2021-11-08, 12:08
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Dippen kom aldrig men köpte in mig vid 360 igen så är glad för det nu. Kommer inte sälja igen, nu blir det att hålla länge.

Vad ligger xbt-certet på i nuläget?
Citera
2021-11-08, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Vad ligger xbt-certet på i nuläget?
401kr och 80 öre 🚀🚀🚀
Citera
2021-11-08, 12:36
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnMassaEttor
401kr och 80 öre 🚀🚀🚀

Okej. Följer bara utvecklingen i usd
Citera
2021-11-08, 13:35
Medlem
CommanderShepards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Jag hade känt mig stressad tror jag om jag var du. :/

Otroligt haha, men man lever och man lär antar jag. Jag kommer troligtvis att sälja mina Tesla idag också så får se om det är ännu ett misstag!

Framöver kommer jag nog att månadsspara i Etherium ett tag och se vad som händer om ett par år.
Citera
2021-11-08, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommanderShepard
Otroligt haha, men man lever och man lär antar jag. Jag kommer troligtvis att sälja mina Tesla idag också så får se om det är ännu ett misstag!

Framöver kommer jag nog att månadsspara i Etherium ett tag och se vad som händer om ett par år.
Tror inte det är ett misstag att sälja Tesla just nu Köp eth för pengarna 🚀
Citera
2021-11-08, 14:48
Medlem
Kan man få Etherum till en Electrum wallet?
Citera
2021-11-08, 15:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EnMassaEttor
Tror inte det är ett misstag att sälja Tesla just nu Köp eth för pengarna 🚀

Naturligtvis inte ett misstag, i synnerhet inte nu när Musk eventuellt ska sälja 10%.
Citera
2021-11-08, 16:14
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Dippen kom aldrig men köpte in mig vid 360 igen så är glad för det nu. Kommer inte sälja igen, nu blir det att hålla länge.

Köp högt sälj lågt!

Du följer sergios fotsteg. Varför inte bara hålla?
Citera
2021-11-08, 17:58
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Köp högt sälj lågt!

Du följer sergios fotsteg. Varför inte bara hålla?

Det är ju precis det jag skrev.
Citera
2021-11-09, 08:22
Medlem
Någon som stakear sin ETH? Tycker det känns risky, särskilt nu men hur tänker ni som stakear?
Citera
2021-11-09, 09:10
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mystikern87
Någon som stakear sin ETH? Tycker det känns risky, särskilt nu men hur tänker ni som stakear?
Känns det risky för att du är oinsatt hur det här med staking funkar eller känns det risky för att du är väldigt insatt och har hittat stora problem med staking.

Om det förstnämnda är sant, så är mitt svar att det skall mycket till för att du skall finta bort dina ETH på något märkligt sätt genom stakeing.
Kolla youtube/googla och testa med en liten summa så kommer det fort kännas bekvämare.

Om det andra är sant, så är jag otroligt intresserad av att höra hur du tänker?
Citera
2021-11-09, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Känns det risky för att du är oinsatt hur det här med staking funkar eller känns det risky för att du är väldigt insatt och har hittat stora problem med staking.

Om det förstnämnda är sant, så är mitt svar att det skall mycket till för att du skall finta bort dina ETH på något märkligt sätt genom stakeing.
Kolla youtube/googla och testa med en liten summa så kommer det fort kännas bekvämare.

Om det andra är sant, så är jag otroligt intresserad av att höra hur du tänker?

Det beror väl lite på om man HODL:ar eller tradear. Som HODL:are är det väl en no brainer att stakea men som trader känns det ju inte superkul att låsa upp all ETH nu med förväntad utveckling? Med mitt blygsamma innehav skulle jag få en väldigt begränsad reward <1000kr / mån. Som du märker är jag novis så tar tacksamt mot ditt perspektiv!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in