2021-11-15, 15:07
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fugtgivende
Den uppgiften tror jag inte alls på.

Jag tror inte heller på övergrepp men ökad vinkonsumtion & psykisk ohälsa låter faktiskt ganska rimligt.
Citera
2021-11-15, 15:36
Medlem
Giant Squids avatar
Medelålderskris deluxe.
Citera
2021-11-15, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Jag tror inte heller på övergrepp men ökad vinkonsumtion & psykisk ohälsa låter faktiskt ganska rimligt.

Jag kommer ihåg vid ett tillfälle i Kristinehamn när Mia kom in på en affär iklädd högklackat, nätstrumpor och en svart kavaj. Då måste hon ha varit runt 17 år. Hon hade förmågan att ta plats i lokalen om man säger så.
Citera
2021-11-15, 18:39
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Jag kommer ihåg vid ett tillfälle i Kristinehamn när Mia kom in på en affär iklädd högklackat, nätstrumpor och en svart kavaj. Då måste hon ha varit runt 17 år. Hon hade förmågan att ta plats i lokalen om man säger så.
Well, det är ju en luder-uniform så det är väl inte så konstigt om folk tittar?

Vad jag funderar lite på, är vad har Mia för USP nu? Nu är hon ju "snygg" och känd men hela hennes schtick var ju att hon var en vanlig tjej från landet. Att träna, tatuera sig och lägga sig under kniven är vare sig starkt eller självständigt.
Citera
2021-11-15, 19:37
Medlem
kirugumis avatar
Dom följer ju varandra på IG? Anna o Mia alltså.
Citera
2021-11-15, 21:18
Medlem
Black-lies-matters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Hon är både vacker, och fruktansvärt sexig! Klart den vackraste skådisen i Sverige.

Skulle ha gått till Specsavers.
Citera
2021-11-15, 23:56
Medlem
PA-Staffans avatar
Citat:

Ja, det är kanske tur att någon gav henne en scen att få utlopp för allt. Har en känsla av att den här människan kan bli farlig om den inte får sin regelbundna dos av rampljus och bekräftelse.

Det vet gissningsvis alla i hennes närhet då hon förmodligen är en ganska elak typ som ständigt måste stå i centrum och hävda sig på andras bekostnad. Har svårt att se någon genuin värme komma från henne faktisk.

Ett beteende man kan se hos väldigt många kvinnor med just clownkomplex.
Citera
2021-11-16, 00:26
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PA-Staffan
Ja, det är kanske tur att någon gav henne en scen att få utlopp för allt. Har en känsla av att den här människan kan bli farlig om den inte får sin regelbundna dos av rampljus och bekräftelse.

Det vet gissningsvis alla i hennes närhet då hon förmodligen är en ganska elak typ som ständigt måste stå i centrum och hävda sig på andras bekostnad. Har svårt att se någon genuin värme komma från henne faktisk.

Ett beteende man kan se hos väldigt många kvinnor med just clownkomplex.
Spontant kommer jag att tänka på Cissi Wallin och Linnéa Claesson. Kanske inte så mycket clownkomplex utan mer uppmärksamhetshoreri i allmänhet. "Hellre ökänd inte känd alls"-typerna.
Citera
2021-11-16, 00:54
Medlem
PA-Staffans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Spontant kommer jag att tänka på Cissi Wallin och Linnéa Claesson. Kanske inte så mycket clownkomplex utan mer uppmärksamhetshoreri i allmänhet. "Hellre ökänd inte känd alls"-typerna.

Jo men det är något med just kvinnor och humor som verkar korrelera med en genuint elak personlighet och en osund lust att stå i centrum. Kan det ha att göra med att kvinnliga komiker på något sätt föds från ledare av en tjejgrupp med hackkycklingar? Jag tänkte också på Ellen Degeneres när jag skrev det. Ingen mystant bakom den clownmasken heller.
Citera
2021-11-16, 00:58
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Jo men det är något med just kvinnor och humor som verkar korrelera med en genuint elak personlighet och en osund lust att stå i centrum. Kan det ha att göra med att kvinnliga komiker på något sätt föds från ledare av en tjejgrupp med hackkycklingar? Jag tänkte också på Ellen Degeneres när jag skrev det. Ingen mystant bakom den clownmasken heller.
Intressant tes. Jag känner inga roliga kvinnor, eller rättare sagt inga kvinnor som försöker vara komiker, så jag saknar helt empiri här.

Spontant kommer jag att tänka på Tina Fey, som visserligen verkar gilla uppmärksamhet men hey, hon får det faktiskt för att hon är rätt rolig.

En dag, kommer jag att plåga mig igenom Avig Maria, eller vad showmen nu heter, och gender-swappa alla skämt, så kan vi se hur roligt det är.
Citera
2021-11-16, 01:18
Medlem
PA-Staffans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Intressant tes. Jag känner inga roliga kvinnor, eller rättare sagt inga kvinnor som försöker vara komiker, så jag saknar helt empiri här.

Spontant kommer jag att tänka på Tina Fey, som visserligen verkar gilla uppmärksamhet men hey, hon får det faktiskt för att hon är rätt rolig.

En dag, kommer jag att plåga mig igenom Avig Maria, eller vad showmen nu heter, och gender-swappa alla skämt, så kan vi se hur roligt det är.

"Emulated male humour" https://www.youtube.com/watch?v=XpLik9VOdQo
Citera
2021-11-16, 01:20
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
"Emulated male humour" https://www.youtube.com/watch?v=XpLik9VOdQo
Jo, jag har läst den artikeln.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera