Citat:
Ursprungligen postat av
whogivesafuck
Kyle har inte försökt hindra någon plundring.
Kyle är en inhemsk terrorist som tyckte han var tuffast i kompisgänget med sin lånade bössa. En fjant kan man lugnt säga.
Sådana som han skall inte försvaras utan sättas bakom lås och bom med förhoppning att andra lär sig något.
Likaså skall alla andra nötter som deltar i upploppet. Oavsett vad de säger sig tillhöra för "fredlig" organisation.
Men som jag skrivit tidigare tror jag dessvärre inte han får något värre straff. Men självförsvar och alla dumheter som sägs ligga till grunden är mer än bullshit.
Sen när blir man terrorist när man försvarar privat egendom mot upplopp, däremot så kan vi i princip terroristklassa BLM/Antifa.
De försökte ju bränna ner en bensinmack och gav sig på lokala företag i 3 dagar.
Är det enligt dig okej att starta upplopp över hela USA och bränna ner fastigheter, plundra, förstöra, misshandla, våldta och mörda? Samtidigt så ska ingen få försvara privat egendom när polisen tappat kontrollen.
Vad skulle du gör om jag försöker bränna ner din bostad eller ditt företag, skada dig, vänner samt familj? Du skulle bara låta det ske utan att agera eller?
Skulden här faller på ligister och psykopater i BLM/Antifa, de som stod upp mot dessa upplopp ska ha en medalj.
Inga rätt från din sida, bra jobbat, hahaha.