2021-10-03, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Haha lyckades han fixa stolen? Han humor är väl kanske lite mer extrem än andras. Det som är så fascinerade med honom är at han är 50 år och fortfarande håller på och svinar och ser likadan ut nu som han gjorde som tonåring. Kan tänka att de andra som var han polare förr i tiden har vuxit upp och skaffat sig familj och en vanligt arbete.

Nej böjd lättmetall är bara skräp.
Citera
2021-10-03, 19:15
Medlem
Rebali179s avatar
Han dock väl upp lite i Udda Ting poden för ett tag sedan
Men en dokumentär skulle vara intressant
Citera
2021-10-04, 00:36
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forestjump
Nej böjd lättmetall är bara skräp.

Okej, haha

Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Han dock väl upp lite i Udda Ting poden för ett tag sedan
Men en dokumentär skulle vara intressant
Jodå han dyker upp i Udda Tingoch där berättar han att han och Kristoffer är Bajsmannen. Han berättar även om Kurt som uppträdde tillsammans med Onkel Kånkel på Hultsfred 1993. Men det var inte han som kastade bajs på Onkel Kånkel, i alla fall om man ska tro honom. För någon var det ju som kastade bajs.

En dokumentär skulle han faktisk förtjäna
Citera
2021-10-04, 06:03
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Jadå han lever. Här är en bild på honom från 2019.
http://media.johnnybode.com/2019/01/DSCN6872.jpg
Intressant med bild på bajsmannen, jag har länge undrat hur han ser ut. Han ser inte mycket ut för världen om man säger så, och det är ett mysterium att han får ihop det med fina unga tjejer, som nämnt här i tråden.
Citera
2021-10-04, 06:17
Medlem
Silltunnas avatar
Jag tycker att han har äcklat sig tillräckligt nu. Konstigt att ingen har fimpat honom.
Citera
2021-10-04, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Intressant med bild på bajsmannen, jag har länge undrat hur han ser ut. Han ser inte mycket ut för världen om man säger så, och det är ett mysterium att han får ihop det med fina unga tjejer, som nämnt här i tråden.

https://youtu.be/YuN37_CjfP4

6.48

Jag vet att han syns framifrån sittande med några i början av långfilmen också. Detta är bara bakom kulliserna filmen
Senast redigerad av Forestjump 2021-10-04 kl. 21:33.
Citera
2021-10-05, 05:32
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forestjump
https://youtu.be/YuN37_CjfP4

6.48

Jag vet att han syns framifrån sittande med några i början av långfilmen också. Detta är bara bakom kulliserna filmen
Tack för länken, kul att se ett så gammalt klipp där bajsmannen syns på film.
Citera
2021-10-05, 23:11
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk

Det fascinerande med honom är att han har sett likadan ut sedan 90-talet.
Citera
2021-11-08, 16:09
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Här berättar han lite om Bajsmannen
https://www.youtube.com/watch?v=469g0kECxxs
Citera
2021-11-16, 16:08
Medlem
lemmy124s avatar
Kanske redan har nämnts i tråden.
För länge sen bodde han granne med bröderna hårdrock från Nifelheim.
Dom hade en vänskaplig grannfejd. Det gick väll mest ut på att kissa in genom varandras brevinkast.
Men en dag så tände Onkel eld på deras ytterdörr. Där gick gränsen för det kunde slutat illa för deras Iron Maidensamling.
Vet inte om dom nånsin blev sams igen.
Citera
2021-11-17, 16:29
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lemmy124
Kanske redan har nämnts i tråden.
För länge sen bodde han granne med bröderna hårdrock från Nifelheim.
Dom hade en vänskaplig grannfejd. Det gick väll mest ut på att kissa in genom varandras brevinkast.
Men en dag så tände Onkel eld på deras ytterdörr. Där gick gränsen för det kunde slutat illa för deras Iron Maidensamling.
Vet inte om dom nånsin blev sams igen.

Tror står något om det längre bak i tråden. Men Bröderna Hårdrock och Onkel brukade festa tillsammans på Hultsfredsfestivalen. En gång fick de tag på en påkörd hjort och de tänkte sätta in kadavret i några tjejers tält.
Citera
2021-11-17, 16:47
Medlem
lemmy124s avatar
Citat:
Tror står något om det längre bak i tråden. Men Bröderna Hårdrock och Onkel brukade festa tillsammans på Hultsfredsfestivalen. En gång fick de tag på en påkörd hjort och de tänkte sätta in kadavret i några tjejers tält.
Mindes förövrigt historien fel. Dom hade sin grannfejd men branden var något annat. Hoppas det är ok att jag citerar det jag fick i PM:
"Det va i hans egna lägenhet det började och det va i ett vägguttag å inget annat.
Onkel fick ut ersättning via försäkring men blev hemlös på köpet en period.
Dock blev pelle och erik arga då det kunde förstört deras samling när det brann i hans lägenhet."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in