Citat:
Ursprungligen postat av
Slut96
Aldrig förstått varför folk ska blanda in teknik när man pratar om storlek.
Stor kuk och bra på att knulla är bättre än liten kuk och bra på att knulla
Samma som att säga "Vem bryr sig om din partner är snygg, är de bra på oralsex?" Man vill ju ha båda såklart
Ja kanske det. Jag är inte ens såå sexuellt erfaren därför jag var nyfiken på vad som menas med olika tekniker. Och hur många sådana finns det för män eg. För kvinnor verkar det finnas många olika sätt att rida på tex, har sett det på youtube. haha Och det ser jäkla komplicerat ut.
......
Ni som har en kortare penis, säg 14 cm, funkar det att kvinnan rider er när hon är framåtlutad och man i princip är hud mot hud och ligger ner på mannen? Det var nåt som inte funkade ikväll (vet att jag skrev att det blir celibat från och med nu men det blev lövemaking haha igår lite oväntat). Och jag känner mig extra blyg/obekväm med den här personen så gav upp på en gång. Har sex så sällan så tja vete fasen om jag minns hur man gör men eftersom det var nåt som kändes off direkt så undrar jag om inte hans penis är för kort för hur jag brukade göra med andra.
Hade fan behövt ha någon jag inte känner att öva på, som jag inte skulle känna nån prestationsångest med. lol Skojar såklart, hade inte kunnat göra så så bomba inte min inkorg nu med pm, ev välmenande tips däremot är välkomna.
Vilken ställning/teknik funkar annars för någon med ca 14x14cm om kvinnan ska rida?