Citat:
Ursprungligen postat av
zilvereko
1) Självklart inte.
2) Ja, såklart!
3) Enligt mig borde HDs eventuella inblandning i mordet på Lena tas upp igen. De misstankar åklagare och polis hade från början, tycker jag vore på sin plats att se över. Så att allt utretts och att frågetecknen i stället blir utropstecken. Men kan tänka mig att detta blev för tungt för åklagarna att jobba med.
# Sen hoppas jag att någon åklagare eller kanske en juriststuderande i sin slutuppsats tar sig an detta mordfall på ett djupare plan. Tror att det blev för tufft att fånga in även en medhjälpare, eller iaf en som vet hur det låg till. Medhjälpare, anstiftare eller en som dolde spåren efter mordet.
OM DET FINNS EN SÅDAN.
Eller att SD var själv i både planering och det aktiva i att ta Lenas liv.
Tillägg: Det var likadant med Möllers man AP:s död, som var väldigt mysko.
Beträffande Johanna Möller så vill jag inte diskutera om henne i L*na Wesstr*m-tråden, detta sagt med anledning av att det är OffTopic och, för att inget mordfall är det andra likt ... och nu med återgång gällande mordet på L*na Wesstr*m 2018.
■ Jag undrar @Zilvereko, tror du, att det kan ha gått till på ett sådant sätt som jag nedan sett har beskrivit ?
■ H*nna Davidss*n vaknade upp en tidig Fredagsmorgon den 25 Maj 2018, pigg som en vårlärka efter nattens djupa sömn och trollska drömmar i Geocaching-burkarnas stora land.
■ Lika fort hon hade vaknat och därefter satt sig upp på sängen slog hon näven i sängkanten och utbrast för sig själv.
■ - Nä hä❗nu är det faktiskt på tiden att göra en grundlig storstädning i St*fan Davidss*n:s hus för att få bort alla L*na Wesstr*m:s besudlingar i alla skrymslen och vrår från Måndagsnatten den 14 Maj 2018.
■ H*nna Davidss*n tänkte för sig själv där hon då satt på sin säng i morgonljusets underbara stund, att storstädningen måste göras med det snaraste så att inte polisens kriminaltekniker hittar några spår i St*fan Davidss*n:s hus efter L*na Wesstr*m för då är risken mycket stor att St*fan Davidss*n hamnar i häktet och det får bara inte ske (tänkte H*nna Davidss*n) för då rasar hela min värld samman.
■ H*nna Davidss*n vaknade upp ur sin djupaste nattsömn full av energi och glädje och blev en initiativtagare till en grundlig rengöring av hela St*fan Davidss*n:s hus.
■ H*nna Davidss*n kontaktade Páter SOA per telefonledes som genast samtyckte med sin dotter om att en storstädning var absolut nödvändig inom det snaraste för att sålunda undanröja spåren i St*fan Davidss*n:s hus efter Måndagsnattens händelser.
■ Páter SOA utnämnde sig själv till sotarmästare och skorstensfejare, därefter kontaktade både H*nna Davidss*n och Páter SOA sina olika vänner och bekanta för att sålunda samla ihop en liten nätt städpatrull som sedan skulle rengöra i alla skrymslen och vrår i St*fan Davidss*n:s hus.
■ Så småningom anlände hela städpatrullen till Bet*svägen och det blev toksotning av skorstenen från topp till tå och golvbrunnen tokskurades med högsta energi och kraft, pelletsbrännaren tömdes på sitt allra sista korn och därefter sken hela St*fan Davidss*n:s hus likt en glittrande guldtacka under solens strålar.
■ Stackars polisens kriminaltekniker, inte ett enda spår av L*na Wesstr*m fanns kvar i St*fan Davidss*n:s hus efter städpatrullens storstädning .......... trodde dom ja❗
■ Problemet var bara det, att lilla H*nna Davidss*n hade helt och hållet glömt bort att tokskura St*fan Davidss*n:s tvättmaskin ... ja, som sagt var ..."Alla kan ju begå ett misstag" sa Páter SOA
och slog sig för pannan
■ H*nna Davidss*n trodde att hon var slug och listig när hon tänkte för sig själv ... att om någon skulle komma på mig att jag var en initiativtagare till storstädningen i St*fan Davidss*n:s hus så kan jag ju alltid skylla på mina barn och att det var mina barn som tog initiativet till storstädningen ... ja, det är tur att man har barn, tänkte H*nna Davidss*n slugt och listigt för sig själv.
Fråga till @Zilvereko, tror du att det kan ha gått till på ett sådant sätt under Fredagen den 25 Maj 2018 ?
Mvh/JM.