2021-11-13, 10:30
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Finns det något nytt om den som överlevde? Tänkte att man kunde få fira dubbelt i dag med ytterligare två avskjutna babbar.
Citera
2021-11-13, 10:35
Medlem
reptilekings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Staloloukta
Beror väl vad de skjutit med, kanske var fattiga jävlar som körde med deuce deuce och laddat ammon själv

Jag gissar vanliga vapen. Då spelar det ingen roll om du har dörren stängd och fönstret uppe.
Citera
2021-11-13, 10:35
Medlem
Fanfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Uppdatering klockan 05:55

Brottsrubriceringen är mord och mordförsök. Den avlidne personen är en man i 20-25 årsåldern och den allvarligt skadade är en man i 17-20 årsåldern.

Ingen person är gripen.

https://polisen.se/aktuellt/handelser/2021/november/12/12-november-2114-skottlossning-stockholm/

Nu när Polisen gått ut med ålder på de två skjutna männen kan vi i alla fall skriva av att Adel skulle vara en av dem.
Citera
2021-11-13, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuttiotre
Dödsdatum uppdaterat på Wikipedia redan

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Adel_(artist)

Den sidan är rensad nu
Citera
2021-11-13, 10:57
Medlem
airbuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanfar
Nu när Polisen gått ut med ålder på de två skjutna männen kan vi i alla fall skriva av att Adel skulle vara en av dem.

Jag håller delvis med.

Vill man dock tänka helt fritt så skulle "20-25 årsåldern" kunna tolkas som allt från 20, till 25-årsåldern, vilket tekniskt sätt kan vara över 25. En 26-åring är också i 25-årsåldern.
Citera
2021-11-13, 11:03
Medlem
enligt expressen är båda BO syskon
så den skadade är ismail eller ali
Citera
2021-11-13, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slipsluder
Det bör vara Sulem*n Kh*n som är död och sen har vi en allvarligt skadad på sjukhus. Det skriks Adel från höger och vänster, men har inte lyckats hitta någon koppling mellan honom och Sulem*n. Iallafall inte än. Någon som vet mer?

Ingen kommer hämnas Einar. När ska ni icke Stockholmska Svenskar fatta? Han tillhörde ingen gruppering eller gäng. Ingen kommer mörda någon för hans skull. Så snälla sluta ta upp Einar i varje tråd
Citera
2021-11-13, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av airbud
Jag håller delvis med.

Vill man dock tänka helt fritt så skulle "20-25 årsåldern" kunna tolkas som allt från 20, till 25-årsåldern, vilket tekniskt sätt kan vara över 25. En 26-åring är också i 25-årsåldern.

Fast man kan inte tänka så fritt så man frångår vedertagna definitioner. Det står 20-25 årsåldern, inte något annat. Då är man inte 26 eller 19.
Citera
2021-11-13, 11:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NumeraAvliden
Det kommer aldrig någon hämnd för lille Einar som försvann lika fort som min prutt som jag släppte precis innan detta inlägget.

Sluta spekulera om hämnd för Einar. Den kommer inte. Han är avliden och för evigt borta.

Hur vet du det?
Citera
2021-11-13, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schaefer
En fråga för den "okunnige" då det är namn snart över hela landet i olika konstellationer/släktskap.

"Sulle" Khan

Då undrar jag om det efternamnet har ngt med Gtb's Ali Khan att göra?

Suleyman Khan. Låter som en bengal eller paki
Citera
2021-11-13, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bynbarn1633
enligt expressen är båda BO syskon
så den skadade är ismail eller ali
Då har vi det spikat vilka det är som är skjutna så alla som pratar om adel osv kan hänga sig. Kan någon här berätta om han som dog tillhörde något gäng? Lättare då att koppla vilka som sprejat.
Citera
2021-11-13, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matau
Hur vet du det?

För att inga riktiga grabbar brydde sig om Einar så där. Einar vila i frid men han var en bluff rappare. Inte ens hans egen trackt Dalen hade han bakom sig. Det finns inget gäng eller grupp i Stockholm som skulle mörda för hans skull. Kan ni sluta ta upp Einar i varje tråd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in