2021-07-27, 15:15
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Är lite voyeuristiskt lagd av mig, men springer inte runt och smygtittar. Men ibland råkar man se något, och det rycker till brallan. Vad är det mest upphetsande ni råkat se eller höra?

Mina två favoriter:
Såg en ung tjej som kom ner från uppskjutet på Gröna Lund, som uppenbarligen just hade kommit under "fallet". Det syntes på hela hennes kroppsspråk, på hennes ljud och på hennes minspel. Det ska jag sent glömma.
En gång hörde jag också en granne komma på andra sidan väggen medans jag och min tjej hade sex. Tjejen i lägenheten bredvid hade nog helt enkelt blivit inspirerad av vårt sexande, och börjat smeka sig själv. Det var hett.
Citera
2021-07-27, 15:39
Medlem
TheJackets avatar
När vi var typ 13 och skulle gå på bussen nån helgkväll står det ett fullt par rakt innanför dörrarna i mitten där vi går på. Tjejen rycker upp sitt huvud från snubbens kuk och har då tydligen stått och snaskat kotte under bussfärden.
Citera
2021-07-27, 15:41
Medlem
sommarlovs avatar
Klart man råkat se folk som knullar, inget konstigt med det.
Visst kan det vara lite kul på ett grabbigt sätt, men inget man styvnar åt!
Citera
2021-07-27, 15:43
Medlem
Jag var ute och snorklade utanför Dubrovnik en gång då såg jag en grotta man kunde simma
in i och där inne såg jag två killar suga av varann.
Lite oväntat måste jag säga jag vände rätt snabbt och simmade tillbaka till
stranden igen.
Citera
2021-07-27, 15:48
Avslutad
En gång för tjugo år sedan bodde jag utanför en krog. Min balkong låg i 90 graders vinkel från en parkering som den här krogens slöddriga gäster återkommande använde för att pinka, sälja droger och knulla på. En kväll stod jag och rökte på balkongen (jag rökte dumt nog på den tiden) och fick se en fasligt tjock kvinna och en liten mager man slinka in runt den mur som skilde min hyresfastighets mark från den allmänna mark varpå vår bilparkering låg. Det hånglades och fumlades och det stod inte på förrän en klänning i storlek XXL var upphissad och trosorna undanvikta. Sedan satte den lille magre karln igång och knulla på den tjocka kvinnan bakifrån. Trots att man befann sig på allmän plats framför ett bostadshus så verkade inte tanken slå dem att någon från huset kunde se. Fokus låg på att gömma sig för insyn från krogen.

Den magre karlen gnuggade på allt vad han orkade och till slut fullbordades samlaget och båda två drog på sig sina nu gissningsvis kladdiga underkläder. Det hela tog max fem minuter. Jag såg hela spektaklet och övervägde om jag skulle applådera efteråt men valde att inte blanda mig. Båda slank tillbaka till sunkkrogen och - antar jag - sina respektive partners.
Citera
2021-07-27, 20:20
Medlem
lothers avatar
några gånger när man jagat har man stött på bilar som kört in på vad dom tror är skogsvägar som ingen använder och det har kopulerats i fordonen, immiga fönster, gungande bilar o.s.v
brukar gå förbi och göra tummen upp när dom ser mig utanför, alltid lika kul
Citera
2021-07-27, 22:13
Medlem
EastClintfoods avatar
Heh, sett flera vänner ha det trevligt med sina kvinnor av misstag. Oops, ni får fortsätta ha det trevligt, ses på morgonen.

Ingen bryr sig, samma mig.

Nån gång har man råkat gå in på fel rum på fyllan, äsch.. Ingen bryr sig.
Citera
2021-07-28, 01:16
Medlem
Jag satt i lastbil,det var mörkt ute så dom såg nog inte mig. Men i en epa traktor vid macken,var det en tjej som sög av en kille..
Citera
2021-07-28, 01:49
Medlem
webbutvecklarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Är lite voyeuristiskt lagd av mig, men springer inte runt och smygtittar. Men ibland råkar man se något, och det rycker till brallan. Vad är det mest upphetsande ni råkat se eller höra?

Mina två favoriter:
Såg en ung tjej som kom ner från uppskjutet på Gröna Lund, som uppenbarligen just hade kommit under "fallet". Det syntes på hela hennes kroppsspråk, på hennes ljud och på hennes minspel. Det ska jag sent glömma.
En gång hörde jag också en granne komma på andra sidan väggen medans jag och min tjej hade sex. Tjejen i lägenheten bredvid hade nog helt enkelt blivit inspirerad av vårt sexande, och börjat smeka sig själv. Det var hett.
När jag var på ett furry konvention 2019, så skulle jag och några killkompisar ha kul i ett hotellrum, s.k. "after-dark", alltså kvällstid och då enbart events för personer 18+. Vi var totalt 25-30 personer som hade orgien. Saknar konventen nu, men nästa år blir det att rida av det igen 😁😉
Citera
2021-07-28, 13:01
Medlem
Bret-Harts avatar
Har sett ett par ha sex vid fönstret när jag var på väg hem från Willys, han tog henne bakifrån det var trevligt sen gick de in i köket då såg jag inte så bra längre det var mindre trevligt en annan gång har jag hört grannen vägg i vägg ha sex, en oerhört söt tjej var det och man hörde klart och tydligt att det var smisk inräknat i akten också
Citera
2021-07-28, 13:16
Bannlyst
2 a-lagare/pundare som väntade på bussen på en hållplats , suget blev väl för stort så brallorna åkte ner och de la sej i slänten brevid och nuppade , bussen passerade och alla i den satt med näsorna trycka mot där det va action , mitt på dagen .

jag vände och muttrade lite , då det inte va en vacker syn direkt

sedan har man väl hört grannars sänggavel dunka mot väggen några ggr för länge sedan
själv är jag inte prydd , och om någon hör mej så skiter jag i det , men finns gränser så klart vad och när det blir av
Citera
2021-07-28, 14:56
Medlem
1754s avatar
Såg en tutte ramla ut ur bh'n när en kvinna kom springande till bussen. Det var nice.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in