Citat:
Ursprungligen postat av
KaNiin21
Hur går det?
Låter bra med sköterskans råd. Håll dig till det, skönt att ha något att hålla sig till så slipper du fundera så mkt.
FB är ju ändå bara FB och ska tas med en nypa salt.
Jo du kanske har rätt, det värsta av allt e psykiskt, de känns som jag blivit psykiskt sjuk å bara ligger å gråter så skakar om vartannat. Jag vet inte om det är en kombination av att jag har abstinens och samtidigt hamnat i en depression/extrem psykisk stress.
Av allt att döma borde jag inte må såhär dåligt som jag mår, jag fattar ingenting. Funderat på psykakuten, beroende akuten, men det finns inget de kan göra ändå sålänge man inte får ep anfall i deras reception.
Börjar få riktigt mörka tankar å börjar bli rädd för mig själv typ hur ska jag palla detta. Frågan e vad e abstinens å vad är psykisk ohälsa. Det här måste va en kombination jag har aldrig någonsin mått såhär dåligt. Hela tiden håller jag mig från att ta mer och ja håller mig från att dricka alkohol. Hittills har jag inte vikt en tum på det.
Jag måste ha ett riktigt svagt psyke om jag mår såhär redan.
Känns som hela mitt livs sorg bara spelas upp framför mig hela tiden, och skuldkänslor som sköljer över mig om vartannat. Hur kunde det blir såhär etc etc. Jag ska inte klaga mer här nu för folk tycker jag e patetisk men detta e det värsta som hänt mig någonsin.
Troligen hetsar jag upp mig själv så det blir som en ond cirkel och jag försöker hela tiden kämpa emot. Stundtals Känns det som jag håller på å tappa förståndet.
Men det är 5dagen på 10mg å jag har inte druckit en öl lr något. Jag äter lite mat (mindre än vanligt) och jag har även tagit en promenad idag.
Jag har aldrig förstått hur folk kan ta livet av sig för ens nu. Jag kommer inte göra det men först nu har jag förståelse för hur det kan vara möjligt.
Känns som jag ska förlora allt. Jag minns inte, hur känns glädje?
Jag hoppas ni alla mår bra