2021-11-16, 22:15
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Eller så blev hon handlingsförlamad av den stora chocken.

Högst troligt. Man blir handlingsförlamad av mindre saker, det här är ett extremt fall.

Iofs.. Eller så gör man korkade handlingar. Jag hade nog hoppat efter i tron av att kunna landa mjukt som en katt.
Citera
2021-11-16, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flammarion
Det var inte det saken gällde här utan synnerligen bestialiska grymheter.
Som att kasta ner barn från balkongen.
Jag skulle inte påstå att det är ett typiskt svenskt beteende.
Skall man vara ärlig så förekommer det inte så ofta vare sig bland helyllesvenskar eller invandrare. Går inte riktigt att koppla till fenomenet balkongflygning vilket mer verkar utövas bland invandrare med konstigt hederskodex - sällsynt att afrikaner o asiater balkongflyger.
Alla har vi våra seder........
Citera
2021-11-16, 22:26
Medlem
batman4evers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Risken för defekter är mindre om två unga kusiner skapar barn än om paret som föder är 35-40. Det är först om det sker systematiskt under mycket lång tid (tänk habsburgarna) som det kan bli ett större problem.

Hur stora effekterna är efter 1400 år av inavel och kusingifte....ser vi varje dag resultaten av här i Västvärlden.
Citera
2021-11-16, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Om kulturen och religionen ligger bakom detta brott återstår att se. Jag gissar att det inte gör det. Vi är alla människor oavsett kultur och religion och ditt trygga Sverige har aldrig funnits, iaf inte när det gäller fall där föräldrar dödar sina barn. Vilket detta fall som vi nu diskuterar handlar om.

Detta handlande existerade inte när jag växte upp.
Gängskjutningar , hedersmord , klaner som tar över samhällen , kvinnlig omskärelse , kvinnor som bär burka , utnyttjande av välfärdssystemen , kriminella kulturer , återvändande IS krigare , terrorattentat .

Att kniva och kasta sina barn från balkongen är ett importerat handlingssätt. I samma klass som kvinnor som kastas från balkongen. Detta land är helt förstört av all import av människor som agerar enligt ovan. Jag skäms över hur landet blivit.
Alla ser detta men såna som du bluddrar vidare och förnekar fakta. Du borde skämmas.
Citera
2021-11-16, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djuse
Hmm. Vi bor i Sverige och etniska svenskar gör bedrövliga saker. Trav kusken du tar som exempel gjorde något bedrövligt och galet. Vi finns här och är ännu så länge i majoritet. Men detta är vi snart inte. Vi fyller landet med främmande kulturer och religioner. Du gillar tydligen den utveckligen. Jag gör det inte. Denna importerade galenskap har Sverige kunnat klara sig utan. Det trygga fina land jag lärt mig älska och växt upp i finns inte kvar längre. Kaoset tilltar alltmer i alla delar av vårt land. Du vet och ser det men blundar och bluddrar på mot bättre vetande. Mitt fosterland Sverige är förstört i grunden och du bejakar detta. Skämmes ta mig fan !
Tyvärr vet inte många yngre svenskar hur Sverige fungerade tidigare. De som växer upp nu tror att tillståndet i Sverige är något som alltid har varit som det är. De är tillvanda med invällare i skolan, på TV, i reklamen, som brottslingar, som majoritet i många bostadsområden och på hela orter. De vet inte att Sverige har raserats under ett par decennier. Förmodligen kommer de inte att kräva förändring eftersom de är indoktrinerade att ett mångkulturellt Sverige är både naturligt och det bästa.
Citera
2021-11-16, 22:46
Medlem
neuron-drones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedträ
Kvinnor har röstat för bibehållen hög migration (S, V, MP, C - säger inte att de ä dåliga partiet bara konstaterar fakta). Nu när Sverige brinner sitter dessa kvinnor o håller käften i någon lgh o tycker vi ska bussa polisen (männen) på buset.

Det finns ingen gräsrot som tycker vi ska ha en helt kaotisk immigration för att växa marknaden. Det har Moderaterna och sossarna fixat på egen hand. Tror både män och kvinnor röstar M och S.

Nu hade tydligen denne man inte ens exilerat till Sverige, han hade enligt uppgift gift sig med en svensk. Dvs han hade kommit in i Sverige med noll asylinvandring.

Men det är fortfarande inte samhällets fel att folk mördar, mördare blir inlåsta eftersom det är dem som skulden faller på, som sig bör.....
Citera
2021-11-16, 22:47
Medlem
Leavy123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Helt jävla sjukt att vissa i tråden inte bara kan tänka på de stackars ungarna och hur sinnessjukt detta dåd var. Utan de måste skylla på kvinnor för att mannen mördar. Inte ens i en sådan här allvarlig situation tillskrivs GM skulden, utan det måste vara kvinnors fel.

Det är en GM:s fel att saker händer. Det är den personens ansvar. Ingen annans. Att säga att det var kvinnors fel att denne man begick detta hemska, nej mördar man så är det faktiskt 100 % ens eget fel.

Man blir rädd. Dessa människor som alltid skyller ifrån sig ska man nog akta sig för. Jag blir riktigt äcklad. Ta ansvar för fan.

Inte ens en psykossjukdom mildrar att han använde så mycket övervåld. Alltså, detta är små barn det handlar om. Tänk dig själv att vara liten och man blir knivhuggen och utkastad från jag vet inte vilken våning. FY FAN.
Jag som har jobbat på aKutintag på rättspsyk har sett akuta psykoser speciellt paranoida schizofrenier oc hachpsykoser. Absolut inget som förminskar brottet bara ett förtydligande
Citera
2021-11-16, 22:48
Medlem
Leavy123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leavy123
Jag som har jobbat på aKutintag på rättspsyk har sett akuta psykoser speciellt paranoida schizofrenier oc hachpsykoser. Absolut inget som förminskar brottet bara ett förtydligande
Fortsättning att dessa akuta psykoser ser ut så här
Citera
2021-11-16, 22:51
Medlem
neuron-drones avatar
Citat:

Håller förstås med, en del vet inte vad de gör.
Citera
2021-11-16, 22:58
Medlem
likabarnlekaballs avatar
Citat:

Om du sett detta LIVE, hur fan kan det inte förminska brottet? Jag menar, är människan som lider av detta i sitt helt fulla bruk eller är riktigt jävla waco?
Citera
2021-11-16, 22:59
Medlem
Citat:

Det finns inget som heter hachpsykos, det är en vanlig psykos som möjligen har utlösts av hachrökande, men som annars skulle ha utlöst lite senare av något annat.

https://www.svd.se/haschpsykos--ett-svarutrett-begrepp
Citera
2021-11-16, 23:10
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Har säkert missat massa info, har inte orkat följa tråden eller nyhetsrapporteringen särskilt noga då det här fallet är otroligt jobbigt och hjärtskärande. Men en sak fick mig att haja till: om hon är 57 år, vems är då ungarna? Låter ju fantastiskt osannolikt att hon skulle få två ungar efter 50. Var det GM’s egna ungar?

Fast nu va det kvinnan som ingår skenäktenskap med afrikaner som "idag" är 57-år. Hon förtjänar möjligen en egen tråd?

Åldern på GM:s hustru är för mig okänd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in