Citat:
Ursprungligen postat av
Calovius
Är Par-o-o f.d. scientolog?
Korrekt.
Jag har sysslat med mycket genom åren, scientologi också, men har inte haft något med scientologi att göra under 25 år, så det är länge sedan nu. Jag höll på med scientologi under 8 år, varav de sista 5 åren var på det internationella högkvarteret utanför Los Angeles, innan jag fick nog av det och jag tycker inte om scientologin idag, utan anser att den borde stoppas, fast ttsp tror tydligen att jag fortfarande är scientolog även om jag aldrig själv betett mig så som de personer han hänvisar till.
Jag började inte att studera Bibeln med något större intresse förrän efter det, men ttsp gillar ändå att dra upp mina gamla synder som om de skulle vara relevanta på något sätt fortfarande.
Så nu har du något nytt att lägga till på din lista över vad du tycker är fel med mig (eftersom du ju alltid är mer intresserad av att diskutera vad som är fel med personen som skriver snarare än det ämne som diskuteras).
Vet inte varför du inte bemödade dig med att fråga mig, utan frågar någon annan istället.
Kan vi återgå till ämnet nu?
Har du någon specifik fråga gällande Bibelns sanning som du vill diskutera idag?