2021-11-12, 12:55
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Agueros karriär ser ut att vara över. Fy vilket tråkigt avslut. Skadad i stort sett hela förra säsongen, joinar Barca ihop om att få spela med sin bästa kompis, mer skador och nu hjärtproblem som ser ut att stoppa honom från att spela.

Avsluta karriären med ett mål i el classico i alla fall...

// PoK
Citera
2021-11-12, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
Agueros karriär ser ut att vara över. Fy vilket tråkigt avslut. Skadad i stort sett hela förra säsongen, joinar Barca ihop om att få spela med sin bästa kompis, mer skador och nu hjärtproblem som ser ut att stoppa honom från att spela.

Avsluta karriären med ett mål i el classico i alla fall...

// PoK
Tror inte karriären är över,visst spel i Europa e nog kört.
Men i Sydamerika,hur ser regler ut för dessa hjärtproblem??
Citera
2021-11-12, 13:19
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ta tillbaka Sterling , säker på att han skulle göra mer poäng hos er än I city denna säsong.

// PoK

Nu skämtar du, och min spontanta känsla är: dra åt helvete med den pissmyran, han kan ruttna på en bänk eller i ett nedåtgående Barca.

Men sportsligt? Lite som Coutinho igen. Tillgänglig på marknaden för relativt beskedligt pris, han har egenskaper Liverpool behöver.

Men nej, landar jag självklart i. Vi kan hitta något annat som funkar bättre.
Citera
2021-11-12, 14:55
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Tror inte karriären är över,visst spel i Europa e nog kört.
Men i Sydamerika,hur ser regler ut för dessa hjärtproblem??

Tror inte han är så korkad att han fortsätter att spela om hjärtat säger ifrån.

Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Nu skämtar du, och min spontanta känsla är: dra åt helvete med den pissmyran, han kan ruttna på en bänk eller i ett nedåtgående Barca.

Men sportsligt? Lite som Coutinho igen. Tillgänglig på marknaden för relativt beskedligt pris, han har egenskaper Liverpool behöver.

Men nej, landar jag självklart i. Vi kan hitta något annat som funkar bättre.

Tror du missade min spoiler. Synd att man inte kan spå hur något hade kunnat bli, skulle vara kul och se om Sterling hade gjort en bättre säsong än Mané i år.

// PoK
Citera
2021-11-12, 16:17
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Tror inte han är så korkad att han fortsätter att spela om hjärtat säger ifrån.

Tror du missade min spoiler. Synd att man inte kan spå hur något hade kunnat bli, skulle vara kul och se om Sterling hade gjort en bättre säsong än Mané i år.

// PoK

Nej, jag missade inte spoilern, men jag lekte ändå med tanken om Liverpool skulle pröva ersätta Mane med Sterling t.ex. när kontraktet går ut.

Liverpool har tveklöst behov av att föryngra inom 1-2 år på kanterna och Sterling är ju rätt spelartyp med ett utgående kontrakt. Ändå finns det alldeles för många skäl att neka, vill inte se aset i LFC igen.
Citera
2021-11-12, 20:10
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Frank Lampard tar över Norwich. Rescue mission.

Citat:
Frank Lampard has dropped out of the running to replace Daniel Farke as the new Norwich head coach.

https://www.bbc.com/sport/football/59256413

Eller inte. Tackar nej. Är nog smart. Kortsiktigt finns det inte mycket att förlora. Han kan bara göra succe. Alla förväntar sig att laget åker ur ändå. Går liksom inte att misslyckas då. Men långsiktigt är det nog en dålig klubb att gå till. Farke hade byggt något bra och långsiktigt där. Blir svårt att komma in och göra sin egen grej och snabbt få det och stämma i the championship. Tror dessutom Lamps inte gärna går tillbaka ett steg nu när han varit i Premier League en omgång.

Och Gerrard till Aston villa. Säger lite om dessa klubbledningar. Villa sparkar en proven manager, som tog dom upp till Premier league, och höll dom uppe i 2 säsonger. En manager som är Villa fan sen barnsben. Fick dom och spela riktig fotboll efter misären med Bruce. Sparkas och ersätts av, i sammanhanget, och i jämförelse, en oprövad nobody som lyckades åka ut mot Malmö i CL trots en man mer på hemmaplan. En Liverpool legend istället för en av deras egna.

Norwich samma sak, även om det nu inte blev något med Lampard. Man sparkar tränare som bevisat sig och gjort ett bra jobb för att anställa ett namn. För det är inte så att någon av dom blir tillsatta för det arbete dom gjort. Hade det varit någon random skotte som gjort samma jobb som Gerrard gjorde så hade ingen ens noterat den.

Villa kommer såklart lyfta i tabellen. Men det hade man gjort med Smith också, truppen är så pass bra. Sen så kommer Engelsk media såklart spinna vidare på att det är Gerrards förtjänst istället för att hypa upp honom likt man gjorde med Lampard.
Citera
2021-11-12, 21:42
Medlem
Imbazs avatar
Är Steven gerrard den enda aktiva i PL som varit Invincible?
Citera
2021-11-12, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Lille gubben, hört talas om Patrick Vieira?
Citera
2021-11-12, 22:09
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
När var Gerrard Invincible i EPL sammanhäng? 🧐
Citera
2021-11-12, 22:25
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rep0904
Lille gubben, hört talas om Patrick Vieira?
Haha juste, därför jag frågade, inte lätt att minnas allt
Dessutom är jag ett fan av Vieira som tränare gör det riktigt bra.
Citera
2021-11-13, 09:17
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Haha juste, därför jag frågade, inte lätt att minnas allt
Dessutom är jag ett fan av Vieira som tränare gör det riktigt bra.
Vilken annan manager i EPL än enbart Vieira finns det egentligen som blev Invincible som spelare och/eller tränare?
Senast redigerad av Generalandersson 2021-11-13 kl. 09:19.
Citera
2021-11-13, 09:18
Medlem
Generalanderssons avatar
Brendan Rodgers toppar tydligen Man Utds lista över potentiella managers om/när Solksjaer får sparken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in