2021-11-16, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skibladner
3 resp. 10 år, enligt tidigare inlägg i tråden.

Vet vi vilken av dom det var som inte klarade sig?
Citera
2021-11-16, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kladda

3-åringen har avlidit.
Citera
2021-11-16, 10:22
Medlem
Jag undrar hur det andra barnet mår?
Citera
2021-11-16, 10:23
Medlem
Att tjejen överlevde beror nog på att tjejer både psykiskt och fysiskt starkare Än vi män... Men hon kommer få Leva med detta trauma resten av sitt liv. Så det bästa vore nog om hon får komma till sin bror.
Citera
2021-11-16, 10:44
Medlem
Det klassiska 'gammal kärring drar till Gambia/Senegal för att hämta hem en hingst' syndromet.

Skiljer sig sedan, han hämtar ny fru men det är inte alls som att bo hemma och då blir han knäpp.
Citera
2021-11-16, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Och det är enligt din expertis?
Du har inte en enda aning om hur en korkad muslimsk negerpappa resonerar. Har man en IQ på 60 är man lika logiskt tänkande som en hund.

jag stänger inte dörren helt för någon form av hedersrelaterad skit, där frugan tänkt lämna och karln skall hämnas o knivar ungarna för sedan kasta ut dom genom fönstret framför hennes ögon. Den dörren är inte stängd. jävla djur
Citera
2021-11-16, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorFrank
Det här är problemet.
Personer som du kan inte få in att dessa existenser inte är som du. Ni tror att man måste vara psykiskt sjuk för att göra något som detta, eftersom du utgår från dig själv och du skulle aldrig göra så här.
En kombination av låg intelligens och superhögt testosteron kan leda till sådant här, det är därför du ser sådant besinningslöst våld hos bl a den afrikanska befolkningsgruppen.

jag har en äldre släkting som vart soldat i ett afrikansk land för en massa år sedan, han skulle bevaka bla ett flyktingläger (vissa saker ändras aldrig i afrika). Och helvete vilka vidriga brott som skedde där varenda jävla natt, våldtäkter var att betrakta som snatteri i grovhet sett till vad de gjorde där, begravde folk upp med bara huvudet som stack upp över jorden. Sedan om de lyckades gräva upp personen i tid så hade redan maskar trängt in i kroppen på honom, när han lever. Sedan älskade pöbeln i lägret cykelkedjor, som de satt fast på pinne o körde upp i varenda jävla ställe de hittade. Jävla djur. Det är 50 år sedan nu, inget har ändrats där.

Det går inte att blanda olika kulturer om den ena kulturen är civiliserad och den andra är bara dårskap
Citera
2021-11-16, 10:54
Medlem
Citat:
Förlåt om jag hoppar till slutet av tråden utan att läsa alla sidor, men hur gamla är barnen?

Vilket land GM kommer ifrån spelar mig ingen roll, han hade nog slängt ut sina barn från en balkong oavsett vilket land han befann sig i. Därför undrar jag bara om barnen.

Har själv barn båda födda sent 2010-tal och blir otroligt illa berörd av detta och kan verkligen inte förstå, oavsett påverkad eller sjuk, hur man kan göra något sådant.

Enligt Expressen, är barnen 3 år och 7 år.
Citera
2021-11-16, 10:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Nu handlar detta fallet varken om våldtäkt, rån eller förnedring. Har du statistik över barnamord och etnicitet får du gärna posta den.

Hur fan vet du det din lättmjölksvita svenska fega simp? Att beröva modern på barnen är en form av förnedring.
Citera
2021-11-16, 10:56
Medlem
Citat:

Ja, 3 åringen är död, en pojke.
Citera
2021-11-16, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Driftstopp
Känner du såna? Jag känner ingen. Min fru går ut med sina kollegor.
De kvinnor jag ser ute är Svenskar.
Men att man inte släpper ut kvinnan ens genom dörren är jävligt bestämt inom islam.

(Du hatar väl inte invandrare du äter ju pizza)
Ja, jag känner tyvärt sådana svenskar. Och det är fel, oavsett religionstillhörighet eller svensk.

Och, ja jag äter pizza om det är intressant. 🙂

Lägger ingen vikt på om man är svensk, svart, kristen, muslim, jude, utan på att alla är människor. Sen kan man ju ha andra värderingar som man inte delar. Men alla har jue olika åsikter.

Nåja. tillbaka till trådens ämne, lär Bli en spännande fup att läsa om pappan inte lyckas ta sitt LIV innan dess.
Citera
2021-11-16, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Enligt Expressen, är barnen 3 år och 7 år.

Svensk media förnedrar barnen genom att snyfta över gärningsmannens ensamhet. Med två små barn hemma kan ingen vara ensam.
Undrar hur dessa små liv hade det? 😢
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in