Citat:
Hur menar du att jag förespråkat SE som GM? Ska man tro på SE som GM är man mist sagt svagbegåvad och helt utelämnad åt barnboksteorier! Jag brukar inte räkna mig dit, med TP, KP och annat tankelöst slödder räknas in!
Kan du "innan katten skiter" precisera vad du tycker skaver?
Vad någorlunda semiintellektuella människor tycker om SE som GM är en helt dödfödd teori vilket som!
Att SE skulle gå till nattbussen som började gå 00.10 istället för att gå mot tunnelbanan som slutade gå 23.31 är så klart enkelt för oss som inte har otur när det tänker att inse.
Att SE knappast gick norrut utan ett "Filterborttrollat" samtal med HO 23.20 är så klart bara insiktslöst och korkat!
Antingen pratade SE med HO och kom ut för sent på Sveavägen efter mordet, Eller så pratade SE med HO och kom ut för sent på Sveavägen på sin löjligt tidiga vandring mot odenplan där bekräftade vittnen inte sett SE. SE skulle då gå mot en nattbuss som inte börjat gå än istället för att gå mot tunnelbanan som fortfarande gick , för de som har svårt att tänka själva i tråden.
Oj! Jag glömde nästan att inte ett endaste mordplatsvittne av 20 st pekar ut SE som
GM!
Edit: Kan du länka till tidtabellen för nattbussen mot Täby 1986?
Kan du "innan katten skiter" precisera vad du tycker skaver?
Vad någorlunda semiintellektuella människor tycker om SE som GM är en helt dödfödd teori vilket som!
Att SE skulle gå till nattbussen som började gå 00.10 istället för att gå mot tunnelbanan som slutade gå 23.31 är så klart enkelt för oss som inte har otur när det tänker att inse.
Att SE knappast gick norrut utan ett "Filterborttrollat" samtal med HO 23.20 är så klart bara insiktslöst och korkat!
Antingen pratade SE med HO och kom ut för sent på Sveavägen efter mordet, Eller så pratade SE med HO och kom ut för sent på Sveavägen på sin löjligt tidiga vandring mot odenplan där bekräftade vittnen inte sett SE. SE skulle då gå mot en nattbuss som inte börjat gå än istället för att gå mot tunnelbanan som fortfarande gick , för de som har svårt att tänka själva i tråden.
Oj! Jag glömde nästan att inte ett endaste mordplatsvittne av 20 st pekar ut SE som
GM!
Edit: Kan du länka till tidtabellen för nattbussen mot Täby 1986?
SE säger att han ska gå mot Odenplan, för att ta nattbussen 00:10, efter att han återvänt till Skandia ca 23:40-45. En buss han ofta brukade ta enligt exfrun. Inga konstigheter.
Busstidtabellen finns länkad flera ggr i tråden, eller om det är i stora MOP-tråden, vill minnas att den även finns med i förundersökningsmaterialet, precis som t-banetabellen. Jag har bara laddat hem dem, har dem inte uppladdade någonstans. Sök i Excel-bladet eller i wpu.nu.