2021-11-09, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leRoiSoleil
Att stoppa myndigheters avlyssningar och åsiktsregistreringar av individer och grupper får man väl jobba på via demokratisk väg om man vill bli av med det, dvs informera och skapa opinion. Det blir såklart inte lätt då många medborgare faktiskt vill ha ett sådant samhälle eftersom de upplever det som en trygghet. Kanske tom en majoritet anser detta, det beror väl på vilka grupper som skall avlyssnas
.

Media kan man väl räkna bort då en del av åsiktsregistreringarna organiseras via dem men betalas av svenska staten. Det grövsta är väl ändå Acta Publica som har alla handlingar från 600 myndigheter 20 år tillbaks i tiden. Bla det sekretessbelagda sjukvårdsregistren, spaningsregistren och användardatabaser som tidigare hackats, dit hör även flashback.

Tyvärr är de svenska trådarna om gang stalking förgiftade av en hel del knäppgökar som yrar om mind Control, AI, signaler till skallen, radiovågor och annat skit.

För att gang stalking skall vara verklig så krävs att man hör fysiska personer i omgivningen.

För att omfattande stalking skall vara effektiv, nästan automatiserat utan att ta enorma resurser så krävs nästan ett redan etaplerat nätverk typ SAP(som under IB affären med arbetsplatsombud), underrättelsens källnätverk(vanliga civila informatörer och angivera), autonoma rörelsen, HUMINT och liknande.

Vidare krävs att.alla inom detta nätverk har nån form av app och att målpersonens mobil eller dator på något sätt är hackade och att det läggs upp automatiskt. Är det säkerhetstjänsten så är ju alla som utsätts för gang stalking målpersoner. I så fall innebär ju målperson allt ifrån Islamiska sympatier till narkotikabrott, psykiatriska problem, rasism, spridande av fake news, åsiktsbrott, politisk extremism, misstankar om brott, brottsförebyggande övervakning, nationalfiende, osv

FRA avlyssnar redan typ alla men deras material får inte användas av säkerhetspolisen eller som bevisföring men delas gärna ut till internationella partners som just olika länders informatörs och angiverinätverk.

Likaså kan säkerhetspolisen kringå llagarna om avlyssning eller att behöva upplysa en målperson att denne avlyssnas. Detta genom att låta ett annat lands domare ta beslut om avlyssning och dela vidare detta som öppen källa. Några populära länder för sådana sammarbeten är väl Marokko, Azerbadjan och Ungern.
Senast redigerad av Signalspaning 2021-11-09 kl. 16:54.
Citera
2021-11-09, 18:28
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
För att omfattande stalking skall vara effektiv, nästan automatiserat utan att ta enorma resurser så krävs nästan ett redan etaplerat nätverk typ SAP(som under IB affären med arbetsplatsombud), underrättelsens källnätverk(vanliga civila informatörer och angivera), autonoma rörelsen, HUMINT och liknande.

Vidare krävs att.alla inom detta nätverk har nån form av app och att målpersonens mobil eller dator på något sätt är hackade och att det läggs upp automatiskt. Är det säkerhetstjänsten så är ju alla som utsätts för gang stalking målpersoner. I så fall innebär ju målperson allt ifrån Islamiska sympatier till narkotikabrott, psykiatriska problem, rasism, spridande av fake news, åsiktsbrott, politisk extremism, misstankar om brott, brottsförebyggande övervakning, nationalfiende, osv

Upplägget kan man tänka sig som runt en skyddsperson.
Jag vet själv i början då jag såg det började röra på sig runt mig att de förstod att jag såg allt och en sade " sluta titta".
Det var ju under den tid jag trodde att de var vänligt sinnade, alltså innan jag visste att jag var intressant i en stor utredning och då de sade sig vilja värva mig som infiltratör mm . Såg senare samma saker men då med trakasserier och hot och då var det ju inte trevligt längre.

De har varit på arbetsplatser och bostäder tex före mig så antingen så har man styrt lediga objekt till mig genom att styra bort andra objekt från min telefon och mejl, eller visat legg och tagit sig in som grannar i efterhand.
Citera
2021-11-09, 18:42
Medlem
regafras avatar
Citat:
Vad kan man göra för att stoppa gang stalkingen och myndigheternas massavlyssningar- eller åsiktsregisteringar via ombud?

Finns det över huvud taget några demokratiska möjligheter kvar eller återstår bara inbördeskrig eller revolution?

Polisen utreder väl knappast en underrättelsetjänst och nätverken, åsiktsregistreringarna och massavlysningarna verkar ha stöd via politiska beslut och säkerhetslagarna.

De bör ju utreda mordförsök, hot och trakasserier som når upp till tortyr i vissa delar.

Bevisning har jag på en allvarlig del som jag nu använder i ett annat ärende, där jag varit tydlig då jag bifogat dokument som bevisar och sagt att detta är ju brottsligt och i samråd.

Resten är ju en massa agenter som i en alldeles för stor omfattning synts senare på svt och 4an ( belöning ?) och som är knutna tex genom Komvuxskola jag gick på, bostäder och även från tidning( en polis ) så att jag träffat dessa går ju att bevisa. En massa andra går att bevisa och frågan är ju då hur jag träffat dessa (bör vara en hel del poliser yerliggare).

Om dessa kollat droger bland unga så hade vi inte haft det gigantiska skjutandet som nu är på stan och i Sverige. Men stänger man tom ner kärnreaktorer och eldar med olja så är man ju i grunden inte klok och det behövs väl tortyr för att tysta alla de som reagerar emot.
Citera
2021-11-10, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
Upplägget kan man tänka sig som runt en skyddsperson.
Jag vet själv i början då jag såg det började röra på sig runt mig att de förstod att jag såg allt och en sade " sluta titta".
Det var ju under den tid jag trodde att de var vänligt sinnade, alltså innan jag visste att jag var intressant i en stor utredning och då de sade sig vilja värva mig som infiltratör mm . Såg senare samma saker men då med trakasserier och hot och då var det ju inte trevligt längre.

De har varit på arbetsplatser och bostäder tex före mig så antingen så har man styrt lediga objekt till mig genom att styra bort andra objekt från min telefon och mejl, eller visat legg och tagit sig in som grannar i efterhand.

Behövs inte dramatiseras för det är ingen stor grej hur de gör.

De har liksom riktlinjer upplagda på din målperson profil som så, deras snack kommer röra sig mycket kring dessa temalinjer men inte mer än att typ någon som har lite tråkigt fäller nån kommentar. Nu är de ju ganska många, typ 5% av befolkningen så ni upplever det väl mer intensivt än vad de gör. De varvar det hela med lite mobbning.

Dessa saker du listar är bara några saker de använder för att bolla runt med folk. Som en checklista så efter några år blir det som en gammal grammofonskiva som hela tiden upprepar sig. Inget att bry sig om. Inte ens hororna eller tjejerna som lovar saker för du kommer aldrig få nåt.

Dock bör man inte bry sig om nåt av vad de säger. Kommer inte leda till nåt och det mesta får er bara att se ut som knäppgökar. Inte bara i forumen men även i deras interna system.
Senast redigerad av Signalspaning 2021-11-10 kl. 00:35.
Citera
2021-11-10, 00:42
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Media kan man väl räkna bort då en del av åsiktsregistreringarna organiseras via dem men betalas av svenska staten. Det grövsta är väl ändå Acta Publica som har alla handlingar från 600 myndigheter 20 år tillbaks i tiden. Bla det sekretessbelagda sjukvårdsregistren, spaningsregistren och användardatabaser som tidigare hackats, dit hör även flashback.

Tyvärr är de svenska trådarna om gang stalking förgiftade av en hel del knäppgökar som yrar om mind Control, AI, signaler till skallen, radiovågor och annat skit.

För att gang stalking skall vara verklig så krävs att man hör fysiska personer i omgivningen.

FRA avlyssnar redan typ alla men deras material får inte användas av säkerhetspolisen eller som bevisföring men delas gärna ut till internationella partners som just olika länders informatörs och angiverinätverk.

Likaså kan säkerhetspolisen kringå llagarna om avlyssning eller att behöva upplysa en målperson att denne avlyssnas. Detta genom att låta ett annat lands domare ta beslut om avlyssning och dela vidare detta som öppen källa. Några populära länder för sådana sammarbeten är väl Marokko, Azerbadjan och Ungern.

Denna grupp i mitt fall använder säkert en underrättelseverksamhet i deras de facto psykologiska operationer mot mig som de vill att jag ska tro är Gud/Satan - det är hela deras mål med att samla & använda informationen om mig. Till vilket syfte kan vara många.

Hur de får säkerhetstjänster att missbruka sina resurser eller sådant är ganska enkelt om de är professionella lögnare med sann eller falsk auktoritet.

I mitt fall misstänker jag att någon (mäktig) kult/sekt/kyrka/sällskap sponsrar det. De använder allt & alla att samla information om en.

Ni behöver prata mer om varför ens familj & vänner deltar i det här mot logik & förnuft. I mitt fall verkar de tro att det här handlar om något spirituellt eller att de ska lyda en "kult" & följa deras agenda som de har om mig. Det finns en chans att min familj är Satanister eller anspelar på det för att vara "kulten" tillfreds.

Det här mer kulter/sekter som utför sjuka ritualer även på samhällsnivå är underskattat men framförallt underrapporterat - folk tror inte att hemliga grupper som verkar i perspektivet av PsyOps-förband mot individer existerar. Få personer är så intressanta att de facto PsyOps-förband ska styra deras liv bakom scenen.

I mitt fall vill de skapa en artificiell verklighet som att en spirituell värld finns - de är totalt psykopatiska om denna agenda. Så pass att de dödar, mutar & manipulerar folk att agera på det sätt de vill så denna aktion har en önskat psykologisk påverkan på mig - i princip ett väldigt dödligt spel av beteende- & trosystemmodifikation.

De försöker även att kopiera mig eller imitera av oklara skäl. Det gagnar inte mig om inte jag vore en narcissist såklart vilket jag inte är - det liknar mer att de gör narr av en.

I grunden är de psykotiskt intresserade av min person & vad jag gör i 15 JÄVLA ÅR. De kontaktar folk i min krets online & offline där de ber folk att fråga ut mig samt delta i den psykologiska operationen även om det skadar min psykologiskt, emotionellt (dejtar) & även fysiskt. Dessa psykopater skiter i hur det skadar mig så länge de uppfyller sin sketna agenda.

NEJ - Gud/Satan finns inte. Det som finns är människor som tror på fantasier där grupper med särintressen såsom sjuka tron & galna agendor manipulerar i att utföra de facto förföljelse mot mig genom min sociala krets (HUMINT) & att olagligt spionera i min telefon & dator.

Jag förstår inte vad de ska uppnå genom att gång på gång göra samma saker?? De vill ha ett utfall - döden eller bifall om en utfall de förväntar sig: fängelse, självmord eller förändring i beteende & tro - det är SÅ psykopatiskt.
Citera
2021-11-10, 01:25
Medlem
RiktigTIs avatar
En sak som GS:are erkänt för mig är att de vill kopiera mig; imitera eller härma vilket ska vara till grund om den informationssamling som pågår. Mina vänner imiterar/härmar mig öppet som att det är ett spel; de skiter i om jag upptäcker jag. Det de blivit tillsagda är att förneka att de blivit tillsagda att gör så.

Min familj spelar säkert en stor del av min GS - utan tvekan. Jag är även säker att de aldrig skulle samarbeta med SÄPO eller dylik myndighet för att spela idiotiska hjärnspel vilket är egentligen psykologiska operationer... De vill ju utföra en förändring i mig vilket påminner mig hur religiösa extremister torterar sina barn om beteende & tro som ska vara enligt någon kyrka men det här är mer en grupp från ISIS än katolska kyrkan - det är personlig terrorkampanj som är grym & brutal troligen för att agendan i sig är grym & brutal.

Dessa idioter tror att jag ska förändra min ställning mot dessa. Som att jag ska vika mig för deras olagliga operation med otal antal brott mot mig över 8/15 år... Jag vill att de kompenserar mig för minst 8 år av skada samt livstids skada i psyket, ekonomi, fysisk, relationell, social... etc etc.... Hur denna operation ruinerat mig personligen & isolerat mig vilket jag är övertygad är målet för normala personer som utsätts för psykologiska operationer där ens familj & vänner hugger en i ryggen..

I slutändan är de intresserade av vad en gör vid viss scenario eller information som de anordnar med "hjälp" av ens sociala krets som spelar med i ett väldigt farligt spel som kan kosta ens liv därmed är det även en form av mordförsök i så att ens liv faller samman då de skapar trauma & skada i flera delar av ens liv över flera år..
Citera
2021-11-10, 04:19
Medlem
regafras avatar
Citat:
Behövs inte dramatiseras för det är ingen stor grej hur de gör.

De har liksom riktlinjer upplagda på din målperson profil som så, deras snack kommer röra sig mycket kring dessa temalinjer men inte mer än att typ någon som har lite tråkigt fäller nån kommentar. Nu är de ju ganska många, typ 5% av befolkningen så ni upplever det väl mer intensivt än vad de gör. De varvar det hela med lite mobbning.

Dessa saker du listar är bara några saker de använder för att bolla runt med folk. Som en checklista så efter några år blir det som en gammal grammofonskiva som hela tiden upprepar sig. Inget att bry sig om. Inte ens hororna eller tjejerna som lovar saker för du kommer aldrig få nåt.

Dock bör man inte bry sig om nåt av vad de säger. Kommer inte leda till nåt och det mesta får er bara att se ut som knäppgökar. Inte bara i forumen men även i deras interna system.

Dramatisera? jag beskriver fritt ur minnet händelser och iakttagelser jag varit med om/utsatt för.

Betydligt mer dramatiskt då man håller på och förolyckas på grund av deras fällor eller som då de på tiden man trodde det var vänligt sinnade arrangerade händelse som såg ut som attacker, vilket var jobbigt då man hade ett krig runt sig och man behövde urskilja lallare eller fi på ett ögonblick.

5% av befolkningen? Civilförsvaret ? Inget vi ska satsa på att sätta dit, däremot de kriminella delarna som förstör mitt land om de ingår några sådana där i.
Citera
2021-11-10, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
5% av befolkningen? Civilförsvaret ? Inget vi ska satsa på att sätta dit, däremot de kriminella delarna som förstör mitt land om de ingår några sådana där i.

Nåt i stíl med personbaserad underrättelseinhämtning genom personkontakt.

Strukturerna för den civila underrättelsen är det samma överallt så det finns ingen skillnad över hur det svenska nätverket organiseras nu eller hur de organiserades i österurooa under 60-telet eller DDR. Faktiskt har Sverige lika många som Ceaucescu hade fast befolkningen där var dubbelt så stor.

Berättigandet inbördes i Sverige ändras över tid. Har ju varit Kriget mot terrorismen då muslimvänner blev målpersoner, sedan så har det ju varit, kampen mot rasism, rädslan för att alla autister var potentiella massmördare och våldsmän, kampen mot högerextremismen och så ända tillbaks till tiden för IB och åsiktsregistreringarna av kommunister.
Citera
2021-11-10, 11:43
Medlem
RiktigTIs avatar
Det är alltså mer ett experiment inom neuropsykologi än "Mind Control" - de verkar som sagt använda informationsdelning mellan personer för att låta mig veta vilka som är del av detta experiment. Precis som Dr Robert Duncan föreläste om: att det handlar om hur information sprids mellan människor & online - en del av informationskrigföring a.k.a. cyberkrigföring.

Sedan att de försöker få det att se ut som att "andar" sprids mellan människor är deras psykopatiskt äckliga tvist på det hela. De vill att jag alltså ska tro att informationen som samlas om mig & sprids/används mellan personer görs av en gömd spirituell värld när det i realitet är en komplex med hemlig nätverk som bl.a. innefattar underrättelsetjänster & stater som i tystnad sponsrar detta experiment. Precis som Dr Duncan skriver handlar det om cyberkrigföring & cybernetisk experiment inom neuropsykologi.

DET som jag tycker är absolut sinnessjukt är hur samhället tillåter det här att fortsätta??? Att de övertygar kvinnor jag dejtar att bli nära mig där de blivit kontaktade redan i tidigt skede & deltar i operationen mot mig för att sedan avslöja sig som deltagare. Det här krossar ju ens hjärta & förhoppningar om ett normalt liv med fru & barn - SÅDANT SOM VANLIGA PERSONER BEGÅR SJÄLVMORD ÖVER!

Alltså dessa ansvariga ÄR psykopater. MIN familj är inte psykopater ändå hjälper de dessa i denna extremt olagliga & oetiska operationen som förstör mig på alla vis - har skapat trauma i åtta år.

Vad FAN vill dessa jävla skitidioter..... Dr Robert Duncan skrev till mig "Ta inte det personligt" som råd. De är intresserade av att fånga min "själ" - personlighet, hjärna etc. i termer av att vapengöra neuropsykologi. Precis det som Dr James Giordiano forskar om - neuropsykologi & att göra det till vapen främst genom att manipulera information. Giordianos hemuniversitet är Georgetown - ett jesuitinstitut.

Jag har en speciell hjärna sedan en födelsefel. Därmed har de ett speciellt intresse att forska & experimentera på min jävla hjärna helt psykopatiskt utan hänsyn till mina känslor speciellt rörande relationer & kvinnor.

I grunden handlar det om Mind Control - både min familj & den ansvariga gruppen samarbetar för att styra min syn & beteende via att manipulera information i termer av neuropsykologi. Det de tjänar på det är data till deras sketna experiment & operation som då sker på global nivå. De vill ta varje tanke jag har & manifestera skitet - hur sjukt det än är så har de resurser att genomföra allt det här.

Vad de tror på toppen eller deras verkliga agenda som jag är en del av kan jag göra kvalificerade gissningar om. Min familj verkar stödja den satanistiska perspektivet på det hela - om de är satanister eller luciferianer i hemlighet vet jag inte dock är de helt med på agendan att få mig att bli någon person som ska vara en del av denna till synes satanistiska agendan.

"Signalspanning" & "RegaFRA" har rätt i sina saker - det här drivs av en underrättelsegrupp troligen baserad i USA som SÄPO eller annan myndighet delvis eller helt känner till.

Min familj & mina vänner samt alla jag har kontakt med online & offline har blivit rekryterade till operationen men tyvärr har jag förlorat kontakt med många. Den doktorstudenten jag dejtar nu vet att jag är utsatt för det här eftersom jag berättat det - hon är dock del av det. Den andra doktorstudenten jag dejtat men skriver som vän med nu erkände igår att hon var en del av den grupp som bevakar mig - att de vill samla information om mig i syfte att förstå mig & min hjärna samt att "kopiera" mig vilket överensstämmer med att folk har blivit tillsagda att härma/imitera mig & följa mig.

Vi får se hur det går med doktorstudenten jag dejtar - vi har en relation fastän att både hon & jag vet att hon har blivit rekryterad till operationen. Det är precis som med min familj - både de & jag vet att om operationen men låtsas som inget mycket för att de bara gaslight:ar mig vid utfrågning precis som med mina vänner. Min bror säger ibland "håll käften om att prata om det ämnet; vi vet inte vilka lyssnar" - till slut skiter vi idet eftersom våra liv måste fortsätta även om jag är övervakad 24/7 av denna grupp. Den kvinnan jag dejtar nu håller med mina vänners beskrivning att den ansvariga gruppen är psykopater. Hennes teorier cirkulerar mer om frimurare & satanister; ändå är hon en del av det. Det kan vara så att hon som doktorstudent tror att det här är mer ett experiment än operation.

Alltså min allra högsta önskan är att se de ansvariga i fängelse samt få min jävla kompensation så jag kan leva ett normal jävla liv. Just nu studerar jag dataingenjör heltid & det här tar mitt fokus & min koncentration - jag blir deprimerad av tanken att mitt liv kommer vara influerat av psykopater som rekryterar alla i deras social engineering av mitt liv genom informationskrigföring.

Jag tror att de skiter i om folk känner till det - de vet exakt i hur att hålla det hemligt annars hade det aldrig varit så olagligt, oetiskt & amoraliskt.

Dr Robet Duncan är på rätt spår dock det här med Voice-to-skull är rena sci-fi i dagsläget. Det är mer en propagandateknik att få måltavlor till att tro att ens tankar inte är ens egna; att staten styr en som en robot. Jag har aldrig trott på skitet & inte heller upplevt V2K även om cirka 10% av befolkningar hör någon typ av röst - det är naturligt. Det ter sig fallet att de kanske attackerar personer som har sådana röster redan eller som tror på orealistiska saker i så att manipulera deras liv genom att anspela på t.ex. demoner, Gud, sci-fi-teknologi etc.

Som sagt: denna doktorstudent jag dejtar är tyvärr med på det. Båda doktorstudenter jag dejtat är goda människor varav en väldigt troende kristen (hon som erkände). Jag måste erkänna att det här sårar mig djupt; att de gång på gång förstör mina chanser & min framtid genom att förstöra min ekonom & min förmåga att fungera i samhället genom t.ex. trauma & PTSD från de facto psykologisk krigföring.

Föreställ er att er privatliv blir grovt kränkt varje dag där främlingar rekryteras för att sprida information & använda informationen för att styra ens verklighet??? Tro mig - det är sant i hur enkelt det är att få folk med i operationen även om det i praktiken & teorin är grovt olagligt, oetiskt & amoraliskt. De kommer undan för att jag är helt ensam utan resurser att ta mig an min egna familj & vänner samt gruppen som de tar order ifrån att utföra ovälkomna & destruktiva psykologiska operationer på.

Alltså JAG hade klarat mig FINT på egen hand. Istället för att ha depression, trauma, koncentrationssvårigheter, apati, ångest, stress, rädsla, oro etc. om en framtid styrd av psykopater som har min familj på deras sida.

Jävla idioter. Ni ska veta hur mycket jag hatar er & längtar till den dagen ni får tillbaka för den skada ni orsakat mig.
Senast redigerad av RiktigTI 2021-11-10 kl. 12:38.
Citera
2021-11-10, 12:57
Medlem
regafras avatar
Citat:
Nåt i stíl med personbaserad underrättelseinhämtning genom personkontakt.

Strukturerna för den civila underrättelsen är det samma överallt så det finns ingen skillnad över hur det svenska nätverket organiseras nu eller hur de organiserades i österurooa under 60-telet eller DDR. Faktiskt har Sverige lika många som Ceaucescu hade fast befolkningen där var dubbelt så stor.

Berättigandet inbördes i Sverige ändras över tid. Har ju varit Kriget mot terrorismen då muslimvänner blev målpersoner, sedan så har det ju varit, kampen mot rasism, rädslan för att alla autister var potentiella massmördare och våldsmän, kampen mot högerextremismen och så ända tillbaks till tiden för IB och åsiktsregistreringarna av kommunister.

IB blev ju en stor skandal på 70talet. Sådana journalister som då har man nog redan samlat komprometterande uppgifter om eller köpt upp då ingen har frågat mig här om tex mordförsök, de offentliga dokument jag figurerar i eller värvningar. En med känt efternamn ( utomlands) är inblandad och även polisanmäld av mig. Men inget i inkorgen, kanske baktalarna gjort ett för bra jobb i dessa trådar så man måste hitta andra kanaler att skriva i?
Citera
2021-11-10, 18:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Det är alltså mer ett experiment inom neuropsykologi än "Mind Control" - de verkar som sagt använda informationsdelning mellan personer för att låta mig veta vilka som är del av detta experiment. Precis som Dr Robert Duncan föreläste om: att det handlar om hur information sprids mellan människor & online - en del av informationskrigföring a.k.a. cyberkrigföring.

Sedan att de försöker få det att se ut som att "andar" sprids mellan människor är deras psykopatiskt äckliga tvist på det hela. De vill att jag alltså ska tro att informationen som samlas om mig & sprids/används mellan personer görs av en gömd spirituell värld när det i realitet är en komplex med hemlig nätverk som bl.a. innefattar underrättelsetjänster & stater som i tystnad sponsrar detta experiment. Precis som Dr Duncan skriver handlar det om cyberkrigföring & cybernetisk experiment inom neuropsykologi.

DET som jag tycker är absolut sinnessjukt är hur samhället tillåter det här att fortsätta??? Att de övertygar kvinnor jag dejtar att bli nära mig där de blivit kontaktade redan i tidigt skede & deltar i operationen mot mig för att sedan avslöja sig som deltagare. Det här krossar ju ens hjärta & förhoppningar om ett normalt liv med fru & barn - SÅDANT SOM VANLIGA PERSONER BEGÅR SJÄLVMORD ÖVER!

Alltså dessa ansvariga ÄR psykopater. MIN familj är inte psykopater ändå hjälper de dessa i denna extremt olagliga & oetiska operationen som förstör mig på alla vis - har skapat trauma i åtta år.

Vad FAN vill dessa jävla skitidioter..... Dr Robert Duncan skrev till mig "Ta inte det personligt" som råd. De är intresserade av att fånga min "själ" - personlighet, hjärna etc. i termer av att vapengöra neuropsykologi. Precis det som Dr James Giordiano forskar om - neuropsykologi & att göra det till vapen främst genom att manipulera information. Giordianos hemuniversitet är Georgetown - ett jesuitinstitut.

Jag har en speciell hjärna sedan en födelsefel. Därmed har de ett speciellt intresse att forska & experimentera på min jävla hjärna helt psykopatiskt utan hänsyn till mina känslor speciellt rörande relationer & kvinnor.

I grunden handlar det om Mind Control - både min familj & den ansvariga gruppen samarbetar för att styra min syn & beteende via att manipulera information i termer av neuropsykologi. Det de tjänar på det är data till deras sketna experiment & operation som då sker på global nivå. De vill ta varje tanke jag har & manifestera skitet - hur sjukt det än är så har de resurser att genomföra allt det här.

Vad de tror på toppen eller deras verkliga agenda som jag är en del av kan jag göra kvalificerade gissningar om. Min familj verkar stödja den satanistiska perspektivet på det hela - om de är satanister eller luciferianer i hemlighet vet jag inte dock är de helt med på agendan att få mig att bli någon person som ska vara en del av denna till synes satanistiska agendan.

"Signalspanning" & "RegaFRA" har rätt i sina saker - det här drivs av en underrättelsegrupp troligen baserad i USA som SÄPO eller annan myndighet delvis eller helt känner till.

Min familj & mina vänner samt alla jag har kontakt med online & offline har blivit rekryterade till operationen men tyvärr har jag förlorat kontakt med många. Den doktorstudenten jag dejtar nu vet att jag är utsatt för det här eftersom jag berättat det - hon är dock del av det. Den andra doktorstudenten jag dejtat men skriver som vän med nu erkände igår att hon var en del av den grupp som bevakar mig - att de vill samla information om mig i syfte att förstå mig & min hjärna samt att "kopiera" mig vilket överensstämmer med att folk har blivit tillsagda att härma/imitera mig & följa mig.

Vi får se hur det går med doktorstudenten jag dejtar - vi har en relation fastän att både hon & jag vet att hon har blivit rekryterad till operationen. Det är precis som med min familj - både de & jag vet att om operationen men låtsas som inget mycket för att de bara gaslight:ar mig vid utfrågning precis som med mina vänner. Min bror säger ibland "håll käften om att prata om det ämnet; vi vet inte vilka lyssnar" - till slut skiter vi idet eftersom våra liv måste fortsätta även om jag är övervakad 24/7 av denna grupp. Den kvinnan jag dejtar nu håller med mina vänners beskrivning att den ansvariga gruppen är psykopater. Hennes teorier cirkulerar mer om frimurare & satanister; ändå är hon en del av det. Det kan vara så att hon som doktorstudent tror att det här är mer ett experiment än operation.

Alltså min allra högsta önskan är att se de ansvariga i fängelse samt få min jävla kompensation så jag kan leva ett normal jävla liv. Just nu studerar jag dataingenjör heltid & det här tar mitt fokus & min koncentration - jag blir deprimerad av tanken att mitt liv kommer vara influerat av psykopater som rekryterar alla i deras social engineering av mitt liv genom informationskrigföring.

Jag tror att de skiter i om folk känner till det - de vet exakt i hur att hålla det hemligt annars hade det aldrig varit så olagligt, oetiskt & amoraliskt.

Dr Robet Duncan är på rätt spår dock det här med Voice-to-skull är rena sci-fi i dagsläget. Det är mer en propagandateknik att få måltavlor till att tro att ens tankar inte är ens egna; att staten styr en som en robot. Jag har aldrig trott på skitet & inte heller upplevt V2K även om cirka 10% av befolkningar hör någon typ av röst - det är naturligt. Det ter sig fallet att de kanske attackerar personer som har sådana röster redan eller som tror på orealistiska saker i så att manipulera deras liv genom att anspela på t.ex. demoner, Gud, sci-fi-teknologi etc.

Som sagt: denna doktorstudent jag dejtar är tyvärr med på det. Båda doktorstudenter jag dejtat är goda människor varav en väldigt troende kristen (hon som erkände). Jag måste erkänna att det här sårar mig djupt; att de gång på gång förstör mina chanser & min framtid genom att förstöra min ekonom & min förmåga att fungera i samhället genom t.ex. trauma & PTSD från de facto psykologisk krigföring.

Föreställ er att er privatliv blir grovt kränkt varje dag där främlingar rekryteras för att sprida information & använda informationen för att styra ens verklighet??? Tro mig - det är sant i hur enkelt det är att få folk med i operationen även om det i praktiken & teorin är grovt olagligt, oetiskt & amoraliskt. De kommer undan för att jag är helt ensam utan resurser att ta mig an min egna familj & vänner samt gruppen som de tar order ifrån att utföra ovälkomna & destruktiva psykologiska operationer på.

Alltså JAG hade klarat mig FINT på egen hand. Istället för att ha depression, trauma, koncentrationssvårigheter, apati, ångest, stress, rädsla, oro etc. om en framtid styrd av psykopater som har min familj på deras sida.

Jävla idioter. Ni ska veta hur mycket jag hatar er & längtar till den dagen ni får tillbaka för den skada ni orsakat mig.

Glöm inte det positiva i kråksången dock. Att de har närmast oändliga resurser att matcha en med potentiell riktigt bra livskamrat. Det är ju svårt för alla (se på skilsmässotalen i samhället), men givetvis ännu svårare ju högre intelligens och ju högre intellektuell förmåga, samt också annat som kan sticka ut, avseende exempelvis personlighet/specialintressen och/eller udda bakgrund.

För min del försöker jag glömma den skadan som de orsakat en och tänker i stället på det positiva att en skall sammanföras med en bra partner (och kanske/säkert också en stor ekonomisk kompensation).

Relativt enkelt att sätta dit dem nämligen; därav tror jag att olika typer av kompensation är en självklarhet. Ingen normala människor plågar en ju i flera år på det här sättet utan att kompensera det maximalt (när det också är relativt enkelt att sätta dit dem).

Många som har deltagit i operationen har sett ut att må extremt dåligt. Öppnar en munnen så öppnar alla munnen etc. Vilken journalist vill inte göra nästa stora scoop, så att säga. Men som sagt är det inget spår jag kör på nu då jag tänker att det hela kommer ge avkastning i form av en matchande partner (samt annat bra).

Så blir nog bra med allt. (för min del)

Konstigt dock att det här att de plågat en så pass länge så det är nästan som de är ute efter att skapa en terrorist på vissa sätt. Konstigt att veganer och autonom/vänster (tillsammans med svenska staten?) är med på något sådant sjukligt. Handlar väl att om de inte lyckas få positivt utfall av operationen så skapar de hellre än terrorist som förvisso kan göra sig av med ett flertal av deras fotfolk men som sedan stämplas som sinnessjuk (vilket mörkar hela operationen). Inget jag är intresserad av dock då jag har helt andra intressen än att syssla med sådant (har ingen riktig logisk poäng heller förutom banal hämndeffekt, anser jag).

Nåväl.

Hoppas bara de har något fiffigt sätt att ge en den ekonomiska kompensationen på så man inte bara lämnas där med X miljoner SEK i en plastkasse och får tvätta dem själv. Inte alla som har erfarenhet av det nämligen.
Citera
2021-11-10, 18:10
Medlem
RiktigTIs avatar
Efter 15 år av "experimentet" från "kulten" som rekryterat min familj & mina vänner samt alla som jag bildar relation med online & offline kan jag ännu inte fatta vad de tror att jag ska ändra mig till? Om något har jag byggt motstånd mot deras påverkan. Jag vet vad jag vill vilket är få upprättelse & kompensation som är rättvis. Det här hade kunnat kosta mig livet flera gånger om - sådant kan ingen normal människa låta bli att tänka på, att en grupp psykopater bakom ens rygg utför social engineering & psykologiska operationer till ens destruktion; skapa mentala bilder som påtvingas en genom bl.a. sociala kretsen som deltar i de facto psykologiska operationen.

Jag är väl mer ett projekt än en människa i de flestas ögon - jag saknar privatliv, mänskliga & civila rättigheter, fri från förföljelse eller att bli olagligt övervakad....

De flesta skulle ha begått självmord om de vore i mina skor. Det vet dessa psykopater om samt min familj & mina vänner. Ändå är de så FEGA & IDIOTISKA att de tillåter skitet att fortsätta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in