2021-11-17, 15:06
Medlem
GeleZachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Väntat, alternativet är restriktioner som innan. Smittan skenar i Sverige.
Det gör den ju inte alls, vad snackar du om? Varken dödsfallen eller sjukhusinläggningarna skenar. Smittan ökar möjligen lite, men skenar gör den absolut inte
Citera
2021-11-17, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softer
Du får helt enkelt inte åka. Se det som att du avstår för mänsklighetens skull ❤
De på evenemanget är ju vaccinerade? Va har de att va rädda för? ;-)
Citera
2021-11-17, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrcool911
Dra mig baklänges och knulla mig i analen.
Hur kan folk vara så positiva till det här beslutet?? Har varenda person adhd, aspergers eller autism i dagens samhälle?

hjärntvätt är på riktigt
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeleZacha
Det gör den ju inte alls, vad snackar du om? Varken dödsfallen eller sjukhusinläggningarna skenar. Smittan ökar möjligen lite, men skenar gör den absolut inte

Man testar ju betydligt färre därför har smittan "minskat".
Citera
Medlem
Vad tror vi är tidsram till vi är framme vid att alla måste medicinera sig varje månad, inklusive spädbarn?
5 månader? 1 år? 2 år?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Ja att något är seriöst ruttet på den myndigheten är vi nog överens om. Sen tror jag inte Tegnell är det enda sura äpplet, det är ju en hel myndighet eller råder det dikatorsfasoner där? Det skulle vara intressant att vara en fluga på väggen där.
Det är inte bara FHM, det är socialstyrelsen, regionerna, regeringen. Det är systematiskt.
Citera
2021-11-17, 15:08
Medlem
Softers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gliderposoder
De på evenemanget är ju vaccinerade? Va har de att va rädda för? ;-)
Vaccinpasset kommer rädda oss allihopa.
Citera
2021-11-17, 15:08
Medlem
Ap-ungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikrodos
Jag har nedsatt immunförsvar och blev därför rekommenderad vaccinering. Fick blodpropp efter första sprutan och det blev därför ingen andra. Räknas även jag som ovälkommen på era trevliga tillställningar?

Eller får jag en egen variant av pass? "ovaccinerad men av godkända skäl"
Eftersom jag räknas som ovaccinerad utgör jag ju enligt vissa en risk för ökad smittspridning och borde således inte få komma in. Men om jag av medicinska skäl inte bör ta spruta 2 så ska jag ju inte diskrimineras... så då släpps jag in?

Du kan gott stanna hemma med den offermentaliteten
Citera
2021-11-17, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
En majoritet är vaccinerade i Europa och jag misstänker att i princip ingen av dem tycker att det skulle vara särskilt jobbigt med vaccinpass...

Dom kommer inte vara glada när det är 2 vaccin årligen. Annars får dom inget green pass
Citera
2021-11-17, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrcool911
Dra mig baklänges och knulla mig i analen.
Hur kan folk vara så positiva till det här beslutet?? Har varenda person adhd, aspergers eller autism i dagens samhälle?
Måste vara något i vaccinet. Finns en parasit som börjar i kattbajs, råttorna rör sig där och parasiten går på råttan. När den är där tar den över råttan, kör kamikaze och blir uppäten av en katt. Rinse and repeat.
Citera
2021-11-17, 15:11
Medlem
Fan också, Sverige som varit så hyllade i alternativmedia och stora högerkonton på twitter. Nu är vi på ruta ett igen och återigen kommer kallas för cucklandet nr 1…
Citera
2021-11-17, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softer
Vaccinpasset kommer rädda oss allihopa.

O tomten har semester på Hawaii 11 månader om året
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto