Citat:
Ursprungligen postat av
MoonInLeo
Det där är en specialtur skulle jag tro.
Kollar du normala turer så måste du alltid stanna i LA eller San Fransisco
Varför kommer du dragandes med så har gammal skåpmat? Blev du plattskalle nyligen eller? Detta hanterades till döds 2015/2016 när Eric Dubay publicerade sin ökända video "200 proofs earth is NOT a spinning ball".
Det har dessutom tagits upp otaliga gånger i denna tråd av liknande dråpliga dårar som du. Jag förstår att du blev hög på dopamin när du "upptäckte konspirationen" och nu vill öppna andras ögon som någon slags profet. Tyvärr kommer du bara bli besviken likt alla andra på grund av att få är lika lättlurade som du.
Låt mig påminna dig om något som kallas källkritik. Börja med alla dessa YouTube videor du länkar till. De bekräftar det du tror på och tillhör inte "etablissemanget" men försök ändå vara kritisk. Jorden är
inte platt bara för att NASA påminner om NAZI eller betyder "lögn" på hebreiska. Jorden är
inte platt bara för att FNs logga påminner om Gleasons projektion. Jorden är
inte platt bara för att upp är upp, ned är ned och skillnad i densitet skapar tyngdacceleration.
Berätta varför jorden är platt! Svar som att den "ser platt ut" undanbedes vänligen men bestämt.