Citat:
Klokt gjort av dig A-Z.a-z.0-9.och-. Att inte citera så det med en enkel blick går att se vad du besvarar. Så jag gör likadant men citerar ditt "oseriösa" inlägg om verktygs signifikans kontra läkemedel.
I stället för
(FB) SynAct Pharma - SYNACT
Som är inlägget du besvarar (och jag förväntas citera)
1/ din personliga åsikt.
2/ FDA behandlar inte verktyg från olika tillverkare som ska utföra samma arbetsmoment tillverkas från material med väldefinierat råmaterial där små skillnader i materialbeskaffenhet uppvisas. (till skillnad från människor där inte 2 personer har identiska DNA (inte ens siamesiska tvillingar))
2 olika tillverkare kommer utifrån olika råmaterials kvaliteter tillverka verktyg med olika slitstyrka.
Det är visserligen statistik men den statistiken ändras enbart om råmaterialet byts till en annan kvalitet och därmed kan 2 exemplar uppvisa signifikans för resten av produktionen.
Jämför hellre med sport, där finns statistik men landslagen förlorar regelbundet “givna” matcher.
BP misslyckas regelbundet med Fas III studier.
3/ så dumt att kommentar är överflödig. Du räknade antalet inlägg som inte moderatorerna tvingats ta bort, så självklart leder stockcock och jag.
I stället för
(FB) SynAct Pharma - SYNACT
Som är inlägget du besvarar (och jag förväntas citera)
1/ din personliga åsikt.
2/ FDA behandlar inte verktyg från olika tillverkare som ska utföra samma arbetsmoment tillverkas från material med väldefinierat råmaterial där små skillnader i materialbeskaffenhet uppvisas. (till skillnad från människor där inte 2 personer har identiska DNA (inte ens siamesiska tvillingar))
2 olika tillverkare kommer utifrån olika råmaterials kvaliteter tillverka verktyg med olika slitstyrka.
Det är visserligen statistik men den statistiken ändras enbart om råmaterialet byts till en annan kvalitet och därmed kan 2 exemplar uppvisa signifikans för resten av produktionen.
Jämför hellre med sport, där finns statistik men landslagen förlorar regelbundet “givna” matcher.
BP misslyckas regelbundet med Fas III studier.
3/ så dumt att kommentar är överflödig. Du räknade antalet inlägg som inte moderatorerna tvingats ta bort, så självklart leder stockcock och jag.
1 / Ja.
2 / jag ser att mitt försök att vara pedagogisk för att du skulle förstå hur statistik egentligen fungerar, inte hjälpte.
Jag lämnar det där.
3 /
Antal inlägg av stockcook = 204 = 1:a plats.
Antal inlägg av CHleame = 174 = 2:a plats.
Antal inlägg av mig = 115 = 3:e plats.
Jag har fått 2 inlägg bortplockade, båda pga att jag brutit mot regeln om användarens anonymitet,
(flera konton)
Du har fått betydligt fler inlägg bortplockade.
så vid närmare eftertanke leder du nog även över stockcook.
Dessutom har jag ju fortfarande haft rätt sen start angående kursutvecklingen, medan du haft fel från start. Eller?
Tar man denna enkla fakta i beaktande, blir det ganska enkelt att dra slutsatsen att du statistiskt sett inte vet vad du talar om.