uppenbart bedrägligt att man vill spy. Det här är Rockefellers operation lockstep in action.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gilipolla
Dom kommer inte vara glada när det är 2 vaccin årligen. Annars får dom inget green pass

Men snälla vaccinpass är bara tillfället fattar du väl?
Citera
Avslutad
Äntligen! Nu får man verkligen se vilka fula trynen som faktiskt styr Sverige.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen
Du är ingen vetenskapsman.

Ska bli gött att åka på olika event .

Du är medveten om att du får göra det redan nu?
Citera
2021-11-17, 15:18
Medlem
Swe1227s avatar
Vart kan man höra regeringens uttalande nu live?
Citera
Medlem
Ap-ungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikrodos
Tack. Något säger mig att jag inte missar något särskilt.

Du nämner offermentalitet... Det är normalt sett inget jag tillskriver mig själv. Kan dock tycka att det finns skäl att göra skillnad på offer och offer. Jag varken gnäller eller skuldbelägger någon för att jag råkat ut för en ganska allvarlig biverkning. Men min livskvalité har blivit sämre och nu pratar man om att dessutom begränsa min frihet, trots att jag försökt göra allting rätt. Upplys mig, käre Ap-unge. Vad hade "rätt" mentalitet varit i min situation? Så ska jag göra mitt allra bästa med att ta det till mig.

Det var ett skämt! Hoppas du får ett godkänt pass!
Citera
Medlem
Talespins avatar
Varför behöver alla vara vaccinerade? Vad har de vaccinerade att vara rädda för? De är ju.....vaccinerade?
Citera
Medlem
Jag är aldrig på evenemang nästan så flr mig gör det detsamma, men för en gångskull hade jag biljetter till en musikal i december, så jävla irriterande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in