Citat:
Ursprungligen postat av
EAGLEofGOLD
Fullt medveten om att du inte kan radera inlägg, men tydligen måste jag förklara ordagrant vad jag menar med att du städar i tråden.
Dina många och långa inlägg rensar bort kritiska inlägg om Ebba Busch från att ligga på ”sista” sidan, sen är du absolut inte ensam om detta bland Ebbas försvarare här i tråden.
Det finns dessutom annat än bara juridik som Ebba Busch har att hålla sej till i.o.m hennes ämbete som partiledare för ett riksdagsparti, men det blundar du m fl helt och hållet för!
Varför, jo därför det är ju negativt för Ebba Busch!
Vad gäller mina inlägg i den här tråden, så ser jag Ebba som köpare först och främst. Inte partiledare, kristen, fd sektmedlem och allt sånt där, utan hardcore, vad har hänt som faktiskt har med fastighetsaffären att göra.
Långa inlägg? Det är konsekvensen av att jag försöker skriva svar där jag resonerar varför jag tycker si eller så. Många inlägg? Många frågor och påståenden som jag vill bemöta helt enkelt. Varför hänger vi alla här och skriver och/eller läser i olika hög grad?
Vad gäller sista-sidan-problematiken, så är vi uppe i snart 50 000 inlägg i den här tråden. Det ryms bara tolv inlägg på en sida i grundinställningen, så med i snitt 120 inlägg om dagen, så lever ett inlägg på sista sidan som mest några få timmar.
Jag tror att man ska satsa på kvalitétsinlägg om man vill bli "sedd". De inlägg jag kommer ihåg i den här tråden (och jag har nog läst alla inlägg), är alla de som faktiskt har kommit med hårda fakta, intressanta teorier (eller konkreta mothugg) och analyser. Att bara omge sig med ja-sägare, utvecklar inte min förståelse för vad som hänt och varför.