2021-11-04, 19:40
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Det mesta av vad de säger så att du bara hör dem utan att se dem ska du inte bry dig om då de bara kastar dig omkring och får dig att se dum ut i deras interna övervakningssystem.

Ignorera listan är:
Erbjudanden om sex
Mordhot
Utpressining
Att du är efterlyst
Att de vill rekrytera dig
Du kommer få skadestånd
Din familj och folk du känner skickar medelanden via dem
Foliehattsteknologier
osv

Dock vore det guld värt att ha sådant skitsnack på band. Behövs nog lite speciell utrustning för det. Glöm mobilen för den är övervakad. Allt som är kopplat till internet övervakas, spara det inte ens på en dator som någonsin kommer användas online.

Jag hör aldrig utan att se, har förvisso haft ett par "sanndrömmar" som tydligt är Sömninlärnings teknik , troligen för att man ska låta konstig men drömmer du om gröna porschar med gyllene rattar och du dagen efter ska åka till ett nytt ställe i jobbet och hämta ett redskap som en kollega lämnat där, en kollega som du även fått höra saker ifrån som denne inte borde känna till (på samma sätt som mördaren och polisen agerat ) , och sådana porschar står där så är det alldeles för mycket som är samma för att du ska kunnat drömt det av dig självt, speciellt om du reagerat då du vaknat med "varför drömde jag om dessa d-j porschar ?".

Där skulle jag vilja ha höga och låga HZ inspelare. Haft störningar på mobilen och även inspelningen varit helt tomt på ljuddelar då jag testat att spela in mina nätter och där jag vaknat till ljud.
Sedan behöver man en naturljuds inspelare som inte sållar bort "störningar" ( knackningar med mera ) vilket mobil och diktafoner gör.

Jag har flera lagrings platser önskar att en MR grupp säkrar materialet jag har , åtminstone som bevis införframtida trakasserier utav andra, då de förmodligen inte har råd/tid att utreda mitt ärende heller, även om jag har det mest konkreta fallet jag sett.
Citera
2021-11-04, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
Jog har flera lagrings platser önskar att en MR grupp säkrar materialet jag har , åtminstone som bevis införframtida trakasserier utav andra, då de förmodligen inte har råd/tid att utreda mitt ärende heller, även om jag har det mest konkreta fallet jag sett.

Jag tänkte mig mer nåt i stíl med väggavlyssnare mot grannen och du sticker i en högtalare istället för hörlurar. Hemlig kameövervakning i gatan utanför där folk kan stå utan att du ser dem. Utplacerade ljudinspelare i buskar och lite här eller där. Fjäravlyssmare som ser ut som en liten pistol med parabol därifram, undvik sådan som är känslig för elektrisja ledningar eller mobiler.

Du kan nog även jävlas med dem genom att använda en white noise generátor eller mobilblockerare.

Dock kostar sådant här skjortan.
Citera
2021-11-04, 20:18
Medlem
regafras avatar
Citat:
Jag tänkte mig mer nåt i stíl med väggavlyssnare mot grannen och du sticker i en högtalare istället för hörlurar. Hemlig kameövervakning i gatan utanför där folk kan stå utan att du ser dem. Utplacerade ljudinspelare i buskar och lite här eller där. Fjäravlyssmare som ser ut som en liten pistol med parabol därifram, undvik sådan som är känslig för elektrisja ledningar eller mobiler.

Du kan nog även jävlas med dem genom att använda en white noise generátor eller mobilblockerare.

Dock kostar sådant här skjortan.

Jag vill inte göra något som de gör. Såg en person använda en väggavlyssnare ( inte vinglaset ) för många år sedan. Jag tänkte att personen var nojig och lite annat hände. Men såg samtidigt som jag såg mitt namn i den stora utredningen, dennes namn där också och att denne var högintressant.

Personen dog relativt ung samma tid som sista mordförsöket var mot mig och samma tid som två mord inträffade alldeles för nära mig. Så jag fattar att det kan varit ett upplägg mot personen antingen med den stora utredningen ( göra blind spår ) eller dennes arbetsplats som var möjligen känslig för vissa att denne jobbade där, och var dit man i sådana fall förlade ett spår som rönt mycket stort intresse då det hände saker där samtidigt med det stora målet ( kryptiskt ,jag vet ).

Men vad menar du att du ska kunna höra genom väggen ? jag har satt min inspelare mot väggen för att fånga buller som väcker mig på nätter ( lugnare nu sedan en tid men gick ut mot en bil med trasig ljuddämpare igår, men denne var på ett legalt ärende ) men prat ? Inte pratar de dygnet runt om att de trakasserar grannen om det är i lägenhet?
Senast redigerad av regafra 2021-11-04 kl. 20:40.
Citera
2021-11-04, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
Jag vill inte göra något som de gör. Såg en person använda en väggavlyssnare ( inte vinglaset ) för många år sedan. Jag tänkte att personen var nojig och lite annat hände. Men såg samtidigt som jag såg mitt namn i den stora utredningen, dennes namn där också och att denne var högintressant.

Personen dog relativt ung samma tid som sista mordförsöket var mot mig och samma tid som två mord inträffade alldeles för nära mig. Så jag fattar att det kan varit ett upplägg mot personen antingen med den stora utredningen ( göra blind spår ) eller dennes arbetsplats som var möjligen känslig för vissa att denne jobbade där, och var dit man i sådana fall förlade ett spår som rönt mycket stort intresse då det hände saker där samtidigt med det stora målet ( kryptiskt ,jag vet ).

Men vad menar du att du ska kunna höra genom väggen ? jag har satt min inspelare mot väggen för att fånga buller som väcker mig på nätter ( lugnare nu sedan en tid men gick ut mot en bil med trasig ljuddämpare igår, men denne var på ett legalt ärende ) men prat ? Inte pratar de dygnet runt om att de trakasserar grannen om det är i lägenhet?

Lite dyrare väggavlyssnare kan flitrera bort bakgrundsbrus och förstärka minsta viskning i grannlägenheten. Finns två varianter där ena med en lång stav kan borras djupt in i väggen medan den andra varianten bör fästas för annars låter den bara som en skrapig sonar på en ubåt om man försöker hålla mot en vägg.

Angående ljudinspelning glömde jag nämna ideala ställen innifrån egen lägenhet bör vara inuti väggkontakt(ifall ledningarnas rör går inuti väggarna), ovanför avloppsledningar och vid ventilationstrumman.
Senast redigerad av Signalspaning 2021-11-04 kl. 22:57.
Citera
2021-11-04, 22:43
Medlem
RiktigTIs avatar
Ni skriver om en underrättelseoperation som officiellt existerar; i mitt fall är det inte alls troligt att min familj ska samarbeta med SÄPO eller polis. Det är mer sannolikt att de påstår sig vara en sekt/kult/kyrka/sällskap med New Age-skitsnack, politikskitsnack eller religionskitsnack - även skitsnack om psykologi & psykiatri. Det som används för att motivera sociala kretsen att delta - de flesta omvandlas till giriga rövhål nästan likt narcissister. Vad fan tror de händer kring mig eller om mig? Sjukt är det att de bevarar vad än de tror eller fått höra om - hur kan jag vara den sista som får reda på vad de egentligen påstår eller vill.

Det som är sjukt är den informationsdelningsapparat som används för att sprida ens information som jag skapat eller som de tagit del av om mig.. Det är som att de med uppsåt vill sprida mina tankar mot min vilja... Vad är det denna grupp tror om mig så pass att de är villiga att riskera grovt kriminellt åtal för att utföra dessa informationsoperationer & psykologiska operationer.

De flesta om inte 99% av alla i Facebookgrupper är wannabes, falska nollor, desinformationsagenter, idioter, men framförallt utverkare av GS. Det här verkar onekligen grunda sig i en form av experiment om informationsdelning eller tankedelning - en extrem oetiskt sådan & därmed finns det INGET alternativ än att få med samhället & staten i det för att ens kunna utföra riktig GS - samma sak med familjen & vänner där utan den innersta kretsens medverkan är GS nästa ingenting - bara lös påverkan via media & främlingar som vi knappt träffar...

Det "Signalspanning" har insikt i är hur själva underrättelsen fungerar & hur de tänker. Dennes lista stämmer med det jag upplevt med falska måltavlor online som sprider osanningar, fiskar information eller gaslight:ar.

Jag förstår verkligen inte vad fan de vill ha av mig efter 15 år av skit där även mina barndomsvänner varit del av det - inte ens de har avslöjat något dock har jag inte haft kontakt med dem i 13 år.... Utan tvekan började det på gymnasiet på mindre skala med gruppering av studenter som försökte påverka mig.
Citera
2021-11-05, 06:10
Medlem
regafras avatar
Citat:
Lite dyrare väggavlyssnare kan flitrera bort bakgrundsbrus och förstärka minsta viskning i grannlägenheten. Finns två varianter där ena med en lång stav kan borras djupt in i väggen medan den andra varianten bör fästas för annars låter den bara som en skrapig sonar på en ubåt om man försöker hålla mot en vägg.

Angående ljudinspelning glömde jag nämna ideala ställen innifrån egen lägenhet bör vara inuti väggkontakt(ifall ledningarnas rör går inuti väggarna), ovanför avloppsledningar och vid ventilationstrumman.

Det är nog det mina antagonister sysslat med och även med bild. Jag har med buggdetektor fått kraftig signal dels på test utrustning som telefon och spionglasögon men även på en planka i taket och har filmat det.

Som ytterligare bevisning så vore ju fångade samtal intressanta som "nu väcker vi han med att djävla dunsande tills vi ser i kameran att han vaknar " , men att de skulle prata om grannen efter många år...?

Däremot så har det ju en preventiv effekt då de ser/vet att du monterat eller förberett för sådant montage.
Som då jag första gången upptäckte att de väckte mig verkligen med flit och att de direkt slutade då jag varit vaken utan att röra mig ca 30 sekunder och där efter satte mig upp ( vilket ju gerskarp misstanke om bild buggning också, vilket jag fått par pikar om i tidigare bostad att så är fallet) och jag klart och tydligt deklarerade på telefon till en bekant att jag skulle köpa en bandare, och ser påhäng i affären och sedan så var det helt tyst på nätterna och jag sov fulla nätter, vilket är lyx då man har dessa efter sig.

Så det finns fördelar men om du har full bevakning så kan du inte ens spola på toa utan att det kollas. Samma sak om du har spionglasögon via postorder, du ser inte många provokatörer eller street teathers uppträdande då , men det är skönt och du får tid/ork att skriva tex anmälningar på mordförsök som nog endast körs i papperstrimlaren, men ändå.

Som tur är så har jag fångat några med mobilen både ljud och bild sedan halvlek så att säga och har alla namnen sedan innan och som jag sett nära min nya adress några gånger och även tagit regnummer på, vilket man inte orkat kanske om de inte varit tvungna att lägga ner nattlig störningarna pga av den utrustning jag införskaffat på senare år.

El rören var klart en intressant upplysning , ventilationen är ju känd sedan Ebbe Karlson affären mm.
Senast redigerad av regafra 2021-11-05 kl. 07:08.
Citera
2021-11-05, 19:30
Medlem
Acta Publica är Sveriges ledande researchföretag. Genom eget underrättelsearbete kartlägger vi fortlöpande individer och företag med kopplingar till organiserad brottslighet och religiöst eller politiskt motiverad extremism. Vi har tillgång till egna databaser med upp till 20 års data från fler än 600 myndigheter.

https://actapublica.se/
Citera
2021-11-06, 11:38
Bannlyst
Har väl börjat inse vilka som utför GS:en och möjliga anledningar till varför de gör det .. mest sannolika vore att de har något "hemligt program" som går ut på att olika sätt eliminera särskilda element som kan vara ett hot / problem för dom. Tänk dig att katolska kyrkan utför GS för att eliminera kättare typ ...

GS = ett hemligt program av en fientlig elit

GS är alltså inte något experiment och TI:s "försöksobjekt" i experiment och tester av viss teknologisk utrustning eller liknande, utan TI:s är 'targeted individuals' alltså måltavlor för maktelitens förtryck av oönskade element. Det är en strategi globalistmaffian /makteliten använder för att hålla folket i schack .
(Och för att få sina opponenter att se sämre ut jämfört med dem själva typ. Att de är framgångsrikare, hälsosammare etc)
Citera
2021-11-06, 18:09
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XfileDK
Har väl börjat inse vilka som utför GS:en och möjliga anledningar till varför de gör det .. mest sannolika vore att de har något "hemligt program" som går ut på att olika sätt eliminera särskilda element som kan vara ett hot / problem för dom. Tänk dig att katolska kyrkan utför GS för att eliminera kättare typ ...

GS = ett hemligt program av en fientlig elit

GS är alltså inte något experiment och TI:s "försöksobjekt" i experiment och tester av viss teknologisk utrustning eller liknande, utan TI:s är 'targeted individuals' alltså måltavlor för maktelitens förtryck av oönskade element. Det är en strategi globalistmaffian /makteliten använder för att hålla folket i schack .
(Och för att få sina opponenter att se sämre ut jämfört med dem själva typ. Att de är framgångsrikare, hälsosammare etc)

Det är enligt mina tankar. Av det jag upplevt finner jag denna makt som global; inte enbart SÄPO. däremot kan olika grupperingar i myndigheter används. Det som är uppenbart dock är hur de involverar myndigheter i det här - jag kan enbart föreställa mig att de har legitim auktoritet från någonstans.

Katolska kyrkan var som sagt den första organisationen som skapade moderna spionnätverk - i England mot protestanter. Kyrkan är ryktad att vara en del av operationen; de har en global makt & extrem inflytande samt extrema resurser.

Vatikanen är ryktade att ha egen spionenhet samt underrättelseverksamhet - vad är det de underrättar om? Demoner & änglar eller kollar efter Satan?

Globalister gör sådana saker vilket de alltid gjort. Det de gör mot mig verkar cirkulera om religion, spiritualitet & New Age-flum. Möjligen tror de att jag är anti-Kristus eller kommer att bli det därav måste de antagligen hålla koll på mig i syfte att förhindra det eller å andra sidan se till att jag blir det genom deras social engineering & psykologiska operationer.

Hur vi än vrider på det får de med nästan alla i ens sociala krets med lätthet - antagligen en gång eller övertalar att bli vän med en eller t.o.m. flickvän.

Frimurarna är de jag misstänker i första hand sedan kan Frimurare finnas i tusentals olika organisationer såsom kyrkor, underrättelsetjänster, myndigheter, universitet, militär etc.
Citera
2021-11-06, 20:26
Medlem
regafras avatar
Citat:
Acta Publica är Sveriges ledande researchföretag. Genom eget underrättelsearbete kartlägger vi fortlöpande individer och företag med kopplingar till organiserad brottslighet och religiöst eller politiskt motiverad extremism. Vi har tillgång till egna databaser med upp till 20 års data från fler än 600 myndigheter.

https://actapublica.se/

Ett exempel på stort företag som kan ha individer som kan ha havererat och vilja dölja ett och anat. Såg på UG i morse om metoo där polischef kommit in till kvinnlig anställd och blottat sig och sagt att denne ville bli avsugen mm. Ok han kan ju missuppfatta signaler från kvinna som han som chef måste tolka/ läsa in mer vad de egentligen betyder ,en chef är en chef, men senare högre chefer lade locket på och en avgick som fick en bunt med klagomål.

Så visst finns det överallt människor som kan missbruka resurser för att dölja sina egna snedsteg, det är mänskligt men även mycket viktigt at stoppa så att det inte eskalerar till hela samhället som de nu verkar med massa droger i skolor och ungdom och massa skjutningar med barn som är nedknarkade som de man tänkte ohjälpligt borta äldre pundarna när man själv var ung.
Citera
2021-11-09, 10:13
Medlem
Vad kan man göra för att stoppa gang stalkingen och myndigheternas massavlyssningar- eller åsiktsregisteringar via ombud?

Finns det över huvud taget några demokratiska möjligheter kvar eller återstår bara inbördeskrig eller revolution?

Polisen utreder väl knappast en underrättelsetjänst och nätverken, åsiktsregistreringarna och massavlysningarna verkar ha stöd via politiska beslut och säkerhetslagarna.
Senast redigerad av Signalspaning 2021-11-09 kl. 10:16.
Citera
2021-11-09, 12:27
Medlem
Citat:
Vad kan man göra för att stoppa gang stalkingen och myndigheternas massavlyssningar- eller åsiktsregisteringar via ombud?

Finns det över huvud taget några demokratiska möjligheter kvar eller återstår bara inbördeskrig eller revolution?

Polisen utreder väl knappast en underrättelsetjänst och nätverken, åsiktsregistreringarna och massavlysningarna verkar ha stöd via politiska beslut och säkerhetslagarna.

Att stoppa myndigheters avlyssningar och åsiktsregistreringar av individer och grupper får man väl jobba på via demokratisk väg om man vill bli av med det, dvs informera och skapa opinion. Det blir såklart inte lätt då många medborgare faktiskt vill ha ett sådant samhälle eftersom de upplever det som en trygghet. Kanske tom en majoritet anser detta, det beror väl på vilka grupper som skall avlyssnas

Gang stalking däremot, så som det beskrivs i denna tråd, är ju bara fantasier, så enda sättet att stoppa det är att söka hjälp hos mentalvården.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in