2021-11-16, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salladsmix
Vem är kvinnan som släpar hem en sådant kräk?
Fint du skuldbelägger kvinnan för något HAN gjorde mot barnen... Tror du att hon visste i förväg!? Dumhuvve
Citera
2021-11-16, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefansson
Svensk media förnedrar barnen genom att snyfta över gärningsmannens ensamhet. Med två små barn hemma kan ingen vara ensam.
Undrar hur dessa små liv hade det? 😢
Fick direkt " Lilla Hjärtat" vibbar när detta nådde mig..
Citera
2021-11-16, 11:07
Medlem
Balkongflygning är väl det nya ordet som vi fått lära oss sista årtiondet? Men tragiskt att det nu handlar om barn. Känns som ett nytt bottenmärke även om det var illa nog att man kastade ut kvinnor den vägen.

Är det korrekt att mannen knivade barnen innan han slängde ut dem genom balkongen?

Kvinnan är inte skadad? Såvitt jag förstått så är hon inte misstänkt längre utan fått åka hem igen medan mannen är kvar i häkte? När kommer de släppa hem honom också?
Citera
2021-11-16, 11:09
Medlem
Vad är det för ett monster som kan utsätta sina egna barn för detta?

Föräldrar ska skydda sina barn, de är barnens skyddsänglar och väktare! De är de sista som förväntas skada barnen. Läste att det varit bråk där tidigare, varför reagerade ingen, barn ska inte behöva ha det så.
Citera
2021-11-16, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vapengalning8
Ska du eller någon annan bestämma vad jag ska göra med MINA barn?!

Dumfitta.

Ja. Vi har såna lagar i Sverige att allmänheten har rätt att ingripa när barn far illa. I olika yrken, mitt yrke tex som sköterska, har jag som skyldighet att anmäla/ingripa.

Bara att man VILL slå sina barn, för man tycker också det rättfärdigar det för du är förälder, så kan jag säga att du inte ät kapabel till att vara förälder. Du har då missat vad det ska gå ut på.. Kan inte låta bli att undra vad du själv genomlidit, med den synen på saken..
Citera
2021-11-16, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idontknowmyself
Balkongflygning är väl det nya ordet som vi fått lära oss sista årtiondet? Men tragiskt att det nu handlar om barn. Känns som ett nytt bottenmärke även om det var illa nog att man kastade ut kvinnor den vägen.

Är det korrekt att mannen knivade barnen innan han slängde ut dem genom balkongen?

Kvinnan är inte skadad? Såvitt jag förstått så är hon inte misstänkt längre utan fått åka hem igen medan mannen är kvar i häkte? När kommer de släppa hem honom också?

Misstanken mot kvinnan kvarstår, står det väl
Citera
2021-11-16, 11:12
Medlem
Mildsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Rätt Facebook-profil:
https://www.facebook.com/profile.php?id=100066404303906
960 vänner på FB. Inga svenska namn så långt ögat kan nå trots att han bott här i flera år. Kan vara ett tecken på den isolering som nämts i media och en misslyckad integrationspolitik. Undrar hur många av de tusen afrikanska vännerna som vet vad han gjort med sina barn...
Citera
2021-11-16, 11:14
Medlem
knoevrulls avatar
SVT förnekar sig aldrig först rapporterade de att barn knivhuggits och kastats ut från en balkong senare när det kom fram att det var en importerad neger byter Statstelevisionen till: (igår iaf): "Ett barn har dött efter fall från hög höjd"....

Lite som de två skandinaviska tjejerna som fick halsarna avsågade i marocko av muslimska galningar, ena mordet filmades och lades ut på Youtube. Då hette det på SVT att de dött av "stickskador"...
Citera
2021-11-16, 11:16
Medlem
Verkar vara några allvetande "millennials" i tråden...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2an
Aftonbladet skriver nu att både pappan och mamman greps på plats söndag kväll, tidigare har de väl bara skrivits pappan och en kvinna?

Ja, men censureras av PK-media
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mildster
960 vänner på FB. Inga svenska namn så långt ögat kan nå trots att han bott här i flera år. Kan vara ett tecken på den isolering som nämts i media och en misslyckad integrationspolitik. Undrar hur många av de tusen afrikanska vännerna som vet vad han gjort med sina barn...
Borde han inte heta Assassine?
Citera
2021-11-16, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Borde han inte heta Assassine?

Givetvis!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto