2021-11-09, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennesanning
Ta reda på lite fakta först.
Jo E var ett nedköp i jämförelse med L tidigare män. Ta K exempelvis, företagsledare med ca 100 anställda. Och du tycker E tjänade bra. Tillåt mig skratta..
Så du har kollat upp K också fast du inte ens känner Lydia....Och han bor ju inte i Bålsta så du kan ju inte hört byskvallret om honom Du verkar ju helt besatt av henne.
2021-11-09, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Så du har kollat upp K också fast du inte ens känner Lydia....Och han bor ju inte i Bålsta så du kan ju inte hört byskvallret om honom Du verkar ju helt besatt av henne.

Absolut inte, bara kollat upp EmmeLee´s lögn. Du vet, Ratsit. Om det nu är något du hört talas om.
Men, det kan nog vara för mycket begärt.
2021-11-09, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Hur menar du att hon ”opererat sönder sig”..?
Vad har hon gjort för operationer utöver tuttarna?

Att använda botox mot rynkor är ju rätt vanligt idag, är det botox du menar att hon använder?

Har tidigare frågat dig ang hennes operationer, är fler än jag som undrat över detta, och du verkar ju ha stenkoll så upplys oss gärna.

Nu börjar det bli tjatigt här.
Det har radats upp vilka op hon gjort flera ggr från olika pers.
Du kan ta fram
Fup och titta på bilderna där- sen gogglar du bukplastik, silikon tuttar, fillers i läpparna, fillers i kindbenen, foxy eyes.
Så har du svart på vitt.

Och nej- fillers och botox är 2 olika saker. Fillers är det som gör att man ser ut som
En dum anka , när man sprutar in för mycket.
2021-11-09, 19:51
Medlem
Gold94s avatar
[quote=svennesanning|77864543]
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94

Vem har sagt att E hade ansvar över L? Han hade ändå en hållhake på L, hur man än ser det ju.
Och att E ville bryta upp med L är ju bara en trådsanning och har inget att göra med ren fakta.
Hur kan du ens få det till en hållhake när han vill att E ska flytta?
Dom har bara varit tillsammans i några månader.
Skulle kunna skriva mycket mer, förstå bara att L har ansvar över sig själv!
2021-11-09, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trombocyt
De har inte samma diagnos. Läs Lydias diagnoser igen. EIPS är något helt annat än att vara bipolär. Men visst, båda har ADHD.

Sen håller jag med dig om att skönhetsoperationer inte omedelbart diskvalificerar dig som människa.

My bad.

En snabbtitt i nämnd persons blogg får mig att tvivla på insikten.
Tar bort inlägget.
2021-11-09, 19:59
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Hur kan du ens få det till en hållhake när han vill att E ska flytta?
Dom har bara varit tillsammans i några månader.
Skulle kunna skriva mycket mer, förstå bara att L har ansvar över sig själv!
Har du ens läst förhören i FUP?
2021-11-09, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Ditt oförblommerade hat mot en kvinna du aldrig ens mött känns inte riktigt friskt. Varför tror du E föll för L? K beskriver dom som väldigt förälskade och rara mot varandra de gånger han mött dom hemma i sin bostad.

På de bilder jag sett har hon sett väldigt snygg ut och jag antar att det var därför E gärna visade upp henne på sin ansiktsbok. Enligt K var det ofta vår och höst L fick problem och då lade in sig på psyk. Personligen byter jag skor oftare än så.

Isabella Löwengrip har samma diagnos som L och har efter sin krasch, som var ekonomisk, och lång behandling på sjukhus (bl.a. ECT) skrivit en bok om sitt liv som bipolär. Där tar hon t.ex. upp svängningarna mellan djup depression med självmordstankar (konsumtion av sprit och tabletter) och manin då hon var grandios/oövervinnelig samt hennes ätstörningar (svält kontra hetsätning). Även hennes otrygghet/brist på tillit och snabba byten av män i sitt liv tas upp.

Jag gör ingen jämförelse men noterar att sjukdomens särdrag finns hos båda men de är helt olika individer med helt individuell bakgrund/förutsättningar samt med helt skild livshistoria.
Jaså, minsann? Vilken då?
För du är väl medveten om att Isabella Löwengrip är en lögnerska?

Edit: Jag ser nu att fler har gjort dig uppmärksam på att det föreligger skäl att vara åtminstone en aning försiktig vad gäller att diskutera diagnoser, särskilt när det kommer påståenden från Isabella Löwengrip. Oärlig är det mest positiva man kan säga om henne..
Senast redigerad av Carinah78 2021-11-09 kl. 20:25.
2021-11-09, 20:18
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Nu börjar det bli tjatigt här.
Det har radats upp vilka op hon gjort flera ggr från olika pers.
Du kan ta fram
Fup och titta på bilderna där- sen gogglar du bukplastik, silikon tuttar, fillers i läpparna, fillers i kindbenen, foxy eyes.
Så har du svart på vitt.

Och nej- fillers och botox är 2 olika saker. Fillers är det som gör att man ser ut som
En dum anka , när man sprutar in för mycket.

Okej det har jag faktiskt helt missat att det har ”radats upp” här, har läst både tråd och FUP.
Men en bukplastik efter barnafödande är väl knappast konstigt, eller nya tuttar heller.
Hade förväntat mig en 8-10 olika operationer så som du la fram det.
Behöver inte googla upp det, har rätt bra koll på vad de olika operationerna innebär.

Ja jo det har jag koll på, använder botox själv nämligen.

Tack för svar btw.
2021-11-09, 20:22
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Har du ens läst förhören i FUP?
Det har jag absolut gjort, vad menar du med det?
L är en vuxen människa och det är INTE E:s skyldighet att hålla henne med tak över huvudet!
Hon har tillomed dumpat sina barn hos ett ex som inte är pappa till barnen, bara det får mig att må illa.
Det är inte ett barn utan fyra...
2021-11-09, 20:22
Medlem
Apropå hållhakar. Den som står med en laddad hagelbössa och siktar på en har vekligen en hållhake på en!
2021-11-09, 20:23
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
L är en vuxen människa och det är INTE E:s skyldighet att hålla henne med tak över huvudet!
Hon har tillomed dumpat sina barn hos ett ex som inte är pappa till barnen, bara det får mig att må illa.

Tycker det är riktigt fint gjort av honom att ställa upp för barnen när deras riktiga fäder inte gör det.
Måste ju vara en trygghet för barnen om inte annat.

På vilket vis är det äckligt?
2021-11-09, 20:28
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Mmm, jag finner en del av förhören med L intressanta. Det är förvisso hennes utsagor men de är iaf stringenta och konsekventa över alla förhörstillfällen varför jag väljer att fästa en viss tilltro till just de delarna. De ger en annan bild av förhållandet än den du vill förmedla

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in