Med den logiken så är ju Maykil och Chihab fortfarande bästa vänner, för dom berättar ju ej i rätten att de faktiskt hatar varandra, utan svarar att allt är lugnt.
Vem skulle de annars va som Nisse tar upp i texten, att han ej vågar gå ut, så de klippte hans bror. De är ett extremt fult övertramp, i min värld, värre än allt de han skriver om Dara. Men sannolikheten att de finns två liknande situationer eller att de är ord skrivna ur intet, finns ju inte. Framförallt inte när det även här i tråden vittnas om att Nisse umgicks med brodern de syftas på.
"Brorsan, vi gör salt till socker, din son blir dotter
Gucci, Louis V, inga offerkoftеr, ey
Varför har din boy ett koppel?
Våra rattar så pass, skicka helikoptern
Ey, det P.J, du får i dig
Grabbar becknar grabbar, man kan tro det eBay, ey
Här vi är lojala till dig
Snart kommer din dag, din råtta, spring för livet"
Tyvärr så kom nisses dag, redan innan detta han nå allmänheten. Oklart om det var så smart att släppa den
Citat:
Ursprungligen postat av
Allchronix69
Haha wow hade jag inte vetat bättre hade jag också trott som du. Men det där är inte dissar till varandra. PJ och Nisse har shoutoutat varandras musik och gjort reklam åt varandras musik på instagram typ hela tiden. Dom har även hängt mycket tillsammans med dree low. Palles texter är inte riktade till någon det är bara texter. Kom ihåg att det bara är sista 3 veckorna innan mordet som det började hetta, hela den här situationen. Man har inte vart ovänner eller så innan utan tvärtom snarare.