2021-11-09, 17:22
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Haha, ja det är fan sant!

Jag tycker det skulle vara suveränt med White, Gabriel, Saliba! Finns ju ingen chans på De Ligt ändå...
Brasilien är inte alls av samma kaliber längre, tror det kommer att ta många år innan vi får se ett brasilianskt landslag kämpa om VM-guld igen.

Det funkar ju bevisligen rätt bra med White/Gabriel i Gunners-försvaret, MEN jag tror att det hade funkat ännu bättre med White & De Ligt Jo, jag vet. De Ligt till Arsenal är bara ett önsketänkande från min sida.
Citera
2021-11-09, 18:11
Medlem
Generalanderssons avatar
Kasper Hjulmand är inte intresserad av att bli ny Villa manager.. och säger att han kommer stanna som dansk förbundskapten oberoende av vad.
Citera
2021-11-09, 20:19
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
När det ändå pratas om Arsenal och försvarare. Mertesacker, det är vad arsenal saknar i dag. Han borde stå bredvid Arteta.

Nja... Men på riktigt nu. Verminator, jävlar vad grym han var innan han blev dålig och drog till Barca. Sönderknarkad hjärna nu hos mig men på den ''tiden'' han och Kompany var bland de tuffaste försvararna i ligan. Good times

// PoK
Citera
2021-11-09, 23:16
Medlem
Gerrard tar över Villa de kommande dagarna
Citera
2021-11-10, 01:37
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Football Italia - Di Marzio - Vlahovic won’t even pick up the phone to Arsenal

// PoK
Citera
2021-11-10, 02:16
Medlem
TilhelmWells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Pogba & Man Utd är ju en ganska så lustig historia får man ju tycka.

De lät Pogba gå gratis till Juve i 2014, för att sedan köpa han tillbaka två år senare för €105m, och Man Utd har tvärvägrat att sälja Pogba till Madrid för stora summor i ca 1-2 år nu, och sedan låta han lämna gratis (igen) till sommaren 2022.

Jag har bara en sak till att tillägga angående Paul Pogba. Stick, försvinn, dra, ut , gå, aldrig mer. Paul Pogba är den spelaren i Manchester Uniteds historia som haft den största talangen men visat så jävla lite när det verkligen har gällt. Det är med gråten i halsen jag skriver stick, försvinn, dra, ut, gå, aldrig mer. Jag vill ALDRIG igen sen den människan i United. ALDRIG!
Citera
2021-11-10, 04:03
Medlem
Tenedors avatar
Citat:
Pogba & Man Utd är ju en ganska så lustig historia får man ju tycka.

De lät Pogba gå gratis till Juve i 2014, för att sedan köpa han tillbaka två år senare för €105m, och Man Utd har tvärvägrat att sälja Pogba till Madrid för stora summor i ca 1-2 år nu, och sedan låta han lämna gratis (igen) till sommaren 2022.

Tveklöst tidernas sämst affär(-er).gegom tiderna. Ingen vettig klubb kan vara intresserad av Pogba idag. Tror iinte att Pogba, Fernandes och CR går jättebraihop i omklädninjngsrummet, Iinns åtminstone ataang,
Citera
2021-11-10, 06:22
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab

// PoK
Och du väljer att tro på detta? LMAO! Låter bara som en typisk skvaller artikel från Sky Italia.
Citera
2021-11-10, 06:28
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilhelmWell
Jag har bara en sak till att tillägga angående Paul Pogba. Stick, försvinn, dra, ut , gå, aldrig mer. Paul Pogba är den spelaren i Manchester Uniteds historia som haft den största talangen men visat så jävla lite när det verkligen har gällt. Det är med gråten i halsen jag skriver stick, försvinn, dra, ut, gå, aldrig mer. Jag vill ALDRIG igen sen den människan i United. ALDRIG!
Tänk då om Man Utd köper tillbaka Pogba igen för typ €75m i 2024..? Efter att de låt honom dra till Madrid på free transfer sommaren 2022?
Citat:
Ursprungligen postat av Tenedor
Tveklöst tidernas sämst affär(-er).gegom tiderna. Ingen vettig klubb kan vara intresserad av Pogba idag. Tror iinte att Pogba, Fernandes och CR går jättebraihop i omklädninjngsrummet, Iinns åtminstone ataang,
Ja, det är verkligen ett galet sätt att göra affärer på, och driva en FC på. Men det är ju ingen skräll att detta gäller just Man Utd.. mtp att Man Utd är den klubben som har spenderat mest pengar i Europa sedan 2010.
Citera
2021-11-10, 07:50
Medlem
Citat:
Och du väljer att tro på detta? LMAO! Låter bara som en typisk skvaller artikel från Sky Italia.
Sluta kasta sten i glashus..du har ju blivit såld på massa skvaller från Twitter som visat sig helt åt helvete.. avdelning Conte..
Citera
2021-11-10, 08:11
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Sluta kasta sten i glashus..du har ju blivit såld på massa skvaller från Twitter som visat sig helt åt helvete.. avdelning Conte..
Vad yrar du om egentligen? Jag skrev kort o gott att jag bara läste ngn twittra om att Conte lade på luren när han väl insåg att det var Tottenham som kontaktade honom. Dock så var jag snabbt ute med att dementera det ”ryktet” när det visade sig att Conte faktiskt var i London och förhandlade med Tiny Tots FC. Och jag skrev att detta var ”de senaste uppgifterna”, hävdade aldrig att det var starka källor eller fakta.
Citera
2021-11-10, 08:44
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Vad yrar du om egentligen? Jag skrev kort o gott att jag bara läste ngn twittra om att Conte lade på luren när han väl insåg att det var Tottenham som kontaktade honom. Dock så var jag snabbt ute med att dementera det ”ryktet” när det visade sig att Conte faktiskt var i London och förhandlade med Tiny Tots FC. Och jag skrev att detta var ”de senaste uppgifterna”, hävdade aldrig att det var starka källor eller fakta.

Då gör jag samma sak. Men då måste du motbevisa mig.

// PoK
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in