Citat:
Ursprungligen postat av
Marie-Antoinette
Men du är ju bara för mycket. Släpp ut luften i den enda bollen du har, kanske den ligger kavar i handen på dig då men låt den ligga, inte kasta upp den i luften......
Vad har Ls pappa med detta att göra? L är väl 35 år fyllda.
Varför fick inte E gå på sin brorsas bröllop?
Varför kunde inte E åkt hem till sina föräldrar och sova, den där ödesdigra kvällen? De bodde väl i närheten där, gångavstånd misstänker jag.
Du framställer dig själv som verkligen försmådd, avundsjuk, svartsjuk och kärlekskrank!
Hennes pappa har väl mer ansvar över henne än en kille hon känt några få månader va?
Varför han inte fick det - kan nog Lillebror själv svara på men vad jag hört beror det på hur han blev ihop med L.
Varför ska han lämna sitt hus ? Hon är inneboende. Hon har inte betalt en krona för att bo där. Ni är ju fan inte kloka nånstans alltså.
Och vad K tjänar och inte är helt ointressant.
Lydias glansdagar var ju över sen länge.
Med den personligheten och det måendet hon numer hade och sina alkoholproblem- så stod nog inte killarna på kö direkt.
Tyvärr slog hon klorna i en kille som längtade efter sällskap. Och som själv inte mådde bra just då. Och det kostade hans liv.
Fördjävligt
Men fortsätt ni och kriga för L
Ni kanske kan sätta ihop en egen Facebook grupp -Vi som avgudar Mördaren Lydia (Lida) Barth. Profil bild har redan Aftonbladet och Fup löst åt er .
Lycka till, ni blir väl 3 st om jag räknat rätt