[quote=Resentment|77846842]
Citat:
Ja toleransökningen är inte o leka med! Sist jag tog sub så vart jag riktigt go på bara 1 mg näsalt dag 1. Drygt 1 vecka senare behövde jag injicera 8 mg för att få ens komma i närheten av samma effekt! Då valde jag att bryta, inte alls värt pengarna! Som du säger, tar man det nån gång ibland så är det Guds gåva till mänskligheten, skönt rus till bra pris. Känns som att toleransökningen går betydligt fortare om man haft hög tolerans tidigare men varit ren ett tag. Minns när jag började med tramadol så tog det säkert 2-3 veckor av dagligt bruk innan jag behövde öka dosen till över 4-500 mg. Nu så kommer jag upp i dom doserna på bara någon enstaka dag. Om inte till o med från dag 1, även om jag varit ren i 1 år.
Tog ikväll (för första gången på länge) 1mg Buprenorfin nasalt och fan jag tycker faktiskt genomgående ingen annan opiat/opioid slår Buprenorfin (utan naloxon). Om man dessutom ser till priset, detta rus som håller i sig ~12 timmar kostade mig cirka 20 kronor då jag betalade 200 SEK för en svensk Subutex 8mg Sandoz vilket jag tycker är de bästa på marknaden just nu.
Har en oerhört skön klåda och fick en dopamin kick som heter duga och tog tag i allt möjligt på enbart 1mg. Sen att det är en antagonist och i stort sett omöjlig att få andningsdepression av är ju även det ett stort plus.
Sen tycker jag aldrig faktiskt det gett mig en jobbig avtändning även då jag haft perioder då jag gått på det i nästan ett år i streck, till skillnad från när man klivit av Oxy eller Fentanyl tex. bara efter några veckor är det ju ett rent helvete
Ja visst, om man varit borta länge så får man så där men det är ju i princip bara första dagen och lite andra sen tredje dagen börjar det sköna med buppen klinga av och snabbt är man uppe i 12 mg eller nåt men det händer inte mycket. Kul för dig att du hade så lätt att hoppa av också. Kan inte säga att jag haft lika lätt haha.
Nä fan sen förstör suben också så jävla länge ifall man vill hoppa på oxy eller nån av de traditionella igen, fan vad mycket oxy som jag slösat bort alltså.
Men skulle man kunna sköta det där och ta nån mg sub i veckan så är det prismässigt guld och rusmässigt också även om jag inte tycker att bupruset slår oxy eller horse. Släng i dig några Lergigan samtidigt som du tar suben så får du ännu mer skjuts i det. Ta hand om dig
Har en oerhört skön klåda och fick en dopamin kick som heter duga och tog tag i allt möjligt på enbart 1mg. Sen att det är en antagonist och i stort sett omöjlig att få andningsdepression av är ju även det ett stort plus.
Sen tycker jag aldrig faktiskt det gett mig en jobbig avtändning även då jag haft perioder då jag gått på det i nästan ett år i streck, till skillnad från när man klivit av Oxy eller Fentanyl tex. bara efter några veckor är det ju ett rent helvete
Ja visst, om man varit borta länge så får man så där men det är ju i princip bara första dagen och lite andra sen tredje dagen börjar det sköna med buppen klinga av och snabbt är man uppe i 12 mg eller nåt men det händer inte mycket. Kul för dig att du hade så lätt att hoppa av också. Kan inte säga att jag haft lika lätt haha.
Nä fan sen förstör suben också så jävla länge ifall man vill hoppa på oxy eller nån av de traditionella igen, fan vad mycket oxy som jag slösat bort alltså.
Men skulle man kunna sköta det där och ta nån mg sub i veckan så är det prismässigt guld och rusmässigt också även om jag inte tycker att bupruset slår oxy eller horse. Släng i dig några Lergigan samtidigt som du tar suben så får du ännu mer skjuts i det. Ta hand om dig
.