Citat:
Ursprungligen postat av
Reimer
Tack
Jag missade ditt väldigt informativa inlägg i all den dynga som jag måste scrolla förbi, trollen firar haloween, julafton och alla andra djävla högtider i tråden just nu, den är ju i stort sett oläslig (tråden alltså).
Som jag skrivit, jag fattade inte riktigt vad E*björn överklagar men nu förstår jag och jag tror som du skrev i ditt andra inlägg att Svea Hovrätt inte kommer att ge prövningstillstånd.

Det är lugnt
Jag tror ärligt talat att inte en enda av alla Ebba-hatarna i tråden har den blekaste aning om vad det är Esbjörn överklagar. Hade de förstått det hade de nog varit lite mer tillbakadragna, nötterna. Esbjörn och hans hangarounds förstår det inte heller. Frågan är om ens Esbjörns nya ombud förstår det.
Katrin däremot är mycket väl införstådd med vad det är som överklagats. Det är därför som hon bara sitter på sitt kontor och skrattar, och än så länge inte har gjort någonting. Hon kommer naturligtvis att sköta även detta på samma professionellt tillbakadragna vis som hon skött allt annat i affären hitintills. Detta är i stort sett bara en sista dödsryckning från Esbjörn, där han ligger i graven han grävt åt sig själv.
För Ebbas del har detta enbart en positiv inverkan, hon vinner bara ännu mer sympatier nu.