Citat:
Ursprungligen postat av
barkie
Där kom det igen. Jag har aldrig länkat till bitchute. Jag har dock kollat länkar därifrån. Du vet, människor som kan tänka själva kan granska informationen oavsett källa.
Det är innehållet och om det på något vis kan bekräftas eller styrkas som räknas, inte om det är
www.allanballan.com.
Men du har ju bevisat att din läskunnighet är begränsad och att du debatterar lika tröttsamt som alltid. Samma skit, inget nytt. Typiskt vänstertroll.
Sen kan du påstå att du röstar på SD och stödjer Trump - det gör du inte. Du röstar MP och älskar Hillary.
Du bemöter som vanligt inte med något vetenskapligt överhuvdtaget, men jag är inte förvånad. Att du tror dig kunna granska "information" från foliehattar på bitchute stärker inte din tes alls utan sänker dig ytterligare i din förvirring. Flashback är intressant ur det perspektivet, dina inlägg blir direkt peer reviewade och utan fakta som stödjer din tes blir du sänkt direkt.
Min läskunnighet är mycket god.
Du kan inte heller reta upp mig med att kalla mig vänstertroll. Ditt försök till härskarteknik fungerar inte på mig. Jag vet var jag står på den politiska skalan och det är jag öppen med, var du står däremot är högst oklart, antagligen med en fot i vardera graven.