2021-10-22, 03:52
Medlem
mossadmartins avatar
Alex snackade ju för ett tag sedan om att han fått ett hot om att fika från Jan Emanuel.

Nu har även Marie Göranzon fått ett liknande hot från denne man. Men hon nobbade bara. Undrar om hon blev lika rädd som Alex.
Citera
2021-10-22, 07:14
Medlem
SecretQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grim_Reaper
Missade du att inlägget du svarade på är nio år gammalt eller tänkte du att jag hade en magisk spåkula där jag kunde läsa Schulmans DN-krönikor år 2012?
Haha! Ja, jag såg fel och var säker på att det var det sista inlägget jag svarade på. Sorry.
Citera
2021-10-22, 15:51
Medlem
Huckabees avatar
Alex är så kränkt för att han inte får samma behandling på flygplatsen som han brukar få på Brillo
Citera
2021-11-06, 14:24
Medlem
Crapmagics avatar
Man inleder avsnitte med att skämta om Hitler, sedan 5 sponsorer på rad 5 minuter in, det bygger man ju inget förtroende för fortsatt lyssnande med, det snarare höjer insatserna inför Sigges upprepningar och Alex fantastiskt udda vecka

Är man ödmjuk så lägger man all skitreklam i slutet

Sigges navel gjorde fel val när han valde ut 15 allmänmänskligt likeable låtar, 0 kvalade in.
Senast redigerad av Crapmagic 2021-11-06 kl. 14:29.
Citera
2021-11-06, 17:52
Medlem
Crapmagics avatar
Hur ett barn inte tillblev

Angående senaste avsnittet:

Undra hur Sigge såg ut på fosterstadiet? om Lennart Nilsson verkligen hade haft tålamod att plåta honom från hans bästa sida, hade det uppstått diskrepans från underbarnet ner till alla alldagliga alienlika foster? hur hade Sigges skallform buktat? frågorna är många...för Sigge https://www.1177.se/barn--gravid/graviditet/om-graviditeten/graviditet-efter-vecka-41---att-ga-over-tiden
Citat:
Barnet kan bajsa i fostervattnet. Då kan barnet få bajs i luftvägarna i samband med förlossningen. En läkare kan behöva suga rent i luftvägarna. Barnet kan också tillfälligt behöva syrgas och hjälp med andningen.
Eller kräktes Sigge i fostervattnet?, fostervattnet kräktes i Sigge?, och detta i sin tur bakomligger hans egen kräkfobi för att han fick en kallsup av sin egen medicin?
Citat:
Barnet har mer tid att växa. Det kan i sin tur öka risken för komplikationer om barnet väger mer än 4,5 kg.
Sigges amygdala vägde enskilt 45 kg vid vecka 5

Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Sigges navelsträng gjorde fel val när han valde ut 15 allmänmänskligt likeable låtar, 0 kvalade in.

Gör ett fotomontage! med Sigges inklippta nuna på ett miss-foster tack
Senast redigerad av Crapmagic 2021-11-06 kl. 18:12.
Citera
2021-11-06, 18:27
Medlem
Crapmagics avatar
Dalskiten gick varesig på HSP-skolan eller Narcissist-skolan?

Jag vill göra en enkät med er som läser i tråden
Har ni som Sigge också fått tummen ur & fått arrangerat för er en online klassåterträff enbart
på premissen (kul fest) att en klasskompis ni inte träffat sedan 9:an plötsligt avlidit? i vuxen ålder.

Det måste onekligen varit klassens enhälligt populäraste tjej som förolyckats om hon drog
en sådan stor publik. Kan någon hitta löpet https://www.youtube.com/watch?v=0GGiLrqq5_c som Sigge refererar till?

Det måste vara därför vi inte haft någon klassåterträff ännu, alla lever och har hälsan! ...va synd
Träffas först på ålderdomshemmet efter att förste kastat in handduken 73 år gammal efter en arbetsplatsolycka
Senast redigerad av Crapmagic 2021-11-06 kl. 18:37.
Citera
2021-11-07, 16:20
Medlem
TiNyDeViLs avatar
Kan det vara denna kvinna som Sigge pratar om i senaste avsnittet om hans avlidna barndomsvän?
https://www.expressen.se/nyheter/mordmisstankte-sambon-ska-ha-avlyssnat-kvinnan/
Citera
2021-11-07, 16:23
Medlem
Zinovjevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TiNyDeViL
Kan det vara denna kvinna som Sigge pratar om i senaste avsnittet om hans avlidna barndomsvän?
https://www.expressen.se/nyheter/mordmisstankte-sambon-ska-ha-avlyssnat-kvinnan/
Haha vad fan är detta: "När han lyssnat igenom inspelningarna från samtalen misstänks han ha huggit henne med ett samurajsvärd."

HADOUKEN!
Citera
2021-11-07, 17:10
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TiNyDeViL
Och här har du isfl tråden (FB) Kvinna knivskuren till döds i Söderby, Haninge, man gripen. (2021-10-31)

Hur fan bar du dig åt? för att Knyta Sigge till mordet...igenom Sigges barndomsvänner
Citera
2021-11-10, 19:37
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huckabee
Alex är så kränkt för att han inte får samma behandling på flygplatsen som han brukar få på Brillo
Tänkte också på det. Normala människor har inte ens reflekterat över att säkerhetskontrollen är en plats där man ska få god service och bli avrunkad av någon som ser upp till en. Man lägger sina grejer på bandet och går igenom som en vanlig okränkt resenär.
Citera
2021-11-10, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Och här har du isfl tråden (FB) Kvinna knivskuren till döds i Söderby, Haninge, man gripen. (2021-10-31)

Hur fan bar du dig åt? för att Knyta Sigge till mordet...igenom Sigges barndomsvänner

Vet inte om du är ironisk eller helt sonika inte har koll på nyheterna. Det var väl ganska uppenbart, första jag tänkte på ifall när jag lyssnade på podden.
Citera
2021-11-10, 19:48
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huckabee
Hur ser behandlingen ut på Brillo?

Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Vet inte om du är ironisk eller helt sonika inte har koll på nyheterna. Det var väl ganska uppenbart, första jag tänkte på ifall när jag lyssnade på podden.
Har inte haft tid att sätta mig in i det så jag har varit tvungen att lita på dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in