2021-11-17, 10:17
Medlem
Bara jag som tycker det är opassande att göra ett samarbete för underkläder mitt i Stadsparken i Örebro, i en fontän, bredvid en lekpark? Folk måste ju undra vad hon håller på med? Hon halvnaken i en fontän som man går för att kolla på och sedan Simon där som filmar henne? (Kunde han inte filmat brösten lite närmre)
Helt fel miljö för underklädersreklam enligt mig. Det är ju inte ett helt kamerateam som är där och fixat en photoshoot. Utan en halvnaken tjej med en kille som filmar henne med en telefon.

(Och snäälla, hon kan fixa fransar o hår, men inte hennes naglar? Urk)
Citera
2021-11-17, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av palettblad96
Bara jag som tycker det är opassande att göra ett samarbete för underkläder mitt i Stadsparken i Örebro, i en fontän, bredvid en lekpark? Folk måste ju undra vad hon håller på med? Hon halvnaken i en fontän som man går för att kolla på och sedan Simon där som filmar henne? (Kunde han inte filmat brösten lite närmre)
Helt fel miljö för underklädersreklam enligt mig. Det är ju inte ett helt kamerateam som är där och fixat en photoshoot. Utan en halvnaken tjej med en kille som filmar henne med en telefon.

Hon är lite rolig allt haha
Tror hon nån fotomodell med ett eget kamerateam
Citera
2021-11-17, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Dr Phil tog upp det här med en ny kille i mammans liv risken för sexuella övergrepp mot barn ökade med 10 gånger. Riktigt läskigt. Men ja man är väldigt ansvarslös om man efter 2 veckor planerar graviditet med en helt okänd kille, flyttar ihop efter två månader och nu ska ha barn med. Det är inget annat än ansvarslöst. Det skriver vilken socialsekreterare under på.! Eller vanlig vettig människa för
Övrigt. Linn har inget komskvenstänk. Det märks. Hade hon haft det, hade det här med en ny kille inte hänt 2x.

Ändå pratar hon så ofta om att hon är så mycket mer mogen och ansvarsfull än andra i hennes ålder, hahah

Man får hoppas att hon inte fortsätter det här beteendet med nästa kille.
Citera
2021-11-17, 13:04
Medlem
Citat:

Haha, det hade varit så kul att se spektaklet irl!

Linn som sitter och blundar på en sten och Simon (hennes slav tydligen) som hoppar omkring och tar kort med mobilen och undrar var hans självrespekt har tagit vägen.
Citera
2021-11-17, 13:05
Medlem
fisfarmors avatar
Vad för diagnos har Simon? Varför gick han särskola?
Citera
2021-11-17, 13:46
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qasa
Vem är Simon? Vad vet Linn om honom? Hur törs man efter bara en månad, bli gravid med en i praktiken okänd människa?

Jag tycker han har en känslokall blick..han ser aldrig glad eller kärleksfull ut. Linn säger att han är snygg och jag undrar om det är det enda som spelar någon roll för henne, att det alltid bara är det ytliga hon går på.

Jag skulle vara väldigt försiktig ifall jag var Linn, hon är mamma till två små barn och en kille kastar sig om halsen på henne och flyttar in direkt. Och sen går han med på att skaffa barn efter en månad tillsammans.

Simon verkar ju dessutom hoppas på en till tjej..

Hoppas att hon inte lämnar honom ensam med flickorna förrän hon känner honom bättre.

Jag undrar vad Linns föräldrar, mor-& farföräldrar egentligen tycker om att hon skaffar barn så snabbt. Det kan ju inte direkt vara med stolthet i rösten som hennes pappa berättar för arbetskollegorna att han ska bli morfar en tredje gång.

Men jag antar att hela släkten håller tyst om att barnbarnen har tre olika pappor och att äldsta flickan bara är 4 år, det är inte normalt..

Utöver det så hoppas jag att det blir en liten mini-Simon, precis som mellanflickan är en mini-Gabbe..Vet ju hur det irriterar Linn att Tindra har fått Marcus ögonform och ögonbryn..vilket är konstigt då det är det som gör henne så söt

Jag tror han hoppas på en tjej bara för han VET att Linn helst av allt vill ha en tjej.

Och hon säger att hon tror på en kille, bara lite omvänd psykologi där :-)
Klart att detta inte är så, Linn vill ha en tjej, och Simon gör Linn glad och säger att han tror o hoppas på en tjej...
Citera
2021-11-17, 14:49
Medlem
Citat:

Men gud välsigne mig vad är det vi SER??

1. Som du skrev, Hon blundar på fotot.

2. Hela hennes risiga hår täcker över hela behån, den hon också gjorde reklam för?

3. Hon sitter på en sten… I en park i örebro… i NOVEMBER…
Citera
2021-11-17, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TurboChick
Men gud välsigne mig vad är det vi SER??

1. Som du skrev, Hon blundar på fotot.

2. Hela hennes risiga hår täcker över hela behån, den hon också gjorde reklam för?

3. Hon sitter på en sten… I en park i örebro… i NOVEMBER…

Säg mig en gång hon inte blundar 🤣 hon sover på varje samarbete. Värsta var det med stronger när hon stod upp och såg ut som hon sov. Hur kan det accepteras av företagen undrar jag?
Citera
2021-11-17, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justee93
Säg mig en gång hon inte blundar 🤣 hon sover på varje samarbete. Värsta var det med stronger när hon stod upp och såg ut som hon sov. Hur kan det accepteras av företagen undrar jag?

Ja att företagen accepterar detta är helt sjukt. Detta är ju att vanära företagen! Hon blundar, har riktigt dåliga bilder, täcker för det hon ska göra reklam för? Vansinne… Hade hon gjort reklam för mitt företag hade hon fått sparken direkt.
Senast redigerad av TurboChick 2021-11-17 kl. 15:02.
Citera
2021-11-17, 18:20
Medlem
Citat:

Hahaha jag reagerade också på vart sjutton hon filmades.
Citera
2021-11-17, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fisfarmor
Vad för diagnos har Simon? Varför gick han särskola?
Autism kanske?
Citera
2021-11-17, 18:37
Medlem
XtraXs avatar
Såg att pojkvännen heter Brännvall i efternamn. Vet att det finns ett café i Överkalix som heter brännvalls cafe. Han kommer från Luleå eller hur är det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in