Citat:
Ursprungligen postat av
Joneskuusi
Ja det är det som vart så svårt. Jag var nere på 5mg och nästan klar sen hände det saker som gjorde att 2 dagar senare var jag uppe på 20 igen. Så nu har jag börjat om och är åter igen på 20. Men ska köra 15 från och med imorn. 5mg fördelat på 3 intag. Sist ja gjorde den sänkningen blev det jätte jobbigt men nu ska jag fan ta mig klara det. Köpt Cbd oljan och agmatine. Ska kika på passionsblomma med. Ska även till beroendecentrum om 9 dagar för att se vad de säger. Jag vill bara komma fri från det här till varje pris
Cbd olja, agmatine och passionsblomma kanske hjälper 1 procent. Själva tankeverksamheten, googlandet och beställa från nätet kanske hjälper något mer. Men du måste face’a jobbsituationen för det är det som förtär dig.
Gå dit imorgon, el ring om det känns bättre. Lika bra att ha det gjort för du kommer inte undan. Om du t ex måste be om ursäkt så öva in vad du ska säga.
” Jag är så förtvivlad över vad som hände, jag ber 100 000 ggr om ursäkt” Jag har mått så mentalt dåligt över det här och har inte kunnat tänka på något annat de senaste veckorna” ”Finns det en mikroskopisk chans att ….,”.
Jag lovar du kommer bli förlåten/få ny chans. Är du kille under 25 år så är det 100 procent säkert.
En kille på mitt jobb fick en snedfylla och kom till jobbet och började skrika att vi var ” gräsliga, fula, jävla fittor som skulle våldtas mm mm, vi blev tvungen att ringa väktare till slut. Han blev förlåten av alla och kan t om skämta om det idag.
Vet inte vad som hänt dig men i slutändan bryr sig arbetskamrater och chefer mindre än man tror. Du är en orolig och känslig själ men tänk på att de anställde dig för att de gillar dig och tror på dig.