2021-11-11, 17:21
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Mer arsenal tjöt men vet att någon här gillar det.

Inte läst något (eller har jag missat)? om Tomiyasu när ni har varit inne och pratat om försvararna. Stark i luftrummet, fått en bra connection med de andra där bak och stannar bra när White springer högre upp på planen. Underskattad värvning? (so far)

// PoK
Citera
2021-11-11, 17:23
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Haha han hade väll bett spelarna sluta våldta oss efter 5-0 får man hoppas

ska bli när han gör för och efter intervjuer. Ta en shot varje gång han säger ''yeaaaah course''

// PoK
Citera
2021-11-11, 17:24
Medlem
LFCYNWAs avatar
Nu blir det till att kolla Villas alla matcher framöver. För mig är Gerrard den största i klubbens historia. Han gjorde sin debut när jag började följa Liverpool och jag har följt honom hela hans karriär. Det gör ont än idag att han inte fick lyfta Premier League trofén som spelare. Förhoppningsvis får han en dag göra det som tränare för Liverpool.

Citat:
Då får man ju heja lite på Villa nu då

Ja.
Citera
2021-11-11, 18:04
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Patrice Evra reveals street encounter with Luis Suarez, not confronting him because he (Suarez) was with his wife and kids. :''I was with two of my brothers. [...] I dont regret it because I think it would have ended up bad."

- Mirror

Oj vilken tuffing som skulle gå 3 mot 1.

// PoK
Citera
2021-11-11, 18:08
Avslutad
Frank Lampard tar över Norwich. Rescue mission.
Citera
2021-11-11, 18:10
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
- Mirror

Oj vilken tuffing som skulle gå 3 mot 1.

// PoK

Säger rätt mkt om evra. Han kan inte må bra i sig själv.

Hände väll för ca 10 år sedan nu, släpp skiten.
Citera
2021-11-11, 18:11
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Frank Lampard tar över Norwich. Rescue mission.

PL har blivit tränarnas egna CL haha.
Citera
2021-11-11, 18:20
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LFCYNWA
Nu blir det till att kolla Villas alla matcher framöver. För mig är Gerrard den största i klubbens historia. Han gjorde sin debut när jag började följa Liverpool och jag har följt honom hela hans karriär. Det gör ont än idag att han inte fick lyfta Premier League trofén som spelare. Förhoppningsvis får han en dag göra det som tränare för Liverpool.

Ja.

Håller med ang Gerrard. Den 11 december är det LFC vs Villa.
Citera
2021-11-11, 18:49
Medlem
Apnackes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LFCYNWA

Ja.

Amen!

Och han skrev på till sommaren 2024, samtidigt som Klopps kontrakt går ut då. Helt enligt planen. ☺
Citera
2021-11-11, 18:52
Medlem
arnand-fejsplantiss avatar
Citat:
Satt också med iden att flytta upp Tsimikas, han har varit jäkligt bra när han fått speltid. Men tror nog vi får glatt sitta och vänta på att Mané skall börja producera lite igen.

En skada på någon av Jota eller Salah och vi kommer nog få det lite tuffare.
Det är väl inte att han inte är tillräckligt tränad som Mourinho klagar på utan snarare att han inte anser att han tänker tillräckligt bra på planen. Men om man tar det som kom fram i senaste dissen så tycker jag man utan problem kan lägga till Blind, Smalling, Fellaini med exakt samma åsikt och dessa spelas konstant.
Citera
2021-11-12, 09:31
Medlem
EnLitenFryss avatar
Sadio Mane skadad i Senegals match mot Togo igår, klev av efter 28 minuter.

Inte allvarligt enligt Senegals tränare:

Citat:
But when asked for an update on Mane following his side’s 1-1 draw, Cisse confirmed that the injury is not a serious one.

He said: “Yes, the exit of Sadio Mane destabilized us. He is an important player for the team, we took him off as a precaution and there is nothing serious.”

Då funderar man hur Liverpool formerar anfallet om han blir borta en stund. Jota, Origi, Salah?
Citera
2021-11-12, 12:50
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Sadio Mane skadad i Senegals match mot Togo igår, klev av efter 28 minuter.

Inte allvarligt enligt Senegals tränare:

Då funderar man hur Liverpool formerar anfallet om han blir borta en stund. Jota, Origi, Salah?

Ta tillbaka Sterling , säker på att han skulle göra mer poäng hos er än I city denna säsong.

// PoK
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in