Citat:
Ursprungligen postat av
revodneb
Nu är det ju inte Pfizer som slutar testa utan FHM, snacka om att blanda äpplen och päron.
Angående Europa kan vi ju ta ett land som Rumänien som exempel 30,7% vaccinerade, det blir ju lite svårt att säga att vaccinet inte hindrar smitta i det fallet då majoriteten är ovaccinerade.
Jag har inte anmält en kommentar på väldigt länge, vet inte var du fick det ifrån.
Länkar till bitchute och konspirationssidor betackar jag mig för.
Att sätta epitetet kommunist och vänstertroll på mig rimmar illa då jag röstar SD och gillar Trump, men visst i din värld så är jag säkert det.
Haha de gör du inte. Du är så vänster som det går.
Pfizer slutat testa? Är du ignorant eller har du svårt att läsa? Pfizer har fuskat i testfaserna av vaccinet och undanhåller data och låtit inkompetent personal sköta det. Läkare världen över skriver under för att det ska stoppas tills man förstår graden av det. Har inget med FHM ATT GÖRA.
Att FHM slutat testa vaccinerade är bara för att rädda ansiktet för sig själva. De vet likt väl som vilket normal människa som helst att vaccinet sprider mer smitta än folk med naturlig immunitet.
Länkarna var peer reviewed och är baserade på just den "fakta" du och dina gelikar vill ha. Eller ja, ni vill ha de så länge de följer ert narrativ.
Gå och vaccin hetsa någon annanstans. Kör upp 10 booster doser i arslet samtidigt.