Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Bra, då är vi överens. Det finns alltså psykpatienter som kan interagera med varandra.
Nu gör du dig dummare än vad du framstår. Eller faktiskt precis lika dum. Ingen, inte heller jag, har påstått att patienter inte kan interagera med varandra.
Citat:
Men varför skulle han överhuvudtaget våldta någon? Vad skulle han tjäna på det?
Den frågan får du nog ställa till honom. Här kan nog en och annan psykologstuderande hitta ett ämne för framtida forskning.
Citat:
Ja det verkar vara satt i system att anmäla honom.
Eller så är han precis den våldtäktsman som flera patienter anklagar honom för att vara.
Men jag har efter att ha läst dina inlägg sedan tio år tillbaka förstått att du har något emot patienter som anklagar personal inom sjukvården.
Citat:
Men dom där vittnena har väl inte sett några våldtäkter?
Det har jag ingen aning om. Men när domen kommer kan vi läsa om det. Därför vore det intressant att läsa förundersökningsprotokollet som nu enligt colombo123 går att hämta ut. Då slipper vi sitta här och killgissa.
Citat:
Är det inte yngre psykpatienter som anmält honom? Det är ju knappast fråga om pensionärer som har palliativ vård?
Var har du fått det ifrån? Ålder på offren har väl vad jag vet inte diskuterats i den här tråden över huvud taget? Eller vet du mer än oss andra?
Citat:
Du verkar dessutom ha ett ont öga till manliga sjuksköterskor och ett gott öga till kvinnliga patienter? Är män automatiskt mindre trovärdiga än kvinnor?
Eh? Vart har du fått det ifrån?
Jag har ett ont öga till alla personer som förgriper sig sexuellt på andra medmänniskor. Man eller kvinna, det är skit samma för mig.