Citat:
Ursprungligen postat av
rrpiper
Upplever du folk som tycker annorlunda än dig om Bitcoin som ett hot? Varförs skriver du så konstiga inlägg annars? Är det för att du är en timid liten skit i verkligheten och måste få ur dig allt här?
Nej, ser det inte som ett hot utan som en ypperlig möjlighet att utbilda andra som läser diskussionen om det geniala med Bitcoin.
Citat:
Ursprungligen postat av
rrpiper
Vad har jag för agenda som inte tror på att Bitcoins pris kommer att stabilisera sig för att du påstår att folk kommer att trada Bitcoin mindre
Att Bitcoins pris kommer stabilisera sig är en naturlag nu när Bitcoin börjat användas till det det den är ämnad för, och allt fler Bitcoins försvinner från säljböckerna på exchanges.
Tesla, MicroStrategy, Square med många flera har köpt upp tiotusentals och åter tiotusentals Bitcoin med avsikt att hålla och inte sälja en förmodad cykel topp.
Samtidigt så går antalet Bitcoin som låses upp i Lightningnätverket (och således inte heller kommer kunna säljas) paraboliskt.
Detta ovan är inte en diskussion då det inte är en åsikt utan ett faktum. Onchain analyserna talar ett klarspråk. Det finns inget du kan säga emot.
Du har ni tre val som jag ser det:
1. Motbevisa detta med onchain analyser som säger att jag har fel.
2. Argumentera för att brist på tillgång är något som tenderar att få priset att sjunka snarare än stiga.
3. Inte ta åt dig över huvud taget av vad som sagts utan börja om från början precis som du aldrig fått svar på tal flera gånger tidigare.