Citat:
Det mesta av vad de säger så att du bara hör dem utan att se dem ska du inte bry dig om då de bara kastar dig omkring och får dig att se dum ut i deras interna övervakningssystem.
Ignorera listan är:
Erbjudanden om sex
Mordhot
Utpressining
Att du är efterlyst
Att de vill rekrytera dig
Du kommer få skadestånd
Din familj och folk du känner skickar medelanden via dem
Foliehattsteknologier
osv
Dock vore det guld värt att ha sådant skitsnack på band. Behövs nog lite speciell utrustning för det. Glöm mobilen för den är övervakad. Allt som är kopplat till internet övervakas, spara det inte ens på en dator som någonsin kommer användas online.
Ignorera listan är:
Erbjudanden om sex
Mordhot
Utpressining
Att du är efterlyst
Att de vill rekrytera dig
Du kommer få skadestånd
Din familj och folk du känner skickar medelanden via dem
Foliehattsteknologier
osv
Dock vore det guld värt att ha sådant skitsnack på band. Behövs nog lite speciell utrustning för det. Glöm mobilen för den är övervakad. Allt som är kopplat till internet övervakas, spara det inte ens på en dator som någonsin kommer användas online.
Jag hör aldrig utan att se, har förvisso haft ett par "sanndrömmar" som tydligt är Sömninlärnings teknik , troligen för att man ska låta konstig men drömmer du om gröna porschar med gyllene rattar och du dagen efter ska åka till ett nytt ställe i jobbet och hämta ett redskap som en kollega lämnat där, en kollega som du även fått höra saker ifrån som denne inte borde känna till (på samma sätt som mördaren och polisen agerat ) , och sådana porschar står där så är det alldeles för mycket som är samma för att du ska kunnat drömt det av dig självt, speciellt om du reagerat då du vaknat med "varför drömde jag om dessa d-j porschar ?".
Där skulle jag vilja ha höga och låga HZ inspelare. Haft störningar på mobilen och även inspelningen varit helt tomt på ljuddelar då jag testat att spela in mina nätter och där jag vaknat till ljud.
Sedan behöver man en naturljuds inspelare som inte sållar bort "störningar" ( knackningar med mera ) vilket mobil och diktafoner gör.
Jag har flera lagrings platser önskar att en MR grupp säkrar materialet jag har , åtminstone som bevis införframtida trakasserier utav andra, då de förmodligen inte har råd/tid att utreda mitt ärende heller, även om jag har det mest konkreta fallet jag sett.