2021-11-12, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evve82
Köpte oxå GMD och jag kan inget annat än att hålla med. Tappat förtroende där.
Ge oss gärna en uppdatering på indonesian lime...

Indonesian lime var samma skit som SS gmd fast dyrare , verka som shopparna får in nano pulvserad skit från indonesien jusst nu vilket är ren skräp , enda jag vet som har vanligt course grindat kratom är kratomexpertena.

Får min fina leverans från en riktig kratom shop i holland på måndag
Citera
2021-11-12, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Tror jag kan ha skrivit här tidigare, men jag tycker ni ska passa er för Kratom. Två vänner till mig har åkt på prostataproblem, varav en har fått problem med kuken relaterat till detta som gör att han knappt kan ha sex. Jag har själv känt av problem med kuken liknande prostatitis och kommer aldrig mer röra Kratom.

Är säker på att det är många fler som upplevt detta men inte gjort kopplingen. Finns info att hitta om detta på Reddit, bland annat här.
Som med alla "opiater" tappar man känsel av kratom. Bra mot smärta så att säga men naturligtvis dåligt för kuken om man säger så, bara att leva med om man vill gå runder med kratomrus dagarna i ända
Citera
2021-11-12, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av didi2
Som med alla "opiater" tappar man känsel av kratom. Bra mot smärta så att säga men naturligtvis dåligt för kuken om man säger så, bara att leva med om man vill gå runder med kratomrus dagarna i ända

Verkligen, typ motsatsen till ett afrodisiakum.
Citera
2021-11-13, 06:43
Medlem
Mrallknowings avatar
Vad hände med krypton? Det var sinnessjukt drag i det. Fick inte ens effekt på heroin efter.
Citera
2021-11-13, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrallknowing
Vad hände med krypton? Det var sinnessjukt drag i det. Fick inte ens effekt på heroin efter.

I Sverige o-dsmt narkotikaklassat sen 2011.
Citera
2021-11-13, 12:04
Medlem
Mrallknowings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noixdecoco
I Sverige o-dsmt narkotikaklassat sen 2011.

Där ser man. Brukar ju ändå finnas att köpa men aldrig sett igenom åren.
Citera
2021-11-13, 12:33
Medlem
Citat:
Där ser man. Brukar ju ändå finnas att köpa men aldrig sett igenom åren.

Det säljs lagligt som RC i vissa EU-länder. Kanske helt enkelt inte poppis i Sverige eller inte tillräckligt attraktivt för säljare?
Citera
2021-11-13, 14:23
Medlem
Mrallknowings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noixdecoco
Det säljs lagligt som RC i vissa EU-länder. Kanske helt enkelt inte poppis i Sverige eller inte tillräckligt attraktivt för säljare?

Bör ej vara lagligt var ju helt sinnessjukt. Gått igenom opiatsbstinens men den abstinensen var på en helt annan nivå.

Minns att porerna på benen vad vid öppna och rann stora stora droppar.
Citera
2021-11-14, 01:07
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:

Saknar Krypton, men det har väl varit klassat nu i tio år. Första drogen för mig efter alkohol och nikotin. Mådde så underbart på det.
Citera
2021-11-14, 04:55
Medlem
Mrallknowings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Saknar Krypton, men det har väl varit klassat nu i tio år. Första drogen för mig efter alkohol och nikotin. Mådde så underbart på det.

Tycker du också det var snuskigt potent? Jag blev extremt hyperaktiv på det med. Men sedan(väldigt fort), uppgick doserna på 40g/dagen alltså en halv Bull som dom hette på 80g. Dem kostade ~3000;- vill jag minnas.

Var då och köpte heroin, alla andra som tog av heroinet blev kraftigt påverkade medans jag och alla andra som gick på krypton blev FRISKA i 20minuter.

Skrämmande i efterhand. Att ha abstinens på tex buprenofin idag är ju himmelriket jämfört med det.
Undrar än idag vad det var som gjorde det så extremt påtänt för att utklassa heroin.
Citera
2021-11-14, 10:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av doktorspice
Indonesian lime var samma skit som SS gmd fast dyrare , verka som shopparna får in nano pulvserad skit från indonesien jusst nu vilket är ren skräp , enda jag vet som har vanligt course grindat kratom är kratomexpertena.

Får min fina leverans från en riktig kratom shop i holland på måndag
Vilken holländsk shop köper du ifrån?
Citera
2021-11-14, 10:57
Medlem
Citat:
Skrämmande i efterhand. Att ha abstinens på tex buprenofin idag är ju himmelriket jämfört med det.
Undrar än idag vad det var som gjorde det så extremt påtänt för att utklassa heroin.

Det var desmetyltramadolet och synergieffekten med kratomet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in