2021-11-11, 01:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av staynow
Upp till 8liter kan man dricka aspartam enligt senaste forskningen som ni kan googla till

Efter det blir det lite farligt men inte mycket.

Kranvatten med rostigarr r farligare i mnga fall

Kllvatten r det bsta. Har sjlv ganska dyrt filter till mitt dricksvatten i mitten av kket p min kks med liten kran det vattnet r helt rent.
Dricker det och Zero Sprite

Vad dricker du BodYfass?
Vad ska man ta fr att komma i bra form d Bodyfis
du klagar jmt p alla, kallar folk pundare, fittor allt mjligt.
Men sjlv sger du inget.

Du r patetisk Bodyfis
Ett under att du inte r bannad nnu med din hemska attityd mot alla och falska phopp

Det hr r frsta gnger jag hller med dig och fr frsta gngen skriver du ngot vettigt, ja absolut vatten r bst och kranvatten med rostiga rr kan vara ev farligt. Drfr ska man alltid koka vattnet oavsett, finns legionellabakterier och andra bakterier ven i kranvatten. Kllvatten r sklart bra men kostar mycket fr en BB som dricker massvis med vatten per dag, det dr med filter r en bra ide.

Jag dricker enbart vatten och pressar citroner och olika typer av frukter som apelsin fr smaksttning. och mjlk sklart det gr inte leva utan det.
Citera
2021-11-11, 01:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Otten
Vilken vndning, frn att bara verkat lite okunnig blev du pltsligt helt korkad.
De flesta i toppen anvnder kosttillskott, eaa/pwo-er/proteinpulver r stade med just aspartam i 99% av fallen. = ingen skillnad frn att dricka lightlsk oavsett om du tror p det med BBs som dricker lsk eller inte.

ok, snarare bttre form n 100% av de som befann sig p stranden sist jag var p ngon. r det ngot konstigt idag?

Det krvs inte mycket fr att frst att du r inte insatt i BB och har ev lgt iq niv, majoriteten av topp BB anvnder inte kosttillskott om du inte visste. Det r bara reklam fr att slja produkterna via knda profiler. Nr du anvnder aas r kostillskott som en fis i rymden.
Citera
2021-11-11, 01:57
Bannlyst
Citat:
Vad har du fr diagnos eller diagnoser?

Jag sg mr olympia ta 4 burgare och stor cola i usa p burger king
Jay Cutler

Vill du veta vrf? Fr att han tog insulin 20min innan det hela. Det finns mnga som gr s kallade 10.000 kalori challenge p youtube, har du sett vad har hnt med vissa av dom? Ett ex r kali muscle som fick nyligen hjrtinfarkt, han krde mycket sna +10k kalori challenge. Att syssla med snt r farligare n steroider.
Citera
2021-11-11, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bodyfass
Det krvs inte mycket fr att frst att du r inte insatt i BB och har ev lgt iq niv, majoriteten av topp BB anvnder inte kosttillskott om du inte visste. Det r bara reklam fr att slja produkterna via knda profiler. Nr du anvnder aas r kostillskott som en fis i rymden.

Herregud, du r verkligen galet oinsatt.
Knner toppbodybuilders i sverige och ett par i proffskategorin, alla anvnder kosttillskott i olika utstrckning men r p det klara med att det r just tillskott.
Varfr du stller aas mot kosttillskott r ett mysterium, lite som att stlla aas mot kost fr det r just komplement till kosten.
Sitt ner i bten om du inte vet mer n du ger sken av nu...

Hade velat jmfra bakgrund och tvlingsbakgrund, fr du lter som en knapp 25rig kille som fastnat i tnket att du vet bttre n andra.
Citera
2021-11-11, 01:59
Medlem
Citat:
Vill du veta vrf? Fr att han tog insulin 20min innan det hela. Det finns mnga som gr s kallade 10.000 kalori challenge p youtube, har du sett vad har hnt med vissa av dom? Ett ex r kali muscle som fick nyligen hjrtinfarkt, han krde mycket sna +10k kalori challenge. Att syssla med snt r farligare n steroider.

Varfr skulle han ta hamburgare fr att han tagit insulin? lter ovanligt korkat med tanke p fettinlagring...
Citera
2021-11-11, 02:02
Bannlyst
Citat:
Varfr skulle han ta hamburgare fr att han tagit insulin? lter ovanligt korkat med tanke p fettinlagring...

Varfr tror du dom mste ta efter intaget av insulin? Du har ju massa kompisar som r proffs bertta du vad man ska ta efter insulin.
Citera
2021-11-11, 02:06
Medlem
Citat:
Varfr tror du dom mste ta efter intaget av insulin? Du har ju massa kompisar som r proffs bertta du vad man ska ta efter insulin.

r det av typen rapid s brukar man undvika strre fettkllor i ett fnster 3-4timmar efter injekt, sdeles carbs+protein, inte fettdrypande hamburgare.
Citera
2021-11-11, 02:11
Bannlyst
Citat:
Herregud, du r verkligen galet oinsatt.
Knner toppbodybuilders i sverige och ett par i proffskategorin, alla anvnder kosttillskott i olika utstrckning men r p det klara med att det r just tillskott.
Varfr du stller aas mot kosttillskott r ett mysterium, lite som att stlla aas mot kost fr det r just komplement till kosten.
Sitt ner i bten om du inte vet mer n du ger sken av nu...

Hade velat jmfra bakgrund och tvlingsbakgrund, fr du lter som en knapp 25rig kille som fastnat i tnket att du vet bttre n andra.

Om du tror att kosttillskott r avgrande nr man tvlar i topp niv eller i lgre niver eller verhuvudtaget tillsammans med steroider s r du en kioskmongo. Lr dig ta riktigt mat istllet att spendera tusentals kronor per mnad p pulver som innehller skit. Som jag nmnde tidigare tillskott r som en fis i rymden jmfrt med aas och mnga ggr innehllet kan vara helt ngot annat som prohormoner eller andra skadliga mnen som belastar organer.
Citera
2021-11-11, 02:16
Medlem
Citat:
Om du tror att kosttillskott r avgrande nr man tvlar i topp niv eller i lgre niver eller verhuvudtaget tillsammans med steroider s r du en kioskmongo. Lr dig ta riktigt mat istllet att spendera tusentals kronor per mnad p pulver som innehller skit. Som jag nmnde tidigare tillskott r som en fis i rymden jmfrt med aas och mnga ggr innehllet kan vara helt ngot annat som prohormoner eller andra skadliga mnen som belastar organer.

Skrev jag det? Nej jag skrev att kosttillskott r just tillskott till kosten.
Varfr jmfr du ter igen med aas, har du svrt att lsa eller orkar du bara inte?`

Jag pratar kreatin, aminosyror, protein...
Citera
2021-11-11, 02:24
Medlem
Citat:
Jag har inte lst srskilt mycket av av vad du skrivit, men av det jag lst s mste du vara den mest bittra och skitndiga anvndaren p flashback.

Hur mr du egentligen, har du det tufft? Du har verkligen taggarna utt.
Citera
2021-11-11, 06:13
Medlem
Det frsta Jay Cutler brjar dagen med r en Protein SHAKE
Han avslutar ven dagen med en. Nr han gr och sover tar han en Protein shake
Och massor med andra goda shakes och tillskott sjlvklart.

han r min favorit mr olympia vinnare
Mngfaldig

Jay Cutler Mass Building Meals

https://youtu.be/Hb2JH85HxHI

Nu blir bodyfass tokig skert

Protein Shakes r jvligt bra.

Man kan inte hela tiden ta stekt mat heller 7x om dagen

Vet en annan stor MR Olympia, han sa tillskotten dom moderna ger ca 15% n bara mat.
Det rcker inte endast med mat. Tillskotten r vldigt viktiga. PWO, Kreatin. EAA och Omega
Multivitamin, och annat fr Super ork och Focus med mera

Jag kr ngra olika Rich Piana tillskott samt Muscletechs, 3olika shakes
Blir 4 protein+carbs shakes per dygn minst, totalt 7shakes om dagen med allt och Varm Mat 3ggr

Kolla videon MR OLYMPIA Jay Cutler hur han ter fr mass gaina
Senast redigerad av staynow 2021-11-11 kl. 06:26.
Citera
2021-11-11, 12:56
Medlem
torrans avatar
Citat:
Det frsta Jay Cutler brjar dagen med r en Protein SHAKE
Han avslutar ven dagen med en. Nr han gr och sover tar han en Protein shake
Och massor med andra goda shakes och tillskott sjlvklart.

han r min favorit mr olympia vinnare
Mngfaldig

Jay Cutler Mass Building Meals

https://youtu.be/Hb2JH85HxHI

Nu blir bodyfass tokig skert

Protein Shakes r jvligt bra.

Jag hoppas att du sjlv frstr att detta r en reklamvideo gjord av bolaget Muscle Tech? Knns ju lite roligt att hnvisa till en propagandavideo av ett tillskottsfretag nr du ska frska frklara varfr kosttillskott r ndvndiga.

Jay Cutler fick en del skit fr att han var sponsrad av Muscle Tech. Ni som har varit med ett tag sedan minns skert deras gainer som lovade att du skulle g upp 8,4 lbs i ren muskelmassa om du tog tv shakes om dagen. Det r ett av de mest oetiska bolagen jag knner till p amerikanska marknaden och var stora p att underdosera och blanda ner skit i sina produkter.

Jag sger inte att tillskott enligt mig r ondigt, de har sin plats. Men att trycka in sig massor av olika tillskott fr att m bra och uppn sina macros r ngot jag r helt emot. Det r bttre att lra sig ta klassisk och nyttig mat. Nr man vl r p den nivn att man inte lngre kan gra sin egen kost mer perfekt, d kan man brja leka runt med diverse kosttillskott som genom vetenskap har bevisats fungera.

Bodyfass har helt rtt i det han sger, det finns tyvrr kosttillskott som r skadliga fr dig om du inte har koll. Finns produkter med t.ex diverse prohormoner och jag har till och med sett pwo-er med den cancerframkallande PPAR-antagonisten GW-501506 som 14-ringar trycker i sig.

Mvh
Torran
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in