2021-11-07, 13:39
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Precis som jag skrev i inlägget som du valde att quota, inget är officiellt. Och vad jag vet, så kan denna superaffären inte alls vara så närma som vi tror. Dock så rapporterar flera brittiska och även italienska medier att Fiorentina kräver €80m för Vlahovic, och att Arsenal har sagt sig villiga till att betala den summan. Styrelsen är nere i Italien och förhandlar med Fiorentina och med Vlahovic, affären är 90% ”agreed and done”.

Vet inte hur du får det till 90%. Ingen seriös källa har heller skrivit något, flera engelska medier? The sun och express är vad jag ser på första sidan, tänker inte gå längre bak och leta eftersom hade någon seriös källa skrivit det hade det varit bland det första man hittar på google.

Snälla rara länka vart det står att arsenals styrelse är just nu i Italien och försöker få igenom denna affär, snälla jag ber dig.

Inget officelt, affären är klar till 90%, arsenal i italien i just detta nu. Du blir bara värre och värre, så jäkla tråkigt.

// PoK
Citera
2021-11-07, 14:07
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
Vet inte hur du får det till 90%. Ingen seriös källa har heller skrivit något, flera engelska medier? The sun och express är vad jag ser på första sidan, tänker inte gå längre bak och leta eftersom hade någon seriös källa skrivit det hade det varit bland det första man hittar på google.

Snälla rara länka vart det står att arsenals styrelse är just nu i Italien och försöker få igenom denna affär, snälla jag ber dig.

Inget officelt, affären är klar till 90%, arsenal i italien i just detta nu. Du blir bara värre och värre, så jäkla tråkigt.

// PoK

Generalen är som han är, men Gianluca di Marzio har faktiskt skrivit om det i veckan: https://gianlucadimarzio.com/en/arsenal-looking-to-sign-vlahovic-but-the-player-s-agents-could-delay-while-awaiting-other-big-offers

Inget om att Arsenals styrelse varit i Italien vad jag kan se. Däremot att Fiorentinas folk varit i London. Så halvt rätt till Generalen. Sen återstår det ju naturligtvis en hel del för att ro den här affären i land.
Citera
2021-11-07, 14:14
Medlem
Steff83s avatar
Såhär. Att Solskjär inte fått sparken ännu säger allt om vad för klubb United fortfarande är. I vilken annan motsvarande storklubb som hade tränaren fått gå efter två svidande hemmaförluster mot förmodade toppkonkurrenter. Ja. Ofta efter en. Att man tillfälligt studsar tillbaka och vinner någon match spelar ingen roll.

Men vi som inte är så förtjusta i dom tackar och tar emot.
Citera
2021-11-07, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Dusan Vlahovic är, med ca 90% säkerhet, nu ”klar” för The Arsenal! Dock så är inget offisiellt än.

Får bara hoppas att dessa uppgifter stämmer, särskilt mtp att Vlahovic sägs vara fuckings spurs no-1 target.

Vlahovic kommer garanterat att bli en av världens 3 bästa strikers inom några år. Det är som jag säger, vi bygger långsiktigt och för framtiden. COYG!
Har otroligt svårt se han välja Arsenal ..visst klarar ni CL plats ökar väl valet till Arsenal,. Juve,Inter., Dortmund, Chelsea, Tottenham,city,och många andra klubbar ligger nog före arsenal i förhandlingar med Vlahovic.
Det va ju otroligt nära han lämna för city i sommar,men presidenten hoppades han skulle förlänga kontraktet,men nu klart han ej gör de..tror nog city tar honom i vinter om inte det blir en lösning med Kane.
City måste värva en anfallare me klass.. Vlahovic är klass och ung..
Citera
2021-11-07, 14:42
Medlem
Svarta-Skatans avatar
David De Gea visade mer känslor efter matchen än övriga spelare i United gjorde under matchen. https://www.youtube.com/watch?v=GBH89pZtjSY
Citera
2021-11-07, 15:02
Medlem
TilhelmWells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
David De Gea visade mer känslor efter matchen än övriga spelare i United gjorde under matchen. https://www.youtube.com/watch?v=GBH89pZtjSY

David De Gea är själv en del av problemet och kan lika gärna slå sig själv på käften som att avreagera sig på döda ting. Försvinn bara från United!
Citera
2021-11-07, 15:44
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilhelmWell
David De Gea är själv en del av problemet och kan lika gärna slå sig själv på käften som att avreagera sig på döda ting. Försvinn bara från United!

Utan DDG så skulle det sett ännu värre ut för Man Utd just nu. Han presterar ju iaf
Citera
2021-11-07, 15:45
Medlem
Drickbacks avatar
Även Aston Villa sparkar sin tränare…
Citera
2021-11-07, 16:37
Medlem
TilhelmWells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justinsane420
Utan DDG så skulle det sett ännu värre ut för Man Utd just nu. Han presterar ju iaf

Hur många matcher har han INTE presterat i de senaste åren? 10? 20? 50? Fler?
Citera
2021-11-07, 16:38
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilhelmWell
Hur många matcher har han INTE presterat i de senaste åren? 10? 20? 50? Fler?
Det håller jag med om men just nu är han en av få formstarka spelare i laget.
Citera
2021-11-07, 16:46
Medlem
TilhelmWells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justinsane420
Det håller jag med om men just nu är han en av få formstarka spelare i laget.

Så det enda viktiga är frasen "you're only as good as your last game"? Så där bygger man inte ett solitt lagbygge.
Citera
2021-11-07, 16:57
Medlem
Det går bra för Tottenham och deras grej med att byta managers 😂😂
Förstår inte hur Conte kunde ta jobbet, förstår inte varför man inte sålde Kane för den sjuka överpris summan i somras. Sorgligt att se men ändå kul på samma gång när dem sackar varenda manager
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in