2021-11-07, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Är det verkligen skillnad på "teknik" och "teknik". Man undrar ju lite vad ni menar, är det inte mest bara samma rörelser ni kan köra med när ni har samlag? Vad finns det för tekniker egentligen. hehe Om man har en kort snopp att göka så att den inte kommer ut helt enkelt, är det enda jag kommer på i form av teknik.

exakt. i vissa ställningar med en kort snabel måste nog tekniken vara bra. vid dålig teknik ploppar den nog ur. en 22a hänger nog kvar inne, även med sämre teknik.....
min tes med glimten i ögat
Citera
2021-11-07, 23:51
Medlem
Citat:
Är det verkligen skillnad på "teknik" och "teknik". Man undrar ju lite vad ni menar, är det inte mest bara samma rörelser ni kan köra med när ni har samlag? Vad finns det för tekniker egentligen. hehe Om man har en kort snopp att göka så att den inte kommer ut helt enkelt, är det enda jag kommer på i form av teknik.

Aldrig förstått varför folk ska blanda in teknik när man pratar om storlek.
Stor kuk och bra på att knulla är bättre än liten kuk och bra på att knulla

Samma som att säga "Vem bryr sig om din partner är snygg, är de bra på oralsex?" Man vill ju ha båda såklart
Citera
2021-11-08, 05:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slut96
Aldrig förstått varför folk ska blanda in teknik när man pratar om storlek.
Stor kuk och bra på att knulla är bättre än liten kuk och bra på att knulla

Samma som att säga "Vem bryr sig om din partner är snygg, är de bra på oralsex?" Man vill ju ha båda såklart

Ja kanske det. Jag är inte ens såå sexuellt erfaren därför jag var nyfiken på vad som menas med olika tekniker. Och hur många sådana finns det för män eg. För kvinnor verkar det finnas många olika sätt att rida på tex, har sett det på youtube. haha Och det ser jäkla komplicerat ut.
......
Ni som har en kortare penis, säg 14 cm, funkar det att kvinnan rider er när hon är framåtlutad och man i princip är hud mot hud och ligger ner på mannen? Det var nåt som inte funkade ikväll (vet att jag skrev att det blir celibat från och med nu men det blev lövemaking haha igår lite oväntat). Och jag känner mig extra blyg/obekväm med den här personen så gav upp på en gång. Har sex så sällan så tja vete fasen om jag minns hur man gör men eftersom det var nåt som kändes off direkt så undrar jag om inte hans penis är för kort för hur jag brukade göra med andra.

Hade fan behövt ha någon jag inte känner att öva på, som jag inte skulle känna nån prestationsångest med. lol Skojar såklart, hade inte kunnat göra så så bomba inte min inkorg nu med pm, ev välmenande tips däremot är välkomna.

Vilken ställning/teknik funkar annars för någon med ca 14x14cm om kvinnan ska rida?
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-11-08 kl. 05:37.
Citera
2021-11-08, 05:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G.a.n.y.m.e.d.e.s
exakt. i vissa ställningar med en kort snabel måste nog tekniken vara bra. vid dålig teknik ploppar den nog ur. en 22a hänger nog kvar inne, även med sämre teknik.....
min tes med glimten i ögat

Detsamma gäller kanske även kvinnan?
Citera
2021-11-08, 05:39
Medlem
Citat:
Vilken ställning/teknik funkar annars för någon med ca 14x14cm om kvinnan ska rida?

Ingen aning när det kommer till den längden, jag själv gillar när tjejer kan rida långsamt som en enda stor tease. För att det ska fungera måste tjejen veta hur långt upp hon kan köra innan den åker ut.

Den tjejen som gjorde det bäst va hon jag förlorade oskulden till konstigt nog, ingen annan va så skillad resten av mitt liv.
Citera
2021-11-08, 10:05
Medlem
Citat:
Ja kanske det. Jag är inte ens såå sexuellt erfaren därför jag var nyfiken på vad som menas med olika tekniker. Och hur många sådana finns det för män eg. För kvinnor verkar det finnas många olika sätt att rida på tex, har sett det på youtube. haha Och det ser jäkla komplicerat ut.
......
Ni som har en kortare penis, säg 14 cm, funkar det att kvinnan rider er när hon är framåtlutad och man i princip är hud mot hud och ligger ner på mannen? Det var nåt som inte funkade ikväll (vet att jag skrev att det blir celibat från och med nu men det blev lövemaking haha igår lite oväntat). Och jag känner mig extra blyg/obekväm med den här personen så gav upp på en gång. Har sex så sällan så tja vete fasen om jag minns hur man gör men eftersom det var nåt som kändes off direkt så undrar jag om inte hans penis är för kort för hur jag brukade göra med andra.

Hade fan behövt ha någon jag inte känner att öva på, som jag inte skulle känna nån prestationsångest med. lol Skojar såklart, hade inte kunnat göra så så bomba inte min inkorg nu med pm, ev välmenande tips däremot är välkomna.

Det du beskriver är ju en av begränsningarna med mindre kuk, man kan inte göra lika mycket helt enkelt
Att öva på sex med någon man inte har prestationsångest med är något alla bör göra tycker jag! Därför man ska ha kk och inte partner när man är ung haha
Citera
2021-11-08, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slut96
Det du beskriver är ju en av begränsningarna med mindre kuk, man kan inte göra lika mycket helt enkelt
Att öva på sex med någon man inte har prestationsångest med är något alla bör göra tycker jag! Därför man ska ha kk och inte partner när man är ung haha

Ha kk's med lite varierande penisstorlekar. haha Så man lär sig vilka ställningar man kan köra med var och en.
Citera
2021-11-08, 11:38
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Ha kk's med lite varierande penisstorlekar. haha Så man lär sig vilka ställningar man kan köra med var och en.

Nog bara att öva på för 14 är över medel … De som är långt över medel kräver också sin teknik för att klara av ..
Citera
2021-11-08, 18:38
Medlem
Citat:

10 KKs får du skaffa helt enkelt. från 10-20cm, så du lär dig vilken som är bäst och hur man hanterar varje
Citera
2021-11-08, 18:55
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
......

För egen del har jag nog närmare 13x13 men många som jag har träffat uppskattar att rida. Sedan kanske det inte alltid ser ut som i porrfilmens värld, utan de njuter av själva kontakten. Ju mer erfaren, desto bättre fungerar det. Särskilt 40+ har ofta teknik för att få orgasm.

Men även det berömda daskandet förefaller gå smidigt även med en mindre doning. Kolla in Torbe!

Där åker ungdomarna upp och ner, i timme ut och timme in, i åratal ...

Verkar gå lite mer lätt och behändigt än det plågsamma Rocco-tråcklandet med glidmedel.
Senast redigerad av Dalulven 2021-11-08 kl. 19:01.
Citera
2021-11-08, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flugpappa
Nog bara att öva på för 14 är över medel … De som är långt över medel kräver också sin teknik för att klara av ..

Ok, fast 14 är nog runt medel och inte över. För min del gick det iaf lätt och naturligt med de mer välutrustade i den ställningen. Eller en annan person som inte var välutrustad gick det också på nåt sätt naturligt med, att vara on top i den positionen jag tänker på. Fast hans var smalare vilket kanske påverkar. Nåväl skitsamma, hade bara lite allmänna funderingar kring detta. Det kan ändå inte bli normalt sex innan människan fixar sitt problem med bla för tidig utlösning.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-11-08 kl. 19:21.
Citera
2021-11-09, 11:24
Medlem
Citat:
Detsamma gäller kanske även kvinnan?

givetvis. en kvinna utan teknik ploppar nog ut det mesta. då får man hålla sig till missionären.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in