2021-11-10, 12:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ZugMaskin
Hört att de va en som dog av det så helt ofarlig är den tydligen inte. Verkar inte va värd att prova.
Kratom är svinbra, man kan dö av allt jävla möjligt.

OnT:
Svepte nyss 10 g red Horn och fick sample på white horn (är den bra?)
Rökte också 50 mg 2-ME-PVP. Jävlar vad starkt.
Citera
2021-11-10, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlkoholistFascist
Vet du om det är samma tester som görs när man misstänks för drograttfylla? Jag är nämligen dömd för ringa nark så ibland blir jag indragen på piss och blodprov när jag blir stoppad i trafiken och jag är lite nojjig att dem ska hitta spår av mitragynin (det aktiva ämnet i kratom) som är narkotikaklassat, om dem hittar det och hävdar att jag var påverkad (kör aldrig påverkad, men polisen tycker aldrig jag ser nykter ut) så är jag orolig att jag blir av med körkortet.

Då är måste det väl vara samma test jag går på? åkte dit på amfetamin och fick då i beslut att åka in 6 tillfällen varav 2 är blodprover och 6 urinprov.

Har fått tillbaka negativa svar på mina prover jag lämnat in och skickats på analys.

Kan in och kolla vad det söktes efter på blodproverna i min journal kanske så kan jag återkomma.

Edit. Såg nu att det inte fanns där utan kom fysiskt ut på papper. Hittar endast svaren om det är positivt eller negativt i min journal, tyvärr.
Senast redigerad av Narkius 2021-11-10 kl. 13:14. Anledning: Ändra text
Citera
2021-11-10, 14:08
Medlem
populopiduss avatar
Tror jag kan ha skrivit här tidigare, men jag tycker ni ska passa er för Kratom. Två vänner till mig har åkt på prostataproblem, varav en har fått problem med kuken relaterat till detta som gör att han knappt kan ha sex. Jag har själv känt av problem med kuken liknande prostatitis och kommer aldrig mer röra Kratom.

Är säker på att det är många fler som upplevt detta men inte gjort kopplingen. Finns info att hitta om detta på Reddit, bland annat här.
Citera
2021-11-10, 15:09
Bannlyst
Red Horn var bra, trevlig och smärtlindrad nu.
Citera
2021-11-10, 16:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Tror jag kan ha skrivit här tidigare, men jag tycker ni ska passa er för Kratom. Två vänner till mig har åkt på prostataproblem, varav en har fått problem med kuken relaterat till detta som gör att han knappt kan ha sex. Jag har själv känt av problem med kuken liknande prostatitis och kommer aldrig mer röra Kratom.

Är säker på att det är många fler som upplevt detta men inte gjort kopplingen. Finns info att hitta om detta på Reddit, bland annat här.
Kratom har gett mig mitt liv tillbaka; efter en dysfunktionell uppväxt och överfallsvåldtäkt blev traumat påtagligt, pillrerna psykiatrin erbjöd förvärrade tillståndet med isolering och knapp livskvalitet som följd; tack vare kratom kan jag leva ett fungerande liv igen med välmående och med ork o lust att sträva efter mina mål. Man får väga fördelarna mot nackdelarna. Att min sexlust är helt gone är den värsta bieffekten men hellre det än självmordsbenägen och en ångest som äter upp mig inifrån vilket leder till isolering och sjukskrivning. Fuck antidepp och heja kratom!
Citera
2021-11-10, 16:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ZugMaskin
Hört att de va en som dog av det så helt ofarlig är den tydligen inte. Verkar inte va värd att prova.
Källa på det? Var med stor sannolikhet något annat som orsakade dödsfallet. Eller så var det något giftigt ämne i.
Citera
2021-11-10, 18:55
Medlem
SS har fått in en massa sorter igen! Nån som hunnit prova någon?
Citera
2021-11-10, 19:12
Medlem
AlkoholistFascists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Narkius
Då är måste det väl vara samma test jag går på? åkte dit på amfetamin och fick då i beslut att åka in 6 tillfällen varav 2 är blodprover och 6 urinprov.

Har fått tillbaka negativa svar på mina prover jag lämnat in och skickats på analys.

Kan in och kolla vad det söktes efter på blodproverna i min journal kanske så kan jag återkomma.

Edit. Såg nu att det inte fanns där utan kom fysiskt ut på papper. Hittar endast svaren om det är positivt eller negativt i min journal, tyvärr.
Okej, tack så mycket för svar! Skulle väl tro att blodanalysen är densamma, men jag kan vara lite överförsiktig ibland, det sista jag vill är att förlora körkortet, men man ju inte heller bli nykterist så kratom är en bra mellanväg för mig.
Citera
2021-11-10, 19:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av blancotramco
SS har fått in en massa sorter igen! Nån som hunnit prova någon?

Nyss testat deras nya batch av green maeng da

Den är bra men jag hoppades på att den skulle vara bättre, man kan lika gärna köpa ett kilo green borneo till ett bättre pris och få i princip samma effekt.

Edit: Skulle kunna vara min tolerans som spökar också. Behöver testa denna fler gånger innan jag sätter ett färdigt betyg på den. Men den är godkänd helt klart, inga som helst konstigheter.
Senast redigerad av apelsinmissbruk 2021-11-10 kl. 19:37.
Citera
2021-11-10, 20:09
Medlem
st33rs avatar
Tycker ni kratom försämrar körförmågan?jag tycker inte det .

Men kratom för mig är inte en drog direkt, utan mer ett "kitt".
Citera
2021-11-10, 20:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Tycker ni kratom försämrar körförmågan?jag tycker inte det .

Men kratom för mig är inte en drog direkt, utan mer ett "kitt".

Beror väl på hur pass bra effekt man får, kraftigt kratom + låg tolerans ger en effekt som jag personligen inte tror att jag hade velat köra på.
Citera
2021-11-10, 21:00
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinmissbruk
Beror väl på hur pass bra effekt man får, kraftigt kratom + låg tolerans ger en effekt som jag personligen inte tror att jag hade velat köra på.
Ok!

Ja jag har inte testat nån jag upplevt som " stark" sen jag fick tolerans och började ta varje kväll

möjligtvis nån sort jag känt mig lite mer trött och sömnig av på kvällen.

håller mig till gröna mellan-varianter som mest ger energi och lugn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in