2021-11-11, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Såg en tutte ramla ut ur bh'n när en kvinna kom springande till bussen. Det var nice.

Damn, hon får köpa en bättre bh. Vad pinsamt att råka ut för nåt sånt.
Citera
2021-11-11, 18:49
Medlem
Ett par som låg och knullade på en balkong. Mitt i Stockholm. Mitt på dagen. Många såg och hörde. Naturligtvis njöt dom av att bli sedda...
Citera
2021-11-11, 21:32
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Damn, hon får köpa en bättre bh. Vad pinsamt att råka ut för nåt sånt.

Det beror ju på hur man ser det. Har man rätt inställning så ler man och bjuder på det!
Citera
2021-11-11, 21:36
Avslutad
ingen vacker syn direkt men en tant på kanske 70 år stå barbröstad i sitt fönster. hon verkade inte tänka på att gardinerna var uppdragna.

hon måste ha märkt det sen dock. 5 minuter senare när jag gick förbi igen ( inte för att kolla på henne uppenbarligen utan var påväg tillbaka ) var de neddragna.
Citera
2021-11-13, 12:48
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
ingen vacker syn direkt men en tant på kanske 70 år stå barbröstad i sitt fönster. hon verkade inte tänka på att gardinerna var uppdragna.

hon måste ha märkt det sen dock. 5 minuter senare när jag gick förbi igen ( inte för att kolla på henne uppenbarligen utan var påväg tillbaka ) var de neddragna.
Fick du erektion?
Citera
2021-11-13, 20:17
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
När vi var typ 13 och skulle gå på bussen nån helgkväll står det ett fullt par rakt innanför dörrarna i mitten där vi går på. Tjejen rycker upp sitt huvud från snubbens kuk och har då tydligen stått och snaskat kotte under bussfärden.

Herre min jesus.
Citera
2021-11-13, 21:22
Medlem
Ett ungt par som tyckte att en tågperrong en sen eftermiddag mitt i veckan var en bra plats att slicka fitta. Jag och mina bandkompisar var de enda andra där, vi var runt tretton och det här paret var några år äldre.

Tre franska ungdomar (två tjejer och en kille) som låg och pullade/runkade varandra i sovsalen på ett vandrarhem i Tjeckien.
En storbystad nigeriansk kvinna på ett vandrarhem i Stockholm som låg naken ovanpå sitt täcke och pratade högt i telefon mitt i en full sovsal som om det vore normalt, med ena handen oförskämt i skrevet.

När jag bodde i Prag och jag och dåvarande frugan gick ut på terrassen för att röka såg vi vår rugguggla till granne sitta naken på balkongen och runka.

Överförfriskad snygg ung rocktjej som satt i en busskur och gnuggade muttan, sen pissade hon öppet mitt i busskuren och fortsatte sen gnugga lite till. Sen raglade hon därifrån.

Sen har man så klart sett under kjolen/klänningen på ett antal kvinnor ute i allmänheten och sett att det var riktigt vått och bart.

Värst av allt är ändå när jag som liten parvel råkade se mina föräldrar mitt i akten.
Citera
2021-11-14, 08:54
Medlem
Onan-erarens avatar
En gång råkade jag se min storebror knulla en thailänska. Har själv blivit ertappad med erotiska bravader.
Citera
2021-11-14, 11:14
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filling
Ett ungt par som tyckte att en tågperrong en sen eftermiddag mitt i veckan var en bra plats att slicka fitta. Jag och mina bandkompisar var de enda andra där, vi var runt tretton och det här paret var några år äldre.

Tre franska ungdomar (två tjejer och en kille) som låg och pullade/runkade varandra i sovsalen på ett vandrarhem i Tjeckien.
En storbystad nigeriansk kvinna på ett vandrarhem i Stockholm som låg naken ovanpå sitt täcke och pratade högt i telefon mitt i en full sovsal som om det vore normalt, med ena handen oförskämt i skrevet.

När jag bodde i Prag och jag och dåvarande frugan gick ut på terrassen för att röka såg vi vår rugguggla till granne sitta naken på balkongen och runka.

Överförfriskad snygg ung rocktjej som satt i en busskur och gnuggade muttan, sen pissade hon öppet mitt i busskuren och fortsatte sen gnugga lite till. Sen raglade hon därifrån.

Sen har man så klart sett under kjolen/klänningen på ett antal kvinnor ute i allmänheten och sett att det var riktigt vått och bart.

Värst av allt är ändå när jag som liten parvel råkade se mina föräldrar mitt i akten.

Du har sett lite av varje med andra ord.
Citera
2021-11-15, 02:02
Medlem
Soetroevs avatar
Har ett kul minne av en tjackpundare som låg ner med byxorna nere mitt på torget i centrum och runkade/rullade runt som om det inte fanns en morgondag. Mitt på ljusa dagen var det också.

En annan gång var när jag var på Rhodos med några polare och såg ett par knulla i en gränd. Sånt händer ju rätt så ofta där men det roliga var att killen skrekstönade som en tjej. Fulla som vi var så härmade vi honom och han fick ertappat hiva upp sina shorts igen och springa därifrån
Citera
2021-11-15, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoberDay
Jag satt i lastbil,det var mörkt ute så dom såg nog inte mig. Men i en epa traktor vid macken,var det en tjej som sög av en kille..
Nä de va de jävligaste!😨
Citera
2021-11-15, 19:47
Medlem
Två studenter som satt fast i varandra försöker gå till akuten. En kille och en tjej. De måste ha bott i student området bakom sjukhuset.
De hade ett täcke runt sina kroppar och så försökte de gå sidledes. Man riktigt såg att det gjorde ont. De fick stanna hela tiden och vila.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in